beercreek Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Jag är fair. Är nån apdålig så säger jag det, vilket du redan fått erfara. Ja, några raseriutbrott har du iaf fått. Efter jag läste det där så tänkte jag att det vore kul att kolla hur mycket du är + på mig eftersom du anser mig som apdålig. Så visade det sig att du ligger på 2a plats över den jag är mest + på i hela hem. Lite komiskt faktiskt (Absolut inget drygt menat. Blev bara väldigt förvånad). Citera
Level Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Ja, några raseriutbrott har du iaf fått. Efter jag läste det där så tänkte jag att det vore kul att kolla hur mycket du är + på mig eftersom du anser mig som apdålig. Så visade det sig att du ligger på 2a plats över den jag är mest + på i hela hem. Lite komiskt faktiskt (Absolut inget drygt menat. Blev bara väldigt förvånad). Du är för rolig. Har trashat dig i chatten en gång. Blås gärna upp det till sanslösa proportioner. Men det tog uppenbarligen . Wp om du är plus på mig. Måste vi älta detta mer nu? Jag är iaf done med dig . Puss så ses vi vid borden! Citera
Chofritz Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Jag är fair. Är nån apdålig så säger jag det, vilket du redan fått erfara. Typ som när jag synade en 3bet med T9s och blev jagad av dig i chatten i några månader menar du Citera
Level Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Typ som när jag synade en 3bet med T9s och blev jagad av dig i chatten i några månader menar du Nu trollar ni bra må jag säga! Edit: Pf var mkt skönare för 6 år sen Citera
beercreek Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Du är för rolig. Har trashat dig i chatten en gång. Blås gärna upp det till sanslösa proportioner. Men det tog uppenbarligen . Wp om du är plus på mig. Måste vi älta detta mer nu? Jag är iaf done med dig . Puss så ses vi vid borden! Haha, men det går inte att sluta skoja om det när du tar åt dig så mycket Ja det tog stenhårt. Det märker du väl! Nej klart vi inte behöver. Dock är det kul att blossa upp det någon gång ibland. Sen är jag lite sur att du kallade mig så fula saker.. Det gör vi, gl! Typ som när jag synade en 3bet med T9s och blev jagad av dig i chatten i några månader menar du Hahaha. Kan se det här framför mig. Nu trollar ni bra må jag säga! Edit: Pf var mkt skönare för 6 år sen Jag trollar aldrig. 6 år sen? Står att du är reggad nyligen. Vem är du egentligen? Citera
Mecklenburgare Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 6 år sen? Står att du är reggad nyligen. Vem är du egentligen? Han var inte reggad för 6 år sedan heller. Citera
Level Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Han var inte reggad för 6 år sedan heller. 5 år och 8 mån då. Buhu dehmpa Med till cph imorgon? Citera
Mecklenburgare Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 5 år och 8 mån då. Buhu dehmpa Med till cph imorgon? Nä jajan, jag ska på fotbollsderby, division fem! Citera
Level Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Nä jajan, jag ska på fotbollsderby, division fem! På natten! Lådders bjuder! Citera
boman Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 ja levelz det vet du väl att jag förstår :-------) Citera
Anteee Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Nä jajan, jag ska på fotbollsderby, division fem! Marieholm eller? Spelar mittback hos motståndarna ju... Citera
Starfitter Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 På natten! Lådders bjuder! Låders?! BJUDER?! rikfan Citera
Mecklenburgare Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Marieholm eller? Spelar mittback hos motståndarna ju... Ofc, kommer bli bra tryck på Åvallen imorgon! Citera
boman Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Ofc, kommer bli bra tryck på Åvallen imorgon! åh lägre divisioner och derbyn är så episkt. mkt bira? Citera
Mecklenburgare Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 åh lägre divisioner och derbyn är så episkt. mkt bira? De andra lär dricka friskt, pubsamling 2timmar innan. Men jag håller mig nykter Citera
boman Postad 27 Maj , 2012 Rapport Postad 27 Maj , 2012 De andra lär dricka friskt, pubsamling 2timmar innan. Men jag håller mig nykter thats so i Övertorneå är det episkt bra hatderbyn mellan vårat Övertorneå SK och Svansteins IF!(by 3mil från Övertorneå) samling kl 11 hos snubbe som bor nära arenan, 4 timmars krök marsch i stor grupp till arenan med diverse sånger och gudars stämning. vinner 99/100 mot de så det gör inte festen sämre. Citera
norris Postad 27 Maj , 2012 Rapport Postad 27 Maj , 2012 thats so i Övertorneå är det episkt bra hatderbyn mellan vårat Övertorneå SK och Svansteins IF!(by 3mil från Övertorneå) samling kl 11 hos snubbe som bor nära arenan, 4 timmars krök marsch i stor grupp till arenan med diverse sånger och gudars stämning. vinner 99/100 mot de så det gör inte festen sämre. Haha. Derby i Övertorneå kommun. Imponerande att Svanstein lyckas få ihop ett lag med sina cirka 200 människor som bor där. Kommer ihåg när man brukade åka till Övertorneå och delta i Midnatssols-cupen, bra minnen. Dock extremt tråkig håla att gå ut i... Kändes som halva befolkning stod på en parkering med sina bilar och mätte könsorgan med fälgar och baslådor. Citera
Level Postad 27 Maj , 2012 Rapport Postad 27 Maj , 2012 En dag ska jag träffa Boman och då hoppas jag han lever upp till den norrländska myten! Citera
boman Postad 27 Maj , 2012 Rapport Postad 27 Maj , 2012 Haha. Derby i Övertorneå kommun. Imponerande att Svanstein lyckas få ihop ett lag med sina cirka 200 människor som bor där. Kommer ihåg när man brukade åka till Övertorneå och delta i Midnatssols-cupen, bra minnen. Dock extremt tråkig håla att gå ut i... Kändes som halva befolkning stod på en parkering med sina bilar och mätte könsorgan med fälgar och baslådor. haha ja, är inget fan av midnattsolscupen, men det är bara för att Övertorneå inte deltar. i sina bästa stunder är ju tillställningen rätt mysig ändå och ja, människorna, speciellt ungdomarna i Svanstein är semisådär ^^ Citera
hankie123 Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 bump... Made my day Kul att se allyawan slakta pajasen Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 "Jag har kommit av mig lite nu, vänta" Citera
hankie123 Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 "Jag har kommit av mig lite nu, vänta" "fuck, fitta alltså, horungen avbröt mig" samtidigt som han petar på sin sönderkoxade näsa varannan sekund. Killen är definitionen av att ta sig själv på för stort allvar =) Citera
Kakmonstret Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 haha Den där Sebbe är en av anledningarna till att jag känner mig för gammal för att fortsätta lyssna på denna musik. Mer pinsamt än att se Curb your enthusiasm för fan. Citera
Lokenius Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 bump... Made my day Kul att se allyawan slakta pajasen Med all respekt för vad ni håller på med men.. Hur många gånger har dessa killar masturberat sig till sömns till 8-mile? Detta måste ju vara bland det mest pinsamma jag sett i "artistväg".. Citera
Recommended Posts