schumme Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Vad har du för stats på honom? Mjo det är snett, finns ju "djup" bord dock. Men hade varit fett med minimum 200bb och max 400bb Aha, har jag inte ens sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Jimmy: Gillar din battle mot Nicko mack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Jimmy: Gillar din battle mot Nicko mack tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 BRa liv ni har ttattar nolloRRRRRRRRRRRRRR, du är sviningt ful, sen äcekl dålig på Pååker sen får du inte knölla nått heller din fittga jävla kamel runkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 BRa liv ni har ttattar nolloRRRRRRRRRRRRRR, du är sviningt ful, sen äcekl dålig på Pååker sen får du inte knölla nått heller din fittga jävla kamel runkare... Klart han fått ligga? Han har ju en unge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Det konstigaste är i min mening att "han" sitter 10-12 timmar om dagen verkar det som och verkar väldigt disciplinerad oh ja, följde alla o-zone och basementality battles slaviskt innan, slarvat lite med det på sistone.. Dock gillar jag fan ta mig P-J och third eye bäst.. vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 oh ja, följde alla o-zone och basementality battles slaviskt innan, slarvat lite med det på sistone.. Dock gillar jag fan ta mig P-J och third eye bäst.. vet inte varför Det är dera unge utseende som tilltalar dig, peddo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Det är dera unge utseende som tilltalar dig, peddo! oh got damn im busted! får väl ta å kolla ikapp någon kväll snart.. diggar även klippet när du å shazaam tittar på koppel till ohund å third eye, HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 oh got damn im busted! får väl ta å kolla ikapp någon kväll snart.. diggar även klippet när du å shazaam tittar på koppel till ohund å third eye, HAHA Haha jo den är rätt rolig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Upp 900kr idag, varit svängigt och va back 680kr som mest. En del roliga utdragningar Fick för mig här att jag skulle vara lite snitsig och lura en vanlig 30/21 4,2% 3bet regular. Känns lite spew såhär i efterhand, vad säger ni? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Replayer Hero ($404) ($427) UTG ($128) UTG+1 ($388) CO ($204) Hero posts (SB) $1 Dealt to Hero K:diamond: K:spade: UTG raises to $6, UTG+1 raises to $21, fold, Hero calls $20, fold, fold FLOP ($50) 3:heart: 9:diamond: J:club: Hero checks, UTG+1 bets $37.50, Hero calls $37.50 TURN ($125) 3:heart: 9:diamond: J:club: T:spade: Hero checks, UTG+1 bets $93.75, Hero raises to $345 (AI), UTG+1 calls $235 (AI) RIVER ($784) 3:heart: 9:diamond: J:club: T:spade: 4:heart: Hero shows K:diamond: K:spade: Hero wins $769 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Upp 900kr idag, varit svängigt och va back 680kr som mest. En del roliga utdragningar Fick för mig här att jag skulle vara lite snitsig och lura en vanlig 30/21 4,2% 3bet regular. Känns lite spew såhär i efterhand, vad säger ni? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Replayer Hero ($404) ($427) UTG ($128) UTG+1 ($388) CO ($204) Hero posts (SB) $1 Dealt to Hero K:diamond: K:spade: UTG raises to $6, UTG+1 raises to $21, fold, Hero calls $20, fold, fold FLOP ($50) 3:heart: 9:diamond: J:club: Hero checks, UTG+1 bets $37.50, Hero calls $37.50 TURN ($125) 3:heart: 9:diamond: J:club: T:spade: Hero checks, UTG+1 bets $93.75, Hero raises to $345 (AI), UTG+1 calls $235 (AI) RIVER ($784) 3:heart: 9:diamond: J:club: T:spade: 4:heart: Hero shows K:diamond: K:spade: Hero wins $769 eftersom jag är för lat för att hoppa tillbaks i dbn, hur mkt börja du med osv ? hur länge har du lirat på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 eftersom jag är för lat för att hoppa tillbaks i dbn, hur mkt börja du med osv ? hur länge har du lirat på svs? Började väl för längesen och spelade mest turneringar från 04 och frammåt med massvis av långa uppehåll. Började "seriöst" förra året i April på 0.25/0.50 på svs med 1000kr om jag inte missminner mig. Sen har jag klättrar och haft lite uppehåll. Spelar numera i princip endast 1/2 på svenska spel med minst 12k i rullen alltid. Tanken är väl att pilla på 2/4 snart Sj då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Började väl för längesen och spelade mest turneringar från 04 och frammåt med massvis av långa uppehåll. Började "seriöst" förra året i April på 0.25/0.50 på svs med 1000kr om jag inte missminner mig. Sen har jag klättrar och haft lite uppehåll. Spelar numera i princip endast 1/2 på svenska spel med minst 12k i rullen alltid. Tanken är väl att pilla på 2/4 snart Sj då? har växt upp med pokern (mörk poker då ) och lirat texas i ungefär 4-5år.. men aldrig blivit seriös med det är helt enkelt för glad för att kunna låta bli och skotta .. så just nu spelar jag ingenstans men siktar på att ge mig fan på att klara bygga rulle.. kör du alltid med 60inköps regeln ? tänkte på dem 12k till 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 har växt upp med pokern (mörk poker då )och lirat texas i ungefär 4-5år.. men aldrig blivit seriös med det är helt enkelt för glad för att kunna låta bli och skotta .. så just nu spelar jag ingenstans men siktar på att ge mig fan på att klara bygga rulle.. kör du alltid med 60inköps regeln ? tänkte på dem 12k till 1/2 nee 30, det är 200 bb vi snackar om här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 14 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 nee 30, det är 200 bb vi snackar om här Du pratar som om du någonsin spelat utan minst 60 inköp i rullen. Jag minns i vintras när du rockade 0.5/1 med 17k rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Du pratar som om du någonsin spelat utan minst 60 inköp i rullen. Jag minns i vintras när du rockade 0.5/1 med 17k rulle. Måste ju varit 500bb bord han lirat då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 coolt o sätta sig med hela rullen på 100-200! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Du_e_samst och mjolkdrink är samma shortstack bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Du pratar som om du någonsin spelat utan minst 60 inköp i rullen. Jag minns i vintras när du rockade 0.5/1 med 17k rulle. kung ju, fick ta ut en massa sen tröttna jag på att vara br-nit och börja på 2/4 med 13k rulle och har aldrig blickat bakåt!! egentligen vill jag ha 40 inköp per nivå men fick nöja mig med knappa hälften... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Du_e_samst och mjolkdrink är samma shortstack bot. mötte du_e_sämst på 0.5/1 varje grindpass för nån månad sen. Va ju verkligen en efterbliven shortstack. Höjer pre, cbetar flopp och foldar till raise. Ligger minus i min databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 14 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 14 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 coolt o sätta sig med hela rullen på 100-200! w00t? Du_e_samst och mjolkdrink är samma shortstack bot. +1 mötte du_e_sämst på 0.5/1 varje grindpass för nån månad sen. Va ju verkligen en efterbliven shortstack. Höjer pre, cbetar flopp och foldar till raise. Ligger minus i min databas. han är back i min db också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 ath battle från din sida imo, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 rond 1 och 2 solklara till dig imo. 3an var tightare men den var ju redan avgjord så det kan kvitta... nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hestarion Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 impad över flowet, men jag fattar inte hur ni inte ryker ihop under varje battle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts