Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Klart han ska spela. Men av de 18k han nu säger han är plus i år. Hur mycket är rakeback? Förmodligen i stort sett rubbet.

Men att lyssna på lite konstruktiv feedback istället för att komma med en massa bortförklaringar om missklick och ja han var ju fisk känns ju i min värld väldigt EV+

So what om han är plus eller minus? Om han spelar för han tycker det är kul spelar det väl mindre roll. Behöver inte ens snacka om resultat. Folk som är dåliga på poker får faktiskt också spela. Det är liksom en förutsättning för att andra duktiga spelare skall kunna leva på det!

Sen att/om han inte lyssnar på konstruktiv feedback är helt upp till han själv, även om det irriterar vissa. Det är liksom hans val. Hade varit en annan grej om du varit hans bror som ser efter hans bästa, då kanske det är befogat att bli irriterad om han spelar bort pengar och inte bryr sig. Om ens då, för om han har kul medan han gör det så kanske det är värt det? Dessutom påstår han ju att han är plus, så liksom, kör på? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

So what om han är plus eller minus? Om han spelar för han tycker det är kul spelar det väl mindre roll. Behöver inte ens snacka om resultat. Folk som är dåliga på poker får faktiskt också spela. Det är liksom en förutsättning för att andra duktiga spelare skall kunna leva på det!

Sen att/om han inte lyssnar på konstruktiv feedback är helt upp till han själv, även om det irriterar vissa. Det är liksom hans val. Hade varit en annan grej om du varit hans bror som ser efter hans bästa, då kanske det är befogat att bli irriterad om han spelar bort pengar och inte bryr sig. Om ens då, för om han har kul medan han gör det så kanske det är värt det? Dessutom påstår han ju att han är plus, så liksom, kör på? :)

+ otroligt mycket:) I like you

Länk till kommentar

Okej då :)

Länk till kommentar

Håller helt med dig.

Riktigt bra action i dbn atm så jag passar på att fråga. Skulle ni knulla en död Jessica Alba gratis eller en levande Bert Karlsson för 500k kr?

Jag tar Bert för 500K tack. För en mille hade han fått sätta mig, för två hade jag gillat det=)

Länk till kommentar

Funderade på att spela ikväll men jag är så osugen så jag nästan kräks i munnen. Hur kan jag tycka det är så drygt när jag tycker livepoker är sjukt roligt.

Tror jag håller till nästa grindstuga. Funderar på att skaffa en blogg dock, pros and cons?

Länk till kommentar

18k på 7månader ;P ? Att panta burkar är nog +EV i din situation. I vanliga fall hade jag inte brytt mig, men din attityd är ju annat än ödmjuk. Folk försöker ju fan hjälpa dig att utveckla ditt spel, och kunna göra kanske iaf 4k i månaden:oops: :mrgreen: nämen. Fortsätt veta bäst, och alltid spela dina händer rätt osv.

Och gör dina 2,5k i månaden om det gör dig lycklig ;P

Sen att klaga ner på folk som spelar lägre än dig men fortfarande är bättre pokerspelare än dig är ju bara vidrigt.

Skulle kunna sätta en väldigt bra summa på att jag kan göra mkt mer på NL5-10 än vad du gör på NL30-50 eller vad du spelar på en månad ;P

mvh,

absolut inte bittêr

Du är så duktig så. Jag tycker 18k är ganska bra för göra något man tycker är kul. Även om utdragningarna suger osv tycker fortfarande det är kul. Måste väl börja någonstans. Bygger upp sakta men säkert och jag bryr mig inte ett jävla dugg om du skulle tjäna mer på nl10 än vad jag gör på nl30. Who cares?

Länk till kommentar

Du är så duktig så. Jag tycker 18k är ganska bra för göra något man tycker är kul. Även om utdragningarna suger osv tycker fortfarande det är kul. Måste väl börja någonstans. Bygger upp sakta men säkert och jag bryr mig inte ett jävla dugg om du skulle tjäna mer på nl10 än vad jag gör på nl30. Who cares?

Avdelning: På tal om att va ödmjuk

Länk till kommentar

...och bloggen e uppe, vad fan jag nu ska med den till...
Waste of time imo.

Lade ut en massa grejer på Tradera med utropspris en krona och fri frakt.

Som det ser ut nu kommer jag gå med brakförklust.

FML

Lägger gärna några tusen på dina kalsonger!

Länk till kommentar

Seriöst, en gång för alla.

Jag ska sluta lägga upp händer där jag klickraisar eftersom alla jävlar säger att det är värdelöst spel. Då får jag sluta med det, jag tar till mig att man inte ska klicka men ibland när man spelar 9 bord hinner man helt enkelt inte fixa till det.

Jag är ödmjuk men trött på att alla kastar skit på mig för att jag spelar ett eget spel. Om jag vill spela poker fast jag tjänar pengar på rb är det min ensak. Finns väldigt många som spelar och förlorar även med rbn. Och om jag tjänar 2-3k i månaden är det bra för min del. Klart man vill tjäna mer och det hoppas jag att man gör någongång.

så fu haters . Nu slutar jag diskutera detta.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...