Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tycker jag googlar hela tiden men hittar ingen sådär sida som jag vet jag vill testa än.

 

Spelar lite fpp turneringar och 0,10 på pokerstars och jag tror dom har in en motrigg på mig nu för jag cashat ut :D haha. Spelar där lite på skoj nu så länge tills jag hittar en sida som passar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur lång tid det kan ta att ta ut sina pengar från pokerstars? fick mail igår att det kan ta mellan 1-10 dagar? :o Kan det verkligen ta 10 dagar för att fixa till visa? Konstigt att man kan skicka över och det kommer direkt, men när man ska ta ut tar det så lång tid. Jobbigt att vänta :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det snabbare med det eller? För det är ganska bekvämt med Visakortet, direkt in på kontot :) Har redan fått godkänt att det är skickat, så det borde väl ta 2-3 dagar då, så vi får hoppas på tis-ons senast så man kan böra spela igen :D segt att spela FPPturneringar och 0,10 sng. lösa fiskar som synar 23 och vinner med kåk osv hela jävla tiden, lite roligare att spela cg då folk är lite serisöare då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, en 20fpp och en 50fpp. Får väl se hur det går, bara 85fpp kvar efter detta. Får väl hoppas att man vinner något. Annars får man väl spela fpp10 eller något tills man får pengarna insatta. Allt är akassans fel, blev arbetslös i december och har fortfarnade inte sett röken av pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9/50 nu. Går gött faktiskt.

 

 

 

PokerStars, $800/1600 NO Limit Texas Holdem Tournament, 8 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

Stanley34 (UTG): $40,364

Mmarques1971 (UTG+1): $41,516

CarlosRW (MP1): $117,299

Jork 88 (CO): $32,206

BeBlubb (Button): $49,565

icelandrich1 (SB): $39,832

danity88 (BB): $48,690

ebill (MP2): $8,806

 

Dealt to danity88 5:club: A:heart:

 

Pre-flop:

(5 folds), BeBlubb raises to $3,600, (1 folds), danity88 calls $2,000

 

Flop: ($8,000) 3:spade: 2:diamond: 4:heart: (2 Players)

danity88 bets $44,940 and is all-in, BeBlubb calls $44,940

 

Turn: ($97,880) 2:heart: (2 Players)

 

River: ($97,880) K:heart: (2 Players)

 

Results:

danity88 Showed 5:club: A:heart:

BeBlubb Showed 4:diamond: 3:diamond:

danity88 wins $99,080

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt, när man plockar upp AA ingen action. Men när man får AK och allin preflop mot AQ förlorar man såklart på rivern.. Som vanligt. Nu 20/25. Får se hur långt det håller. 5,20$ iallfall. Bra start att bygga på cg imorgon :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYFAN säger jag bara, det äckligast. Nästan stopp i vasken på toan, så fick börja pilla där och ta bort hår osv, fyfan vad äckligt. Får skälla på tjejej när hon vaknar att hon får sluta lägga hår där, ush. Är uppspeedad som fan nu och funderar på att gå ut och gå en stund, tänkte ringa a-kassan vid 8 också annars orkar jag inte göra det sen när jag vaknar eftersom idioterna stänger 12.00. Något stämmer inte när man inte fått pengar när man har varit utan jobb i 3 månader. Får ringa och höra vad de säger. Om de har en förklaring hur man ska klara sig i 3 månader utan inkomst..

 

jaojao, ut och gå sen ringa sen får jag väl kanske sova en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det inte är, A5 är ganska bra i bb när lilla alltid höjer en. Visste att han inte hade A, och jag ville iallfall kolla floppen. Och det gick hem :) Kostade inte mycket så.

 

Bättre att 3betta om SB alltid stealar? Bara syna och låter honom se flopp är icke bra ick bra. Eller om du inte gillar det, fold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag visste att han hade en skithand, så jag synade bara hans 3bet. Sen på floppen tänkte jag att jag gör allin för att få markerna och han hade som tur två par och jag tjänade ganska bra på att gå med. Hade spelat ganska länge med han så visste att han höjde på alla kort, och då är A5 ganska starkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag visste att han hade en skithand, så jag synade bara hans 3bet. Sen på floppen tänkte jag att jag gör allin för att få markerna och han hade som tur två par och jag tjänade ganska bra på att gå med. Hade spelat ganska länge med han så visste att han höjde på alla kort, och då är A5 ganska starkt.

 

Du ger honom chansen att floppa ut dig med bara syn, bättre allin och skratta om han tilt"commit" synar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...