Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

börjar bra...

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

Hero ($50.25)

($128)

 

Dealt to Hero 6:spade: 6:heart:

 

raises to $1.50, Hero calls $1

 

FLOP ($3) 6:club: 3:club: 2:heart:

 

Hero checks, bets $2.25, Hero raises to $6, raises to $16, Hero raises to $48.75 (AI), calls $32.75

 

TURN ($100) 6:club: 3:club: 2:heart: 5:heart:

 

RIVER ($100) 6:club: 3:club: 2:heart: 5:heart: J:club:

 

Hero shows 6:spade: 6:heart:

(Pre 54%, Flop 74.9%, Turn 80.7%)

 

shows 8:club: A:club:

(Pre 46%, Flop 25.1%, Turn 19.3%)

 

wins $99.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi dela rulle? Då kan vi lira nl100 utan problem. Skicka din rulle till mig först så fixar jag resten.

 

hahaha :D Nja, lirar nl50 själv ett tag till ;) Får obv bli nl100 i vår när jag är sjukskriven :D Får inte köra bil på 2-3 månader så kommer bli en riktig soffpotatis eller rättar sagt pokertorksk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zuuup!

Efter typ 15h på ett flyg och 9h i qatar är vi på plats på Bali...

Inte mycket roligt som har hänt än direkt, en sväng på stranden och sådär.

Försöker lokalisera något ställe med tillräkligt bra internetuppkoppling för att kunna grinda lite, verkar svårare än förväntat.

Hotellets loby bjöd på otroligt 1.5kb/s när jag försökte ladda ner lite shit jag glömt.

Tog ut 500k i en bankomat, inte varje dag det heller.

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zuuup!

Efter typ 15h på ett flyg och 9h i qatar är vi på plats på Bali...

Inte mycket roligt som har hänt än direkt, en sväng på stranden och sådär.

Försöker lokalisera något ställe med tillräkligt bra internetuppkoppling för att kunna grinda lite, verkar svårare än förväntat.

Hotellets loby bjöd på otroligt 1.5kb/s när jag försökte ladda ner lite shit jag glömt.

Tog ut 500k i en bankomat, inte varje dag det heller.

peace

Om du är i kuta så ta taxi till padang-padang, en jättefin strand som ligger kanske 45 minuter utanför kuta city med taxi, kostar typ 100k att ta sig dit med taxameter om jag inte minns fel. Tyckte det var finaste stranden på resan när jag var där :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yee vi är i kuta, ska bo här tills lördag iallafall sen ska vi ta någon 3 dagars tur runt ön. Vill knappt säga vad vi betalar för den resan då jag antar att vi blev fett blåsta, men det kan vara ett par mille för 3 pers... ^^

Något annat i kuta att rekomendera? Ska åka och kolla på junior vm i surfing imorn och sen lära oss surfa efter det. Festa obv, men tror vårt hotell ligger en bit bort från dom gatorna.

Sjukt vad man ska pruta här nere btw. En försäljare på stranden prutade ner sig själv från 300k till 30k när jag bara upprepade att jag inte hade så mycket pengar... Betalade 66k för två öl och en pringles i en minimarket medan jag betalade 40k för en storstark och en middag med efterrätt.

Hittade grannresturangens internet när jag sitter på balkongen så ska få in lite grindtid nu också =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köpa lite fonder. Jag har ingen koll men läst lite. Är Avanza zero fortfarande ett hyggligt köp?

 

Tänkte köra ett månadsspar samt en engångsinsättning. Tanken är väl 2-3 års sparande innan det blir husköp.

 

Om du ska ha pengarna om 2-3 år är bankkonto med bra ränta bättre, eller räntefond osv. Det hade jag gjort iallfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ska ha pengarna om 2-3 år är bankkonto med bra ränta bättre, eller räntefond osv. Det hade jag gjort iallfall.

 

Jag vet inte när jag ska ha pengarna riktigt det får vi se. Som jag fattat det är Avanza zero en fond som innehåller lite gott och blandat och den har ju gått bra sett på senaste 3 åren, även om den dippat 15 % senaste året, men det har väl alla gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...