Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Alla ni forumiter från malmö/lund trakterna får ta o styra upp en pf-meat vid malmöfestivalen likt förra året då jag desvärre fick förhinder, det skulle jag utan tvekan tagit mig ner för samt lite grindstuga o kanske lite cc slask. (:

Postad

Fi är hestaaggro och han har sett mig 3beta en massa. Han spelar 37/32 med ~10% 3bet. gillar inte min floppship...

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

Hero ($412)

BB ($884)

UTG ($647)

CO ($501)

BTN ($286)

Dealt to Hero A:heart: T:diamond:

fold, CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $26, BB raises to $58, fold, fold, Hero raises to $110, BB calls $52

FLOP ($232) 6:diamond: A:spade: 5:heart:

Hero checks, BB bets $111, Hero raises to $302 (AI),

Postad
Fi är hestaaggro och han har sett mig 3beta en massa. Han spelar 37/32 med ~10% 3bet. gillar inte min floppship...

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

Hero ($412)

BB ($884)

UTG ($647)

CO ($501)

BTN ($286)

Dealt to Hero A:heart: T:diamond:

fold, CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $26, BB raises to $58, fold, fold, Hero raises to $110, BB calls $52

FLOP ($232) 6:diamond: A:spade: 5:heart:

Hero checks, BB bets $111, Hero raises to $302 (AI),

Gillar inte alls din 4bet, men du är ju commitad nu på flop så då gillar jag verkligen din check. C/R vet jag inte, om han nu e så vild så kanske ge han mer rep och få in de på turn, antingen C/C eller C/R. Han kan ju folda lägre PP som KK QQ JJ nu på flop. Men rättsånågra gånger så kan du vara mega dominerad av Flatad AJs+AQ+. Så gillar inte din 4bet:D

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Postad

Får posta senaste då :) Gjorde två battles på senaste O-Zone, en mot Kalle Balik och en komplimangbattle mot Mr Cool som blev rätt rolig haha.

Får se vad som blir av spelandet, har ingen rulle och är ganska IRL-gul också men ett inköp till 0.25/0.50 ska man väl kunna skramla ihop haha!