spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Har drygt $19 på rullen efter en misslyckad turneringskväll. VIP Staus: BronzeStar. Spel: Mest Omaha cash game, kanske en del MTT´s. Mål: Rycka vinst och låta rullen växa. Nick: Glöm det. Om jag orkar ska jag ta tag i handhistorik också. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Vaknar upp, spelsugen som en narkoman är sugen på knark. Kliver in på två stycken $025/050 bord med "allt". Bustar ena bordet, jag vet...för högt. Hoppar när jag har $24 på det andra, dags för frukost. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Sätter mig på två $025/050 bord igen. Gular första bordet. På det andra bordet sitter en dåre som jag bluffar någe fruktansvärt, till slut gular jag han. Rulle: $97 Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Med den feta rullen bestående av 97 dollar startar jag flera bord $025/050, givetvis får jag hålla mig till shortstackinköp. Skulle det här rulla på ska jag givetvis försöka med fulla inköp. Medvind och jag hoppar med skaplig vinst på de flesta bord. Fick in keramiken preflop med några fina AAxx preflop som fick stå. Rulle: $250. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 PLING, får ett meddelande att jag har blivit SilverStar medans jag spelar. Sätter några fina färdrag och allt rullar på. Rulle: $340 Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Vad händer, har medvind hela tiden. Omaha är ju som sagt djävulens spel. Får ordenligt betalt med fyrtal av en snubbe som hittar nån skabbig färg. Rulle: $460. Denna och föregående poster hände igår, nu är man så laddad. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Dagens första pass. Spelar upp med KKxx, två synar. Flopp kommer K66, ding ding...båda har varsin sexa och jag får betalt som den lilla shortstackhora jag är. Rulle: $520. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 obv rungood =) mmm tror du, bara och vänta in motriggen. Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Ett bra snabbpass, det jag minns bäst måste vara mitt topset mot mellanset...degen åker in på flop. Rulle: $640. Citera
spelberoende Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Dag 3 Kört två pass, det första var galet...rullen var nästan uppe på 700 för att sedan vara nere på dryga 500 men avslutade snyggt +-0 Andra passet plussade vi lite. Slöspelade AA för en gångs skull, Brädan A82...en kille sitter med 88 och vi blir allin på flop. Min hand får stå. Rulle: $670 Citera
spelberoende Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Middagspasset färdigt. Galet svängigt, torska några sura...men jobba tebax. Rulle: $715 Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Kvällspasset färdigt. PLING sa det och jag blev precis GoldStar Plussade lite... Rulle: $775 Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Låter sjukt bra, grymt jobbat Tack , mkt medrigg...måste vara så. Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Dag 4 Leta efter handhistoriken men hitta fan inte den aktuella handen så jag ska förklara istället... FI spelar upp med QQxx, HERO synar i pos med KK...Flop kommer Kxx FI betar och HERO synar, turn Q...ding ding sen fattar väl alla resten Litet pass på morgonen och plussade lite... Rulle: $800 Citera
Joeduck Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 ding ding sen fattar väl alla Mmm precis. Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Mmm precis. Han spelar upp med QQxx jag synar med KKxx i position, flop kommer Kxx...han betar jag synar. På turn kommer hans Q och han betar igen. Jag vrider, han ställer och jag synar och jag vinner Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Trevligt med en trolldagbok! Trolla är säkert kul, skulle jag trolla skulle jag nog dra ihop en story att jag satt på FTP och spela high stakes. Citera
greywolf Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 nästan 20 inköp nu börjar de inte bli dags att skotta lite.. nästan 1 fullt inköp 5/10 eller 4 50BB inköp på 2/4$ GO GO GO:-P Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 nästan 20 inköp nu börjar de inte bli dags att skotta lite..nästan 1 fullt inköp 5/10 eller 4 50BB inköp på 2/4$ GO GO GO:-P haha been there done that, försöker växa upp för en gångs skull och ta det lite easy. Citera
spelberoende Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Hade första riktiga skitpasset, torska ett par AAxx allin preflop och nån top två par mot bottenset. Löste några VIP Stellar Rewards jag hade skramlat ihop så rullen inte ser för taskig ut. Rulle: $790 Citera
spelberoende Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Första uttaget Rulle: $600 Plockat ut tot: $200 Citera
Recommended Posts