Leooo Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Tju Undrar vem denna kille är? En veckan bollar jag med han på 50/100 och det känns som ett skot för honom. 3v senare 3tabelar han edison 200/400 och krossar han totalt Jag har ingen koll alls om han dök upp på 50100 dirrekt eller om han började lira 2.5/5 och gjort en nidroonrush fast ännu värre. Berätta vad ni vet fishes Citera
johantheman Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Vet inget men har iaf aldrig sett denne Ivan inloggad samtidigt som smutsfall... Citera
Leooo Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Vet inget men har iaf aldrig sett denne Ivan inloggad samtidigt som smutsfall... Har absolut inget med varandra att göra. Mött båda flertal gånger och finns inga liknelser... Citera
Slasktratt Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Har sett honom en hel del på 25/50 PLO. Citera
Nice Hand GG Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 har note "3bets bluffarN" måste vara från lägre nivåer (2.5/5 - 5/10) eller från någon turre. Citera
Leooo Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 nit. Det jag sagt med men tror han är skickligare än man tror. Spelar mkt bra i sina 3bettade potter Citera
okocha Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Det jag sagt med men tror han är skickligare än man tror. Spelar mkt bra i sina 3bettade potter har bara drygt 1k händer på honom, har på dessa sett han göra ett par misstag, typ balansera rangerna fel post, 3beta fel händer osv, litet sample och överlag gör han troligen färre fel än mig (inga hån nu plz). Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 har bara drygt 1k händer på honom, har på dessa sett han göra ett par misstag, typ balansera rangerna fel post, 3beta fel händer osv, litet sample och överlag gör han troligen färre fel än mig (inga hån nu plz). Citera
pezdawg Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 leo tycker han spelar bra i 3betat, okocha tycker inte det, dock tycker dom båda han är en nit, nice hand tycker han bluffar ofta i 3betat,johan tror det är smutsfall, slasktratt har sett honom spela omaha pot limit... låter som sigma i mina öron... edit: sasa tror han gillar handboll Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Någon med handbollsintresse skulle jag tro edit: pezdawg gör någon form av samanställning Citera
Slasktratt Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 leo tycker han spelar bra i 3betat, okocha tycker inte det, dock tycker dom båda han är en nit, nice hand tycker han bluffar ofta i 3betat,johan tror det är smutsfall, slasktratt har sett honom spela omaha pot limit... låter som sigma i mina öron... edit: sasa tror han gillar handboll sigma har jag däremot aldrig sett på plo Citera
Knoxville_1 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 har en polare som har han på 21/15/6 600händer 10/20 svs:-P Citera
Amutu Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 sigma hade aldrig haft röv o sätta sig mot edison eller leo. Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 sigma hade aldrig haft röv o sätta sig mot edison eller leo. tror inte han var så seriös i sina tankegångar he he Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 finns inte en chans att han spelat på högre nivåer särskilt länge. har han gjort det är han riktigt jävla korkad (iaf på vissa delar). med det sagt kan han ändå vara duktig, givetvis. Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 finns inte en chans att han spelat på högre nivåer särskilt länge. har han gjort det är han riktigt jävla korkad (iaf på vissa delar). med det sagt kan han ändå vara duktig, givetvis. Varför är han korkad? Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 kanske att ta i med "riktigt jävla korkad" då det är att peta i detaljer men gjort något ovanligt ogenomtänkt/orutinerat. Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 kanske att ta i med "riktigt jävla korkad" då det är att peta i detaljer men gjort något jävligt ogenomtänkt. som? Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 räcker Kryptisk som bara jkk mäktar med. wp Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 känner inte personen i fråga öht. (tror jag) Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 känner inte personen i fråga öht. Antar att du syftar på han agressiva BRMM samt att han lirat edison 4bord 200400 Tydligen vare inte så svårt ändå! Citera
Recommended Posts