Jimmy_Pistol Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Sorgenfri om du vet var det är, du? Jofan det vet jag, bor på Dalaplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Jofan det vet jag, bor på Dalaplan. Aha, det är väl hyfsat nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Alla ni forumiter från malmö/lund trakterna får ta o styra upp en pf-meat vid malmöfestivalen likt förra året då jag desvärre fick förhinder, det skulle jag utan tvekan tagit mig ner för samt lite grindstuga o kanske lite cc slask. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 vi kmr tbx till sista helgen på malmöfestivalen, saknar dock lägenhet denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Orrarah is attending... Kommer ner någon gång i Augusti... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Vilka datum är MF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 19-26 aug. Obv förfest i gemytliga Eslöv, var annars liksom... Allah ska med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Lundakontoret står öppet som vanligt för förfest även om det är i Lund.. party party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 Lundakontoret står öppet som vanligt för förfest även om det är i Lund.. party party kungligt, är dock i Linköping första helgen 19-21a. Battletime! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 30 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2011 OMGOMGOMGOMGOMG IDAG VANN JAG PENGAR! och en biljett till SöndagSteken imorgon. hata poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 Ikväll blir det Söndagssteken och eventuellt någon annan om jag lyckas lotta in mig haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 Fi är hestaaggro och han har sett mig 3beta en massa. Han spelar 37/32 med ~10% 3bet. gillar inte min floppship... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss Hero ($412) BB ($884) UTG ($647) CO ($501) BTN ($286) Dealt to Hero A:heart: T:diamond: fold, CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $26, BB raises to $58, fold, fold, Hero raises to $110, BB calls $52 FLOP ($232) 6:diamond: A:spade: 5:heart: Hero checks, BB bets $111, Hero raises to $302 (AI), Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimmie86 Postad 31 Juli , 2011 Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 Fi är hestaaggro och han har sett mig 3beta en massa. Han spelar 37/32 med ~10% 3bet. gillar inte min floppship... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss Hero ($412) BB ($884) UTG ($647) CO ($501) BTN ($286) Dealt to Hero A:heart: T:diamond: fold, CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $26, BB raises to $58, fold, fold, Hero raises to $110, BB calls $52 FLOP ($232) 6:diamond: A:spade: 5:heart: Hero checks, BB bets $111, Hero raises to $302 (AI), Gillar inte alls din 4bet, men du är ju commitad nu på flop så då gillar jag verkligen din check. C/R vet jag inte, om han nu e så vild så kanske ge han mer rep och få in de på turn, antingen C/C eller C/R. Han kan ju folda lägre PP som KK QQ JJ nu på flop. Men rättsånågra gånger så kan du vara mega dominerad av Flatad AJs+AQ+. Så gillar inte din 4bet:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 Nä vad säger du jimmy, billig liveturre på lördag eller du ska passa son of the gun? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 När är det dags för grindstuga?? Börjar bli sugen på det nu faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Har inte lirat en hand på nästan 3 månader. Funderar på att köra lite ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Har inte lirat en hand på nästan 3 månader. Funderar på att köra lite ikväll. Haha, tänkte på dig igår av någon konstig anledning. GL kväll. Kanske ses på borden senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Har inte lirat en hand på nästan 3 månader. Funderar på att köra lite ikväll. Spela inte bort allt innan jag kan plocka dig :mrgreen: (Nåja det kan bli tvärt om) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Yes! Han är tillbaks! Fy skämmes att du inte har postat senaste battlen! Sitter å kollar senaste nu, känns som vanligt jävligt stabil. Spela mer och posta mer imo, glgl med liret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 hej jimmy! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Får posta senaste då Gjorde två battles på senaste O-Zone, en mot Kalle Balik och en komplimangbattle mot Mr Cool som blev rätt rolig haha. Får se vad som blir av spelandet, har ingen rulle och är ganska IRL-gul också men ett inköp till 0.25/0.50 ska man väl kunna skramla ihop haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Sitter nu vid två 0.5/1 bord och försöker komma ihåg om stege är bättre än triss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts