carromalmoe Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Leaves of grass, med Edward Norton Citera
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 En sci/fi-rulle som flugit in under radarn men som är klart sevärd: Pandorum Är ingen klassiker men jag sorterar den under "tja, helt ok rulle att döda lite tid med" Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 After The Sunset Lättittad eftermiddagsunderhållning med lite trevlig humor. Man kan ju också få se Salma Hayek i bikini hur många gånger som helst vilket inte gör en film mindre sevärd imo. Citera
devalanteriel Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 En sci/fi-rulle som flugit in under radarn men som är klart sevärd: Pandorum Är ingen klassiker men jag sorterar den under "tja, helt ok rulle att döda lite tid med" Äh, hur bra är du på film på en skala? Citera
MacDaddy Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Gillar ni krigsfilmer så ska ni se Brotherhood of war. En koreansk film om koreanska kriget. Ser mer påkostad ut än värsta hollywoold rullen och dessutom en sjukligt bra film. Citera
carromalmoe Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Hachiko: A Dog's Story Fyfabian vad denhunden var gullig och trogen.. Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Man kan ju också få se Salma Hayek i bikini hur många gånger som helst vilket inte gör en film mindre sevärd imo. Så varför länkar du till trailern? Fail. Äh, hur bra är du på film på en skala? Debatten var aldrig rättvist, du är alldeles för språkbegåvad. Citera
valterego Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Igår såg jag Pride & Glory med Edward Norton, Colin Farell och Jon Voight. tyckte den var riktigt vass. Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Så varför länkar du till trailern? Fail. Nöjd? Vill inte posta video mtp på din höga ålder och ditt klena hjärta. Citera
Jennez Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Lawabiding Citizen rekommenderas. Ingen topprulle men klart sevärd. Citera
DrRoland Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Tänkte se 1408 som går på TV ikväll. Är den bra? Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Tänkte se 1408 som går på TV ikväll.Är den bra? Klart godkänd! Men sen är jag ju jävligt partisk eftersom jag dyrkar allt som har med Mr King att göra! Citera
Recommended Posts