Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Provade den innan också. Kan säga att de e fler än du som kommit på den idéen. Såg några med galet många inköp direkt när ja lirade den

Vad menar du, vad har jag kommit på för idé? Ja eller hur haha som sagt är det 500 man startar med och efter ca en halvtimme har chipleadern runt 300k, sinnes men sjukt kul.

Jag lirade på stingbet tidigare. hade 55% där, tyvärr har ju alla andra det där också... Cashgamet är värdelöst och turrarna är inte mycket bättre men den turren är kul=) blir lite galet spel när alla är tok djupa=)

Tycker det är bra värde där och bra med action i cg. Turrarna ser dock inte ut att ha vaknat riktigt förutom deras monthly 100k med 200 inköp eller något sådant.

Kallt. Förr när unibet låg på B2B spelades Wildwesten ofta, fast då vart det €3 inköp, och slutade ofta med enorma prispooler med horribelt motstånd. Köpte alltid in för €90 och kom ITM med vansinnigt hög frekvens. Var bara att sitta och folda allt utan QQ+ samt AKs fram till 1000/2000 nivån och pusha de höga paren rakt av. Vann den tre gånger och hade nog ett tjugotal finalbord, sen flytta unibet till prima :-(

Haha vad sjukt, poker när den är som bäst eller vadå?:mrgreen:

Livespelet fortsätter att flyta på bra.

Nyss hemkommen efter några timmars spel med ett plus på 3200 spänn.

Inte illa på ett 5/5 texas game.

Inte illa indeed, tycker du gjorde bra ifrån dig, du var duktig.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man vet att man är rungood när man 3-betar preflop med AQ, missar totalt. Skjuter flopp och pushar turn och får syn av ett sämre Ess utan träff.

Vad ska jag ha liksom :)

Han hade jn inte direkt fel mtp att du faktiskt var tom;-)

Länk till kommentar

Jaja grabbar, jag har spelat nl10 på entracion i smyg i några dagar nu och resultatet ser ut såhär:

30/3: 0.22

31/3: 20.83

2/4: 3.31

3/4: 3.6

4/4: 23.49

Ingen schummevolym men jag spelar iaf:-)

Du spelar nog mer än mig för tillfället kan jag lugnt säga haha. Jag spelar mest live. Resultaten sen jag började föra statistik i november förra året:

2010-11 2060

2010-12 -1300

2011-01 3930

2011-02 -600

2011-03 5295

2011-04 3200 so far

Den som e snabb på att räkna kan se ett plus på 12585 spänn. Sen att jag bränt dom på skit hör ju inte hit ;)

Länk till kommentar

Du spelar nog mer än mig för tillfället kan jag lugnt säga haha. Jag spelar mest live. Resultaten sen jag började föra statistik i november förra året:

2010-11 2060

2010-12 -1300

2011-01 3930

2011-02 -600

2011-03 5295

2011-04 3200 so far

Den som e snabb på att räkna kan se ett plus på 12585 spänn. Sen att jag bränt dom på skit hör ju inte hit ;)

Ser bra ut, är det bara 5/5 eller?

Var rimmet avsiktligt eller var det bara en cool rap incident?

Länk till kommentar

Ser bra ut, är det bara 5/5 eller?

Var rimmet avsiktligt eller var det bara en cool rap incident?

Rimmet var unintentional, men såg det innan jag posta ;)

1900 spänn i mars e 20/20 resten e 5/5 och lite 2/2 där jag vann 2400 på en kväll, lite sick bara det...

Dock så är 5/5 spelet mer likt 10/10 och 2/2 spelet mer 5/5 om jag ska va ärlig.

Det är ju inga 3xBB preflop direkt.

Där e nog nån 2-300 spänns turnering nånstans också.

Länk till kommentar

Rimmet var unintentional, men såg det innan jag posta ;)

1900 spänn i mars e 20/20 resten e 5/5 och lite 2/2 där jag vann 2400 på en kväll, lite sick bara det...

Dock så är 5/5 spelet mer likt 10/10 och 2/2 spelet mer 5/5 om jag ska va ärlig.

Det är ju inga 3xBB preflop direkt.

Där e nog nån 2-300 spänns turnering nånstans också.

Låter skoj, hur mycket är privat och hur mycket är CC?

