Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Ni spelar för lågt, skottar för dåligt och är alldeles för seriösa för att det ens skall vara lite intressant att läsa här tyvärr. Du tog ett skott på NL30 innan. Ett sådant skott får det inte att ens rycka lite i penis på en riktig degen.

Sen kan ju givetvis en dagbok skriven av diciplinerade microgrinders vara nog så intressant, men då får man nog se till att leva bra mycket sjukare än vad ni gör här.

Mindre micropoker och mer sjuka vardagsanekdoter please.

Det är lite det jag efterfrågar också, skiter i pokern egentligen...

Det kan jag rapportera om nån annanstans eller hålla för mig själv.

Dock så är vi ju ett gäng i den här dagboken som kan skriva fast att dom inte spelar poker...

På tal om anekdoter så var jag på Hooters idag och för dom som inte vet så springer servitriserna runt i sjukt små och tighta hotpants, till det har de ett megatight linne med jättepattar och urringning som inte är av dess like. Dom är ju inte direkt fula heller.

Men censurera fuck i låtar gör dom, dubbelmoral deluxe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni spelar för lågt, skottar för dåligt och är alldeles för seriösa för att det ens skall vara lite intressant att läsa här tyvärr. Du tog ett skott på NL30 innan. Ett sådant skott får det inte att ens rycka lite i penis på en riktig degen.

Sen kan ju givetvis en dagbok skriven av diciplinerade microgrinders vara nog så intressant, men då får man nog se till att leva bra mycket sjukare än vad ni gör här.

Skriver knappt längre då jag inte spelar så värst mycket längre, får inget ut mer av dagboken eftersom alla bara klankar ner på en, ska man inte få ha en dagbok fastän man bara lira nl50 eller? Förstår inte varför du måste förstöra för de som vill ha en. Du bestämmer inte vad vi skriver, vi bestämmer inte om du ska läsa, läs om du vill annars skit i det. Inte så svårt.

Länk till kommentar

Bluffen har rätt obv. Köpte en calzone på en bensinmack häromveckan. Den var inte helt genomstekt, så jag åt bara halva ungefär.

Skulle f.ö. fråga vart fan anteee tagit vägen men nu fick vi svar på det. Vad skönt. Det här med manusförfattande är riktigt intressant faktiskt, väldigt invecklat. Så här motiverat har jag inte studerat sedan jag köpte holdemmanager för något år sedan. Inspirationen flödar när man sitter på balkongen iförd hood och mjukisbrallor nynnandes till 200 olika låtar som flyter runt i Oslo's atmosfär. Det är väldigt mycket folk ute inatt.. Det är nästan så att jag ska ta en dusch och springa ut i dimman. Hur mår vi?

Länk till kommentar

Fan vad fel det här är på alla sätt. Kan lova att det är många inklusive mig själv som tittar in här hela tiden och läser vad ni skriver, kollar era handhistoriker osv. Att sitta och säga att någon inte providar nog med underhållningsvärde för att man ska orka läsa är så sjukt idiotiskt. Tycker det är en intressant dagbok och som vad som helst så finns det alltid "svackor" om man nu kan kalla det så. Men att lägga ner en dagbok för att det är tyst i ett par dagar låter väl bara konstigt. Bara att ta det för vad det är och skriva igen när man är sugen på det. :) Mina åsikter iaf, tycker ni har en good thing going!

Länk till kommentar

Bra vi fick provocerat lite :), vi är ju 6-7 man som ingår och många har lyst med sin frånvaro, eller så är det bara för att jag varit i USA och varit ensam och varit stundtals uttråkad :(

Men bra vi fick igång skiten.

BTW, så spelade jag 20 min idag, tyckte det var tråkigt och stängde ner.

Nu ligger jag och kollar missade Glee-avsnitt och det skäms jag inte för ett dugg...

Länk till kommentar

Bra vi fick provocerat lite :), vi är ju 6-7 man som ingår och många har lyst med sin frånvaro, eller så är det bara för att jag varit i USA och varit ensam och varit stundtals uttråkad :(

Men bra vi fick igång skiten.

BTW, så spelade jag 20 min idag, tyckte det var tråkigt och stängde ner.

Nu ligger jag och kollar missade Glee-avsnitt och det skäms jag inte för ett dugg...

;)

Och jag grät till The OC när Marissa Cooper dog, inte skäms jag för det =)

Länk till kommentar

Skriver knappt längre då jag inte spelar så värst mycket längre, får inget ut mer av dagboken eftersom alla bara klankar ner på en, ska man inte få ha en dagbok fastän man bara lira nl50 eller? Förstår inte varför du måste förstöra för de som vill ha en. Du bestämmer inte vad vi skriver, vi bestämmer inte om du ska läsa, läs om du vill annars skit i det. Inte så svårt.

Ta till dig av vad folk skriver istället för att inta försvarsställning så fort någon kommer med konstruktiv kritik så kanske det går bättre.

Länk till kommentar

Ta till dig av vad folk skriver istället för att inta försvarsställning så fort någon kommer med konstruktiv kritik så kanske det går bättre.

Ska jag behöva skotta eller vad menar du med det? Jag lyssnar när folk skriver saker till mig, om folk säger att jag betar för lite tänker jag på det nästa gång jag spelar, om han inte gillar att vi inte skottar eller att vi inte skriver spännande saker kan han skita i att läsa imo.

Länk till kommentar

Med tanke på att jag nästan alltid skriver mina inlägg från mobilen är det jobbigt med massa dåliga festhistorier... Jag står för dagbokens eviga jobbwhine istället.

Jag sitter obv på jobbet idag igen. Har ett såntdär skönt pass där jag börja 9 igår o gick till 16 för att sedan vara ledig nån timme till 21 och jobba tills 17 idag... Börjar 16 imorn o slutar 12.30 på månda o springer direkt till fotbolls match som någon idiot lagt kl.13 på en jävla måndag... Fö. Skönt att jag kommit en halvtimme innan match de senaste två matcherna o får göra de denna gången också när man ska agera som nån form av föredömme som lagkapten. Känns bra.

Ganska svårt o få in någon poker alls fram tills swe rock som e på onsdag.

Någon härifrån som ska dit kanske??

Nä nu ska jag nog försöka få ut någon brukare i solen och fika lite...

Peace out

Länk till kommentar

Ska jag behöva skotta eller vad menar du med det? Jag lyssnar när folk skriver saker till mig, om folk säger att jag betar för lite tänker jag på det nästa gång jag spelar, om han inte gillar att vi inte skottar eller att vi inte skriver spännande saker kan han skita i att läsa imo.

Syftar till när du postar handhistorik och någon skriver något negativt om ditt spel så lackar du.

Länk till kommentar

Syftar till när du postar handhistorik och någon skriver något negativt om ditt spel så lackar du.

Okej. beror väl lite på hur du menar, får väl ge respons på spelet själv också? får väl ge gensvar om jag inte håller med?

Länk till kommentar

Kommer man ifrån en sån här?? Känns ju ganska uppenbart vad han har efter hans 5-bet, men...

Orkar man lägga?

Seat 1: AZAZEL191 ($20.30 in chips)

Seat 4: Perplexed_42 ($12.74 in chips)

Seat 5: kand000k ($20.10 in chips)

Seat 8: Fog464 ($9.84 in chips)

Seat 9: Smuuutsigt.. ($29.05 in chips)

ANTES/BLINDS

kand000k posts small blind ($0.10), Fog464 posts big blind ($0.20),

PRE-FLOP

Smuuutsigt.. raises to $0.60, AZAZEL191 folds, Perplexed_42 folds, kand000k folds, Fog464 raises to $1, Smuuutsigt.. raises to $3.10, Fog464 raises to $5.20, Smuuutsigt.. raises to $29.05 and is all-in, Fog464 calls $9.84 and is all-in.

FLOP [board cards: 10 of Hearts,4 of Spades,4 of Clubs ]

TURN [board cards: 10 of Hearts,4 of Spades,4 of Clubs,Ace of Hearts ]

RIVER [board cards: 10 of Hearts,4 of Spades,4 of Clubs,Ace of Hearts,Jack of Diamonds ]

SHOWDOWN

Smuuutsigt.. shows [ Queen of Hearts,Queen of Clubs ]

Fog464 shows [ Ace of Spades,Ace of Clubs ]

Fog464 wins $18.80.

SUMMARY

Dealer: Perplexed_42

Pot: $19.78, (including rake: $0.98)

AZAZEL191, loses $0

Perplexed_42, loses $0

kand000k, loses $0.10

Fog464, bets $9.84, collects $18.80, net $8.96

Smuuutsigt.., loses $9.84

Länk till kommentar

Okej. beror väl lite på hur du menar, får väl ge respons på spelet själv också? får väl ge gensvar om jag inte håller med?

Givetvis får du ge gensvar om du inte håller med, fast var gång du inte håller med i en analys så måste du nästan utgå från att du har fel.

Sen måste du hålla med om vilket bra jävla drag det blev här inne efter min lilla känga. Tacka istället för att bete dig som en omogen fitta. ;-)

Schumme: QQ mot en shortie duckar vi inte.

Länk till kommentar

Tar åt mig av kritiken och tänker därför i fortsättningen lägga in lite livs anekdoter då och då!!

I Torsdags blev det fotbolls cup i Svalöv. Vi sög så hårt att Paris Hilton blev avundsjuk!!!! Sen bar det av till födelsedagsfest med smörgåstårta och bira. Kvällen avslutades i Scaniac´s/Papco´s sällskap med en bunke underliga män i en kolonilott! Jag blev tafsad på mina man-boobis och fick äran att hålla handen med en 30 år äldre man. Skönt att veta att man har alternativ om man skulle tröttna på att vara hetro!!

Papco kom fram till att han hade halva inne på mannens dotter(enligt egen utsago) Det blev lite tjafs tills mannen hade accepterat Papco som sin "Svärson" med frasen "Om någon ska knulla min dotter kan det lika gärna vara du!!"

Vi kramades och skildes som vänner!

Idag har vi åkt båt och badat i havet!!! Dock ingen öl=( men två dagars krök har lixom sabbat aptiten.

Imorrn blir det träning med vårt korpen lag.... Ja vi "Tränar", tar det kanske på lite för stort allvar. Vårt Lagnamn är förövrigt "Conny´s Månar". Vilket ju är skit fjantigt men det finns ändå något visst i att veta att ens motståndare åker ifrån en korpen match efter att ha förlorat mot "Conny´s Månar" haha. Det måste ju kännas för jävligt.

Sist men inte minst måste jag berätta en jätte sak!!!!! Nu på måndag, alltså svenska flaggans dag. Ska jag, för första gången på över två år...... JOBBA!!!

Det stämmer!! Inget ploj. En heldags hederligt arbete. Alla som känner mig vet att detta är riktigt sjukt. Men det är helt enkelt dags att ta tag i livet. Sluta leta lotto vinsten lixom=)

Peace out niggas!!

Länk till kommentar

Givetvis får du ge gensvar om du inte håller med, fast var gång du inte håller med i en analys så måste du nästan utgå från att du har fel.

Sen måste du hålla med om vilket bra jävla drag det blev här inne efter min lilla känga. Tacka istället för att bete dig som en omogen fitta. ;-)

Schumme: QQ mot en shortie duckar vi inte.

Håller med i båda avseendena!! Minus ordet Fitta dock!!!

Länk till kommentar

Tar åt mig av kritiken och tänker därför i fortsättningen lägga in lite livs anekdoter då och då!!

I Torsdags blev det fotbolls cup i Svalöv. Vi sög så hårt att Paris Hilton blev avundsjuk!!!! Sen bar det av till födelsedagsfest med smörgåstårta och bira. Kvällen avslutades i Scaniac´s/Papco´s sällskap med en bunke underliga män i en kolonilott! Jag blev tafsad på mina man-boobis och fick äran att hålla handen med en 30 år äldre man. Skönt att veta att man har alternativ om man skulle tröttna på att vara hetro!!

Papco kom fram till att han hade halva inne på mannens dotter(enligt egen utsago) Det blev lite tjafs tills mannen hade accepterat Papco som sin "Svärson" med frasen "Om någon ska knulla min dotter kan det lika gärna vara du!!"

Vi kramades och skildes som vänner!

Idag har vi åkt båt och badat i havet!!! Dock ingen öl=( men två dagars krök har lixom sabbat aptiten.

Imorrn blir det träning med vårt korpen lag.... Ja vi "Tränar", tar det kanske på lite för stort allvar. Vårt Lagnamn är förövrigt "Conny´s Månar". Vilket ju är skit fjantigt men det finns ändå något visst i att veta att ens motståndare åker ifrån en korpen match efter att ha förlorat mot "Conny´s Månar" haha. Det måste ju kännas för jävligt.

Sist men inte minst måste jag berätta en jätte sak!!!!! Nu på måndag, alltså svenska flaggans dag. Ska jag, för första gången på över två år...... JOBBA!!!

Det stämmer!! Inget ploj. En heldags hederligt arbete. Alla som känner mig vet att detta är riktigt sjukt. Men det är helt enkelt dags att ta tag i livet. Sluta leta lotto vinsten lixom=)

Peace out niggas!!

Bra anekdotat! :-D :-D

Håller med i båda avseendena!! Minus ordet Fitta dock!!!

Man måste klara av lite hårda ord på nätet. Ingen är särskilt seriös endå..... förutom whalen1 då förstås ;-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...