Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Välj och vraka Hellre en tårta i vasken, än en vårta på tasken. Hellre lite kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen. Hellre en bollkalle i kanalen, än en kall balle i analen. Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen. Hellre råg i ryggen, än säd i byxan. Hellre bladlöss i snåret, än flatlöss i håret. Hellre en strömmingsfientlig främling, än en främlingsfientlig strömming. Hellre diska i badvatten, än bada i diskvatten. Hellre en kälke på vintern, än en spark i pungen. Hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan. Hellre ha ryggsäcken på magen, än magsäcken på ryggen. Hellre pissa i en stupränna, än att stupa i en pissränna. Hellre en back bärs, än barsebäck. Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd. Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken. Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen. Hellre en back i hallen, än ett hack i ballen. Hellre fimp i krattan, än kramp i fittan. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre en fläck lever på snutten än en leverfläck i prutten. Hellre en murbruk i brunnen än en brun kuk i munnen. Hellre en ryggsäck på magen än en magsäck på ryggen. Hellre en skruv lös, än tio för hårt åtskruvade! Hellre en kälke på vinden än en spark på pungen. Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken! Hellre en hatt i löven än en kratta i röven! Hellre en ratt i en taunus, än en tratt i anus. Hellre att skita i julen än att hjula i skiten! Hellre en bock bland löven, än en stock i röven. Hellre besläktad med en frukt, än befruktad av en släkting. Hellre böna i Kina, än köna med bina. Hellre spolarvätska i min taunus än polarns vätska i mitt anus. Hellre lutande skidor än skitande luder. Hellre en bula i skallen än en bula på ballen. Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem. Hellre en trång danska på ballen än en långfranska i hallen. Hellre att smeta på skitet än att skita på smeten. Hellre en fisk på mattan än en mask i fittan. Hellre tre kåta kor än filips våta mor. Hellre kattpiss i salongen än en kass pitt i kalsongen. Hellre bära en fura på ängen än att ha grannfrun i sängen. Hellre att äga en yxa än att skita i sin byxa. Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd. Hellre en back bärs än barsebäck. Hellre råg i ryggen än säd i brallan. Hellre dålig andedräkt än ingen alls. Hellre en ryggsäck på magen, än en magsäck på ryggen. Hellre ett liv i underjorden än jord i underlivet. Hellre majskex på hyllan än bajs-sex på fyllan. Hellre ligga inne och slicka springa än vara ute och springa slinga. Hellre trycka Ctrl, Alt, Delete än att trampa i en kattskit. Hellre skriva en historia än att älska med Victoria. Hellre vara miljonär än att vara pensioner. Hellre springa i fel fil än fila i fel springa. Hellre en blyg fa'an som hänger läpp än en blygdläpp som hänger som fa'an. Hellre ett modellbygge i kanalen, än att ha en myggbordell i analen. Hellre sjöskum i pipan än p-skum i skitan. Hellre en hängmatta i parken, än två hängpattar på marken. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre ett piller om dagen än en kula på magen. Hellre en kråka i näsan än en skata i sängen.
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Välj och vraka Hellre en tårta i vasken, än en vårta på tasken. Hellre lite kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen. Hellre en bollkalle i kanalen, än en kall balle i analen. Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen. Hellre råg i ryggen, än säd i byxan. Hellre bladlöss i snåret, än flatlöss i håret. Hellre en strömmingsfientlig främling, än en främlingsfientlig strömming. Hellre diska i badvatten, än bada i diskvatten. Hellre en kälke på vintern, än en spark i pungen. Hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan. Hellre ha ryggsäcken på magen, än magsäcken på ryggen. Hellre pissa i en stupränna, än att stupa i en pissränna. Hellre en back bärs, än barsebäck. Hellre omkörd och bortkommen, än omkommen och bortkörd. Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken. Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen. Hellre en back i hallen, än ett hack i ballen. Hellre fimp i krattan, än kramp i fittan. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre en fläck lever på snutten än en leverfläck i prutten. Hellre en murbruk i brunnen än en brun kuk i munnen. Hellre en ryggsäck på magen än en magsäck på ryggen. Hellre en skruv lös, än tio för hårt åtskruvade! Hellre en kälke på vinden än en spark på pungen. Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken! Hellre en hatt i löven än en kratta i röven! Hellre en ratt i en taunus, än en tratt i anus. Hellre att skita i julen än att hjula i skiten! Hellre en bock bland löven, än en stock i röven. Hellre besläktad med en frukt, än befruktad av en släkting. Hellre böna i Kina, än köna med bina. Hellre spolarvätska i min taunus än polarns vätska i mitt anus. Hellre lutande skidor än skitande luder. Hellre en bula i skallen än en bula på ballen. Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem. Hellre en trång danska på ballen än en långfranska i hallen. Hellre att smeta på skitet än att skita på smeten. Hellre en fisk på mattan än en mask i fittan. Hellre tre kåta kor än filips våta mor. Hellre kattpiss i salongen än en kass pitt i kalsongen. Hellre bära en fura på ängen än att ha grannfrun i sängen. Hellre att äga en yxa än att skita i sin byxa. Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd. Hellre en back bärs än barsebäck. Hellre råg i ryggen än säd i brallan. Hellre dålig andedräkt än ingen alls. Hellre en ryggsäck på magen, än en magsäck på ryggen. Hellre ett liv i underjorden än jord i underlivet. Hellre majskex på hyllan än bajs-sex på fyllan. Hellre ligga inne och slicka springa än vara ute och springa slinga. Hellre trycka Ctrl, Alt, Delete än att trampa i en kattskit. Hellre skriva en historia än att älska med Victoria. Hellre vara miljonär än att vara pensioner. Hellre springa i fel fil än fila i fel springa. Hellre en blyg fa'an som hänger läpp än en blygdläpp som hänger som fa'an. Hellre ett modellbygge i kanalen, än att ha en myggbordell i analen. Hellre sjöskum i pipan än p-skum i skitan. Hellre en hängmatta i parken, än två hängpattar på marken. Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven. Hellre ett piller om dagen än en kula på magen. Hellre en kråka i näsan än en skata i sängen. Makes no sense. Fast som sagt, är efter ibland, förklara gärna.
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Haha, jag har skype men vete fan om jag vill... Hehe gissa var jag har handen
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Grattis till inlägg #2000 btw. Vi borde införa något slags prissystem.
ClownX Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Tre turrar står på schemat idag. Mini gsop på ongame kör en 20$ 30K gtd. Den spelar jag. En 5$ rebuy 30K gtd bjuder dom också på=) Sist men inte minst blir det så klart en liten skit turre på stars, Sunday million tror jag dom kallar den. klonk Klonk KLONK!!!
Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 den som blir #2057 får en handtralla av mig, oj det blev visst jag! BRB!
Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 hoppar turren idag, å tar mina pengar å ser glad ut.. endå flyttat hemifrån igår så alla pengar måste användas varsamt , såg nu att det är 27000 deltagare i turren , sinnes!
wahlen1 Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 hoppar turren idag, å tar mina pengar å ser glad ut..endå flyttat hemifrån igår så alla pengar måste användas varsamt , såg nu att det är 27000 deltagare i turren , sinnes! Du vann väl lite i rakeraces eller? Äh, ingen av bustgatan kommer ens i pengarna tror jag. Men ni får väl bevisa mig ni som spelar
Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Du vann väl lite i rakeraces eller? Äh, ingen av bustgatan kommer ens i pengarna tror jag. Men ni får väl bevisa mig ni som spelar Turrar är ju bustgata speciale cgn är bara tidsfördriv sidan om rakerace pengarna plooppar ju in i morgon tidigast å dem ska jag ochså casha ut
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 helvete såg att det är 50k deltagare atm i million:shock:
Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 även om ni jinxat turren genom att skriva om den, så vill jag veta nicks så jag kan ultra raila!
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Scaniac skriv "I agree" för att få ditt 200kr bet på clownen bekräftat. Edit: Betalning sker på stars helst.
Scaniac Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Scaniac skriv "I agree" för att få ditt 200kr bet på clownen bekräftat. I agree
schumme Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Ute ur bägge 30k, fick lite skrammel i den ena. Rök med AA mot KK, K på flopp. AQ mot AK i den andra...
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Ute ur million AA mot 33... Såg det, surt men hey, det kommer fler möjligheter.
schumme Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Såg det, surt men hey, det kommer fler möjligheter. Jepp, shit happens... Tiltar loss på cashgamet istället...
Soni Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Anteee du skickar genom bank eller vad menade du med ditt senaste inlägg?
Anteee Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Jepp. Inväntar svar om clownen åkt ut. Pm sen
Scaniac Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 här sitter man, pokersugen as hell och med 200$T på ps... USCH
schumme Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 5 inköp under EV i cashgamet för tillfället, roligt roligt...
schumme Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Nu blev jag slowrollad deluxe också, Jävla k-kar. AK mot AA, andra för kvällen. Bra sätt att avsluta på... Back en miljard. Jävla horspel.
Anteee Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Vilken besvikelse schumme... Var helt säker på dig ju
Recommended Posts