Länk till kommentar

En liten session på 500 händer, 40$ + Skönt som fan då jag låg back 120$ efter 100 händer.. :)

Största:

Ville hålla nere potten, och rivern blev väldigt konstig, skulle överbeta typ 17 och blev fel så blev inte riktigt som jag tänkt mig, men fick in det bra iallfall :)

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) Replayer

Hero ($49.25)

BB ($25)

UTG ($64.17)

CO ($57.33)

BTN ($48)

Dealt to Hero T:heart: K:heart:

fold, CO raises to $2, fold, Hero calls $1.75, fold

FLOP ($4.50) 9:club: 6:club: 7:heart:

Hero checks, CO bets $2, Hero calls $2

TURN ($8.50) 9:club: 6:club: 7:heart: 8:heart:

Hero checks, CO bets $2, Hero calls $2

RIVER ($12.50) 9:club: 6:club: 7:heart: 8:heart: 5:diamond:

Hero bets $13, CO raises to $51.33 (AI), Hero calls $30.25 (AI)

CO shows 7:club: 9:spade:

(Pre 34%, Flop 78.4%, Turn 12.5%)

Hero shows T:heart: K:heart:

(Pre 66%, Flop 21.6%, Turn 87.5%)

Hero wins $97.50

----

NL Holdem $0.50(BB) Replayer

SB ($131)

BB ($118)

Hero ($51.85)

CO ($45.75)

BTN ($51.33)

Dealt to Hero A:club: A:heart:

Hero raises to $2, CO raises to $6.75, fold, fold, fold, Hero raises to $17.50, CO calls $10.75

FLOP ($35.75) Q:club: 6:heart: 2:spade:

Hero bets $26.75, CO raises to $28.25 (AI), Hero calls $1.50

TURN ($92.25) Q:club: 6:heart: 2:spade: T:spade:

RIVER ($92.25) Q:club: 6:heart: 2:spade: T:spade: T:diamond:

Hero shows A:club: A:heart:

(Pre 81%, Flop 91.6%, Turn 95.5%)

CO shows K:spade: K:diamond:

(Pre 19%, Flop 8.4%, Turn 4.5%)

Hero wins $90.75

Brukar inte dega 1010, men kände på mig att han hade AK. Och ja ibland har man fel men när man har rätt känns det jävligt bra :)

NL Holdem $0.30(BB) Replayer

SB ($34.93)

BB ($46.61)

Hero ($30.05)

CO ($42.52)

BTN ($68.50)

Dealt to Hero T:spade: T:heart:

Hero raises to $1.20, fold, BTN raises to $2.40, fold, BB calls $2.10, Hero raises to $9.75, BTN raises to $68.50 (AI), fold, Hero calls $20.30 (AI)

FLOP ($62.65) 6:club: J:diamond: 2:spade:

TURN ($62.65) 6:club: J:diamond: 2:spade: 9:heart:

RIVER ($62.65) 6:club: J:diamond: 2:spade: 9:heart: J:heart:

BTN shows K:club: A:spade:

(Pre 43%, Flop 24.7%, Turn 13.6%)

Hero shows T:spade: T:heart:

(Pre 57%, Flop 75.3%, Turn 86.4%)

Hero wins $61.15

Största förlusterna:

NL Holdem $0.30(BB) Replayer

SB ($17.07)

Hero ($28.20)

UTG ($43.15)

CO ($27.98)

BTN ($21.92)

Dealt to Hero Q:diamond: Q:heart:

fold, CO raises to $0.90, fold, fold, Hero raises to $2.85, CO raises to $7.20, Hero raises to $28.20 (AI), CO calls $20.78 (AI)

FLOP ($56.11) K:diamond: 2:spade: 4:diamond:

TURN ($56.11) K:diamond: 2:spade: 4:diamond: 6:diamond:

RIVER ($56.11) K:diamond: 2:spade: 4:diamond: 6:diamond: 8:club:

Hero shows Q:diamond: Q:heart:

(Pre 57%, Flop 13.3%, Turn 25.0%)

CO shows A:heart: K:spade:

(Pre 43%, Flop 86.7%, Turn 75.0%)

Hero wins $0.-22

CO wins $54.61

Länk till kommentar

Jag visste visste visste visste att jag skulle bli knullad efter att jag berättat hu de senaste dagarna gått. Jävla jinx i helvete!!!!!!!!!!!!! Man hittar alltså backet på 6 inköp. Har haft suuuuperkortsnitt, väldigt bra starthänder men lyckas inte vinna potter. 10tals AKs tex som blankat likt min nyrakade pung. Sinnes ska döda döda döda döda döda!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar

Jag visste visste visste visste att jag skulle bli knullad efter att jag berättat hu de senaste dagarna gått. Jävla jinx i helvete!!!!!!!!!!!!! Man hittar alltså backet på 6 inköp. Har haft suuuuperkortsnitt, väldigt bra starthänder men lyckas inte vinna potter. 10tals AKs tex som blankat likt min nyrakade pung. Sinnes ska döda döda döda döda döda!!!!!!!!!!!!!

we are the ballsackshavingboys!!!!

Länk till kommentar

Här kommer lite whine!!!

De senaste nätterna har jag valt att sätta upp en massa turrar. Spelar bra, går plus minus noll. Sjukaste sakerna händer varje gång det närmar sig större pengarna. Igår natt var jag djupt i en 20$ turre och har en fin stack. Hittat TT mitt på bordet som jag slår upp efter en limp(han som limpat täcker mig med råge.). Shortstacken till vänster väljer att ställa. Limparn tar syn och jag står i valet o kvalet om jag ska isolera. Jag väljer efter lite stek att bara ta syn. 252 på floppen. Big stack limparn ställer rätt ut. Jag synar ganska fort. Han visar A5 och Short stacken visar AA. det spelar ingen roll eftersom att main pott bara är 21K medan sidopotten når 110K självfallet hittar han ytterliggare en 5:a på river och jag åker ut.

Samma kväll har jag en 10$ turre uppe och när vi precis kommit in i pengarna hittar jag AA i cut off. En över aggressiv kille slår in och jag väljer att bara syna. flopp: AT4 med två ruter. Killen som har typ 2/3 av min stack väljer att skjuta in 20K i den enbart 6K stora potten, jag synar så fort att jag nästan fick en whiplash skada i pekfingret. Han visar QJoff och dra obv runner runner

flush. Looool!! Visserligen inte så jätte djupt i den men ändå störigt.

Två händer senare ställer jag in med AKs efter en raise och killen synar med KQ. Need I say more......

I natt fortsatte det i samma stil. I en 5$ turre är vi 23 man kvar av ca 1800 jag har typ 22-25 BB vi spelar shorthanded och jag hittar JJ en man slår in en synar. Jag smäller in hela stacken då jag tycker det är ok att ta en cionflip i detta läget. Bägge synar. Bägge visar 88 och bägge drar stegen..... Allvarligt!?!?!?! kuk hora slem kuk.....

Men trotts detta tappar jag inte fokus. jag har nämligen en 10$ turre kvar. Detta kan vara bland det absolut sjukaste jag kan ha varit med om i min poker karriär och ni läser detta på egen risk. Mega tilt om ni frågar mig.

Jag är chip leader och vi är 18 man kvar i turren. Jag har 650K i min stack och chip tvåan har 370K, jag har en jävla massa marker med andra ord. Första priset i turren är CA 4500$, en siffra som inte hade suttit fel för tillfället kan jag säga. Vi har precis slått ihopa borden och allt är kalas.

KK på knappen. En kille slår in 20K han har 105K kvar bakom. Jag raisar till 55K BB som har 23K i stacken ställer. Och det gör killen som redan slagit in. BB visar AA killen med 125K stacken visar QQ. 894 på flopp Q på turn.

Jag behåller lugnet och konstaterar att det är ok jag är fortfarande chipleader, det finns ingen anledning att tilta. Ett knappt varv senare sitter jag i BB med K6 i klöver. Utg startar limpandet och två till innan knappen är men. Jag vill inte dra upp den här eftersom att utg mycket väl kan ha en stor hand, så jag väljer att checka. K96 på flopp. jag checkar för att slå om vid bet. Ganska standard tycker jag alla checkar till sista man som då betar ut halv pott typ 1/3 av sin stack. Jag skyfflar och alla andra viker. Killen synar med 88, BRAAAA SPELAT!!! 6:a på turn 8 på river!!! Jag börjar koka lite men trotts allt har jag fortfarande typ 250K i stacken vilket är en liten bit över avg.

Vi är nu 12 man kvar i turren och jag har lyckats sno lite potter här och där så ja har ca 275K vilket är ganska exakt avg. Jag öppnar potten med 88 från High jack. BB synar min bet på 24500. Blindsen är 5K o 10K. Han täcker mig ganska exakt precis. Flopp 852 rain bow. Han checkar till mig och jag betar åter igen 24500. Han blixtställer. SYN I BYN!!!!! han visar QJ i Hjärter WP sir!!! Turn T river 9.....:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

MEN SUG KUKEN LIXOM!!!!! Hur fucking äckligt är inte detta...... Fan! Jag blir ta mig fan helt slapp i arslet så hårt som jag blir knullad för tillfället alltså... Herregud vad man blir sne. Inte konstigt att man går och tiltar bort pengarna man jobba så hårt på att grinda ihop. HELVETE!!! Nu blir det fan inte mer poker i natt iaf. får väl se om jag någonsin blir sugen igen...... Ses vid borden imorgon med andra ord....... Fan att whina i dagboken hjälpte visst inte så mycket som jag hade hoppats.... jag vet inte vad jag ska skriva mer men detta inlägget känns ofullständigt på något vis.... GG WP sug kuk!!!

Länk till kommentar

Här kommer lite whine!!!

De senaste nätterna har jag valt att sätta upp en massa turrar. Spelar bra, går plus minus noll. Sjukaste sakerna händer varje gång det närmar sig större pengarna. Igår natt var jag djupt i en 20$ turre och har en fin stack. Hittat TT mitt på bordet som jag slår upp efter en limp(han som limpat täcker mig med råge.). Shortstacken till vänster väljer att ställa. Limparn tar syn och jag står i valet o kvalet om jag ska isolera. Jag väljer efter lite stek att bara ta syn. 252 på floppen. Big stack limparn ställer rätt ut. Jag synar ganska fort. Han visar A5 och Short stacken visar AA. det spelar ingen roll eftersom att main pott bara är 21K medan sidopotten når 110K självfallet hittar han ytterliggare en 5:a på river och jag åker ut.

Samma kväll har jag en 10$ turre uppe och när vi precis kommit in i pengarna hittar jag AA i cut off. En över aggressiv kille slår in och jag väljer att bara syna. flopp: AT4 med två ruter. Killen som har typ 2/3 av min stack väljer att skjuta in 20K i den enbart 6K stora potten, jag synar så fort att jag nästan fick en whiplash skada i pekfingret. Han visar QJoff och dra obv runner runner

flush. Looool!! Visserligen inte så jätte djupt i den men ändå störigt.

Två händer senare ställer jag in med AKs efter en raise och killen synar med KQ. Need I say more......

I natt fortsatte det i samma stil. I en 5$ turre är vi 23 man kvar av ca 1800 jag har typ 22-25 BB vi spelar shorthanded och jag hittar JJ en man slår in en synar. Jag smäller in hela stacken då jag tycker det är ok att ta en cionflip i detta läget. Bägge synar. Bägge visar 88 och bägge drar stegen..... Allvarligt!?!?!?! kuk hora slem kuk.....

Men trotts detta tappar jag inte fokus. jag har nämligen en 10$ turre kvar. Detta kan vara bland det absolut sjukaste jag kan ha varit med om i min poker karriär och ni läser detta på egen risk. Mega tilt om ni frågar mig.

Jag är chip leader och vi är 18 man kvar i turren. Jag har 650K i min stack och chip tvåan har 370K, jag har en jävla massa marker med andra ord. Första priset i turren är CA 4500$, en siffra som inte hade suttit fel för tillfället kan jag säga. Vi har precis slått ihopa borden och allt är kalas.

KK på knappen. En kille slår in 20K han har 105K kvar bakom. Jag raisar till 55K BB som har 23K i stacken ställer. Och det gör killen som redan slagit in. BB visar AA killen med 125K stacken visar QQ. 894 på flopp Q på turn.

Jag behåller lugnet och konstaterar att det är ok jag är fortfarande chipleader, det finns ingen anledning att tilta. Ett knappt varv senare sitter jag i BB med K6 i klöver. Utg startar limpandet och två till innan knappen är men. Jag vill inte dra upp den här eftersom att utg mycket väl kan ha en stor hand, så jag väljer att checka. K96 på flopp. jag checkar för att slå om vid bet. Ganska standard tycker jag alla checkar till sista man som då betar ut halv pott typ 1/3 av sin stack. Jag skyfflar och alla andra viker. Killen synar med 88, BRAAAA SPELAT!!! 6:a på turn 8 på river!!! Jag börjar koka lite men trotts allt har jag fortfarande typ 250K i stacken vilket är en liten bit över avg.

Vi är nu 12 man kvar i turren och jag har lyckats sno lite potter här och där så ja har ca 275K vilket är ganska exakt avg. Jag öppnar potten med 88 från High jack. BB synar min bet på 24500. Blindsen är 5K o 10K. Han täcker mig ganska exakt precis. Flopp 852 rain bow. Han checkar till mig och jag betar åter igen 24500. Han blixtställer. SYN I BYN!!!!! han visar QJ i Hjärter WP sir!!! Turn T river 9.....:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

MEN SUG KUKEN LIXOM!!!!! Hur fucking äckligt är inte detta...... Fan! Jag blir ta mig fan helt slapp i arslet så hårt som jag blir knullad för tillfället alltså... Herregud vad man blir sne. Inte konstigt att man går och tiltar bort pengarna man jobba så hårt på att grinda ihop. HELVETE!!! Nu blir det fan inte mer poker i natt iaf. får väl se om jag någonsin blir sugen igen...... Ses vid borden imorgon med andra ord....... Fan att whina i dagboken hjälpte visst inte så mycket som jag hade hoppats.... jag vet inte vad jag ska skriva mer men detta inlägget känns ofullständigt på något vis.... GG WP sug kuk!!!

Örk, kräkte lite i munnen nyss...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...