Alfredo__ Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Är devalanteriel ihop med okocha? Nej, men anställd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Nej, men anställd? Av okocha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Av okocha? "Massörska" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Av okocha? Ja vem annars imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Det här var en rolig tråd. Jag gillar särskilt att den ligger i "Övriga skicklighetsspel om pengar". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Trodde detta var spam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Heh sjukt kul, okocha hade nog inte ens märkt det om du inte hade berättat haha, märkte det nu, blev ju lite komiskt faktiskt =) Just ja, samma namn på stars Okocha, så var vi klara med det. Så stick nu ni andra, snorungar. Trodde ni andra på riktigt alltså att man skulle skriva det 438e inlägget? Så förbannat jävla korkat. hörru bosse vinkelskjutare och alla andra som försöker, mkt obvobv vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Kan man få varningar för OT i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Hur f*n ska det bli 498 inlägg utan ot?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Kan man få varningar för OT i den här tråden? Jag är villig att ge den som anmäler den här tråden en varning för "missbruk av rapporteringsfunktionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Och om mina utlovade varningar går som de brukar har okocha rapporterat tråden inom fem minuter från nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Nu ska jag diska och sen ta en dusch innan tjejen kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Och om mina utlovade varningar går som de brukar har okocha rapporterat tråden inom fem minuter från nu. Tog bara tre minuter för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Nu ska jag duscha och sen ta tjejen när hon kommer hem. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Jag är villig att ge den som anmäler den här tråden en varning för "missbruk av rapporteringsfunktionen". Och om mina utlovade varningar går som de brukar har okocha rapporterat tråden inom fem minuter från nu. har redan fått en varning för det, behöver ingen mer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Nu ska jag diska och sen ta en dusch innan tjejen kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 You have received an infraction at Pokerforum -------------------------------------------------------------------------------- Hej MikeTime, Detta är en varning från Pokerforum. Anledning: ------- Missbruk av rapporteringsfunktionen En poäng i en timme. Aja baja. Fy fy. ------- För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte. Med vänliga hälsningar, Pokerforum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 vafan är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Sanbba på med postandet jag har dålig med dollares stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 plussat på bra i mars. nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Kanske en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 haha får flashbacks från swedes epic ot tråd =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 söt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts