Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rätt spelat mot en firre?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) Replayer

SB ($181)

BB ($49.64)

CO ($52.75)

Hero ($53.33)

 

Dealt to Hero T:heart: T:diamond:

 

fold, Hero raises to $2, SB calls $1.75, BB raises to $8, Hero raises to $21.50, fold, BB calls $13.50

 

FLOP ($45) 3:heart: 2:club: 6:heart:

 

BB bets $28.14 (AI), Hero calls $28.14

 

TURN ($101) 3:heart: 2:club: 6:heart: 9:spade:

 

RIVER ($101) 3:heart: 2:club: 6:heart: 9:spade: 5:spade:

 

BB shows A:heart: J:diamond:

(Pre 43%, Flop 27.5%, Turn 13.6%)

 

Hero shows T:heart: T:diamond:

(Pre 57%, Flop 72.5%, Turn 86.4%)

 

Hero wins $99.78

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker bli av med sockerberoendet i form av att inte dricka läsk och äta godis. Det e fan inte lätt...

 

vet hur det är ...

ett bra tips som funkade på mig är att när man blir sockersugen, eller sötsugen att man äter ngn form av frukt då istället, för för de naturliga fruktsockret eller va fan de heter lurar kroppen duktigt :) t.e.x en apelsin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet hur det är ...

ett bra tips som funkade på mig är att när man blir sockersugen, eller sötsugen att man äter ngn form av frukt då istället, för för de naturliga fruktsockret eller va fan de heter lurar kroppen duktigt :) t.e.x en apelsin

 

Vindruvor fungerar utmärkt som reservsnacks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vindruvor fungerar utmärkt som reservsnacks.

 

Tveksam till hur bra söta frukter är som substitut, sockerbegäret kvarstår då. Jag försöker skippa allt istället så får vi se.

 

Ska helst ta mig ner 25 kg innan året är slut tänkte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ner 150$ på 1500 händer, spelade nyss 300 händer till och vann 240$

 

Största:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

Hero ($67.53)

BB ($115)

CO ($60.05)

BTN ($11.23)

 

Dealt to Hero 6:diamond: A:diamond:

 

CO raises to $1.50, BTN calls $1.50, Hero calls $1.25, BB calls $1

 

FLOP ($6) 6:spade: J:club: 6:club:

 

Hero bets $4.50, BB folds, CO raises to $13, BTN folds, Hero raises to $37, CO raises to $58.55 (AI), Hero calls $21.55

 

TURN ($123) 6:spade: J:club: 6:club: A:club:

 

RIVER ($123) 6:spade: J:club: 6:club: A:club: 2:diamond:

 

Hero shows 6:diamond: A:diamond:

(Pre 55%, Flop 71.9%, Turn 100.0%)

 

CO shows 9:club: 8:club:

(Pre 45%, Flop 28.1%, Turn 0.0%)

 

Hero wins $121

 

 

--------------

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) Replayer

SB ($114)

Hero ($67.06)

CO ($55.78)

BTN ($30.45)

 

Dealt to Hero Q:diamond: J:diamond:

 

fold, BTN calls $0.50, fold, Hero raises to $2, BTN calls $1.50

 

FLOP ($4.25) 3:spade: Q:club: J:heart:

 

Hero bets $3.25, BTN raises to $10, Hero raises to $28.25, BTN calls $18.25

 

TURN ($60.75) 3:spade: Q:club: J:heart: 8:spade:

 

Hero bets $0.50, BTN calls $0.20 (AI)

 

RIVER ($61.15) 3:spade: Q:club: J:heart: 8:spade: 9:spade:

 

Hero shows Q:diamond: J:diamond:

(Pre 31%, Flop 83.5%, Turn 93.2%)

 

BTN shows K:club: Q:spade:

(Pre 69%, Flop 16.5%, Turn 6.8%)

 

Hero wins $59.35

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksam till hur bra söta frukter är som substitut, sockerbegäret kvarstår då. Jag försöker skippa allt istället så får vi se.

 

Ska helst ta mig ner 25 kg innan året är slut tänkte jag.

 

Spännande, hur ser din träningsplan ut? Eller du har kanske inte/kanske inte tänkt göra ett schema? Jag hejjar på dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet hur det är ...

ett bra tips som funkade på mig är att när man blir sockersugen, eller sötsugen att man äter ngn form av frukt då istället, för för de naturliga fruktsockret eller va fan de heter lurar kroppen duktigt :) t.e.x en apelsin

 

Ett annat tips är att tokäta och dricka en massa socker så att du till slut blir så äckligt less på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du viljan så klarar du det hur fint som helst. Som pokerspelare har du ju både vilja och tålamod, lycka till, jag förväntar mig regelbundna rapporter om hur det går!

 

haha, klart.

 

Efter att jag toppat på 175 pannor så fick jag nog och gjorde en magsäcksoperation förra året. Har droppat nästan 40 kg men har legat still ett bra tag och slarvat en del så måste ta tag i det nu. Jag har inte gått upp, men inte heller ner.

 

Jag har testat banta förr och blivit av med 50 kg 2 ggr tidigare men när inte det funkar så var det dags för kniven...

 

Vi börjar på 137 kg till mina 199 cm. Vet inte riktigt var jag vill landa, men nånstans runt 110 kg kan väl va lagom.

 

Och nä, det är inte jag på min avatar haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, klart.

 

Efter att jag toppat på 175 pannor så fick jag nog och gjorde en magsäcksoperation förra året. Har droppat nästan 40 kg men har legat still ett bra tag och slarvat en del så måste ta tag i det nu. Jag har inte gått upp, men inte heller ner.

 

Jag har testat banta förr och blivit av med 50 kg 2 ggr tidigare men när inte det funkar så var det dags för kniven...

 

Vi börjar på 137 kg till mina 199 cm. Vet inte riktigt var jag vill landa, men nånstans runt 110 kg kan väl va lagom.

 

Och nä, det är inte jag på min avatar haha

 

Inte för att vara den som är den, men förutom dina innebandy och badmintonträningar så är några promenader i veckan både skönt och snuskigt bra:)

 

Förutsatt att du då inte får i dig mer enerrgi än vad du gör av med. Skaffa en pulsmätargrej, det blir nog lite roligare när man ser ungefär hur mkt man bränner osv:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara den som är den, men förutom dina innebandy och badmintonträningar så är några promenader i veckan både skönt och snuskigt bra:)

 

Förutsatt att du då inte får i dig mer enerrgi än vad du gör av med. Skaffa en pulsmätargrej, det blir nog lite roligare när man ser ungefär hur mkt man bränner osv:)

 

Golfsäsongen drar igång nu så det blir en del där, men absolut promenader e bra. Nu när det börjar bli lite bättre väder e det rätt gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golfsäsongen drar igång nu så det blir en del där, men absolut promenader e bra. Nu när det börjar bli lite bättre väder e det rätt gött.

 

Härligt, handicap?

 

På tal om bra väder. Fick en massa sms på nedvägen igår om hur underbart vädret är och vilken perfekt dag jag valt att åka ned till skåne. När jag kommer hit blir det blåsigt, regnigt och allmänt äckligt. Sorry för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt, handicap?

 

På tal om bra väder. Fick en massa sms på nedvägen igår om hur underbart vädret är och vilken perfekt dag jag valt att åka ned till skåne. När jag kommer hit blir det blåsigt, regnigt och allmänt äckligt. Sorry för det.

 

Ja, hyfsat röv-väder det har varit idag, I helgen var det riktigt nice.

 

Jag har för tillfället 8,3 och har legat där nåt år. Man spelar inte så mycket nu som man gjorde för.

 

Spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...