wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 5 till 12 är i princip en klick, slå 19-22 en gång i livet :=) Jag tycker det är kul att bli reraisad förstår du Bättre om han får dega för jag kommer aldrig folda ändå. Bättre göra såhär för då spazzar vissa ut som den här motståndaren t.ex
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Nu blir det en liten grind med bästa musiken i lurarna.
hankie123 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 5 till 12 är i princip en klick, slå 19-22 en gång i livet :=) Kommer inte vara så kul att slå 19-22$ dom gångerna vi 4betsbluffar
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Kommer inte vara så kul att slå 19-22$ dom gångerna vi 4betsbluffar vem bluffar liksom
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 vem bluffar liksom Hörde att durrrr bluffade en gång, dock inte hundra.
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 vem bluffar liksom Alla som vill bli vinnande på högre nivåer Jag har börjat 3-4 bluffat mer och om man kör 19 som vissa säger så kan man aldrig bluffa där.
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Vet inte om jag ska ta mina 1500 från betfair racet och sätta in på svs eller min vanliga bet24 rulle,
obvspeltorsk Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Alla som vill bli vinnande på högre nivåer Jag har börjat 3-4 bluffat mer och om man kör 19 som vissa säger så kan man aldrig bluffa där. Precis, behövs inget sånt på NL30 skulle jag tro. Spela ABC-poker utan bluffrange och jag garanterar att du kmr plussa ;P Folk är ju så patetiskt kassa. tacka mig sen osv
wahlen1 Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Precis, behövs inget sånt på NL30 skulle jag tro. Spela ABC-poker utan bluffrange och jag garanterar att du kmr plussa ;PFolk är ju så patetiskt kassa. tacka mig sen osv Spelar nl50 egentligen. Bluffar bara mot regs som jag vet 3betar mycket. Gör det inte mot alla. Och gör det bara i position typ Men har gått tillbaks till abc mer och mer med lite mer 3/4bet bara
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Vet inte om jag ska ta mina 1500 från betfair racet och sätta in på svs eller min vanliga bet24 rulle,
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Spelar nl50 egentligen. Bluffar bara mot regs som jag vet 3betar mycket. Gör det inte mot alla. Och gör det bara i position typ Men har gått tillbaks till abc mer och mer med lite mer 3/4bet bara Vadå egentligen? Du spelar väl på den nivån du spelar. Man kan inte leva på gamla meriter...
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Lite att göra idag eller? Otroligt lite att göra just nu i alla fall:-) Vadå egentligen? Du spelar väl på den nivån du spelar. Man kan inte leva på gamla meriter...
Staash Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 För det första är inte utbildning en kostnad det är en investering=) För det andra finns det en lånesajt som kallas http://www.bestpokertorrents.com!!! Enjoy!!! Hur funkar nu detta? Jag vill höra Giggy!!
ClownX Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Jag tycker det är kul att bli reraisad förstår du Bättre om han får dega för jag kommer aldrig folda ändå. Bättre göra såhär för då spazzar vissa ut som den här motståndaren t.ex Riktigt sjuk kommentar! Du snackar ju alltid om att du hatar att bli utdragen!!! 12 är för lite 22 är för mycket. Som standard skulle jag vilja lägga mig på 15.50-18$ "Jag gillar att bli reraisad" = "Jag gillar att spela värdelöst sen gnälla om vilken jävla otur jag har i dagboken":mrgreen: ABC is the way at NL30. Att raisa från 5.80-12$ är inte ABC. Du ger för bra odds enligt mig. Jag vet att "klick" är standard för dig, tyvärr verkar backandet också blivit standard. Något måste ju ändras. Testa det en hel dag. Klicka inte en ända gång på en hel dag så ska du se att det kommer bli skillnad!
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Ikväll tänkte jag eventuellt dra igång ett litet sng-projekt på Stars, får väl se hur många jag hinner med. Om inte skrivbordsbygge och packa upp lådor kommer ivägen...
ClownX Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Hur funkar nu detta? Jag vill höra Giggy!! Hhehehehe. Jo....hehe... det funkar ju så.... atteee..... någon lånar ut till mig.... hehehe..... bara jag fortsätter låna ut till andra... hehe..... Är du snut eller???
ClownX Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Ikväll tänkte jag eventuellt dra igång ett litet sng-projekt på Stars, får väl se hur många jag hinner med. Om inte skrivbordsbygge och packa upp lådor kommer ivägen... Hahahahaha du är helt ute. "Fan vad jag hatar nätpoker" "Jag orkar inte mer jag ska casha ut" "Detta är ju jätte tråkigt" "Jag ska spela igen" =) GL iaf. Spelarna på de låga nivåerna är iaf värdelösa!!!!!
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Jag har haft ett gött flyt idag. Har blivit många turneringar. Fem finalbord var av en klonk. Åter igen är det relativt små fält så det blir inga monster pengar men 130$ på 2$-3$ turneringar är ju knappast dåligt. Spelat en Razz turre med mycket dåligt resultat slutade typ 15 av 24 vilket jag inte alls är nöjd med. Spelade alldeles för många händer, riktigt fiskig i den turren faktiskt. Annars är Razz limit det spelat förutom Holdem som jag är bekvämast med utav HORSE spelen. Jag måste nog plugga betydligt mer HORSE om jag ska börja vinna där men det är iaf kul att bryta av den vanliga Holdem grinden. Fick in en PLO Hi tirre med. Där åkte jag ut första handen. Vet inte om jag spelade rätt men jag har svårt att tänka mig att jag gör fel. Som sagt första handen och den går så här: Jag sitter i Mp2 med AKKT dubbel suited. Två limpar jag limpar också. Killen från smallblind pottar och samtliga limpare synar 270. Hade jag varit bekvämare i PLO hade jag förmodligen raisat direkt istället för att limp syna. Floppen kommer iaf QJ2 med två Hjärter. Jag får nöt drag till både stegen och färgen. Preflopp raisaren pottar och får en syn jag pushar bägge synar. JJ och QQ i deras händer. En kille har ett J högt flush drag men ingen täcker mitt steg drag. Jag blankar och ryker tyvärr. 19 outs tror jag att jag hade för att vara exakt. Det måste ju vara korrekt spelat?? Under de senaste dagarna har jag dragit igång lite serie grind också. Än så länge har jag sett de 3 första säsongerna av Breaking bad. Sjukt bra!! Har även sett ca 2.5 säsonger av Weeds. Inte lika bra men ganska mycket roligare. Detta har jag alltså gjort på ca en vecka. Har 3 säsonger kvar av weeds så jag tror jag klarar veckan ut sen måste jag ha något annat.... Några starka förslag???? Gonatt dagboken ses imorrn! Entourage, the wire, spartacus, game of thrones. Och btw, tror att du verkligen skulle gilla Dexter!
Soni Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Hhehehehe. Jo....hehe... det funkar ju så.... atteee..... någon lånar ut till mig.... hehehe..... bara jag fortsätter låna ut till andra... hehe..... Är du snut eller??? Hahahahaha du är helt ute. "Fan vad jag hatar nätpoker" "Jag orkar inte mer jag ska casha ut" "Detta är ju jätte tråkigt" "Jag ska spela igen" =) GL iaf. Spelarna på de låga nivåerna är iaf värdelösa!!!!! High on painkillers elr?
Staash Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Hhehehehe. Jo....hehe... det funkar ju så.... atteee..... någon lånar ut till mig.... hehehe..... bara jag fortsätter låna ut till andra... hehe..... Är du snut eller??? Det kostade väl 5 dollar för att få delta och man måste ha PayPal, korrekt? Sen sa du att du kunde dela ut, vilket hade underlättat istället för allt meck. Svar: Nej, ingen snut.
fiskpatte747 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Entourage, the wire, spartacus, game of thrones. Och btw, tror att du verkligen skulle gilla Dexter! Californication och Sons of Anarchy är nötterna. Sett dom?
schumme Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Hahahahaha du är helt ute. "Fan vad jag hatar nätpoker" "Jag orkar inte mer jag ska casha ut" "Detta är ju jätte tråkigt" "Jag ska spela igen" =) GL iaf. Spelarna på de låga nivåerna är iaf värdelösa!!!!! Det är egentligen skittråkigt, men om man inte spelar så ofta så kanske det funkar haha Liveliret däremot, är ju fantastiskt, och där kan man ju till och med vinna, orka spela micro-online egentligen...
Recommended Posts