Lobo Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Håller dessutom på och sälja mitt HEM så måste kika in här lite då å då, pokern har alltid varit en stor del av mitt liv, har typ växt upp med det, så det lär bli en rejäl paus för att sedan göra en återkomst ur ett mer seriöst perspektiv. Lite synd att jag köpte Holdem Manager vid 0.00-snåret. Gick för säkerhets skull in på PF innan och tittade om någon skulle sälja, och såg nu i morse att din var till salu.
Scaniac Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Lite synd att jag köpte Holdem Manager vid 0.00-snåret. Gick för säkerhets skull in på PF innan och tittade om någon skulle sälja, och såg nu i morse att din var till salu. Bad beat!
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Seriöst, 5 minuter spel på svs och 150kr plus. Finns inget bättre värde på någon annan sida. Fan helt sjukt! Får bli lite spel på svs och lite på bet24. Mest på bet24 men skönt ha lite extra att lira på Lite synd att jag köpte Holdem Manager vid 0.00-snåret. Gick för säkerhets skull in på PF innan och tittade om någon skulle sälja, och såg nu i morse att din var till salu. Man bör ha öppet köp.
ClownX Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Papco vad ska du ha för HEM???? jag har inget men har funderat på att skaffa=) Kompis pris så klart=)
wahlen1 Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2011 Bad beat! Ska du sluta för du har förlorat lite eller för att du är trött på det?
ClownX Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Varför min schumme? LOL....... Alvar??? Tur du e söt i så fall!
Scaniac Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Ska du sluta för du har förlorat lite eller för att du är trött på det? förlorar för jag inte kan hantera rullebyggandet genom cashgame
Scaniac Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Papco vad ska du ha för HEM???? jag har inget men har funderat på att skaffa=) Kompis pris så klart=) gav 800 för de så jag tycker 500 är lagom då det inte gör skillnad på om man har ett begagnat hem eller inte
ClownX Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Kan du hålla det en vecka eller två så tar jag det=)
Scaniac Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Kan du hålla det en vecka eller två så tar jag det=) sure bacon
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Varför min schumme? Va menar du nu?
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Jag förstår mig inte på vissa... Flopp 678 två klöver och dom synar cbet i en trevägspott med AJ i ruter. Vad ska dom hitta tror dom?
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 En 3-timmars session avslutad, första för kvällen... 8 inköp upp, får man va nöjd med!
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 gav 800 för de så jag tycker 500 är lagom då det inte gör skillnad på om man har ett begagnat hem eller inte 800?? det kostar väl 90 dollars, i dagens valuta är det typ 600. Eller du har Omaha med också?
wahlen1 Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2011 Va menar du nu? Du kopierarde min text och jag undrar varför.
schumme Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Du kopierarde min text och jag undrar varför. ok, såg jag inte ens.
Anteee Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Inte för o va den som är den, men HEM finns ju faktiskt att få tag på billigare, läs; gratis, på diverse sidor, precis som alla andra program här på internet. Vad gör att HEM är så heligt så att ingen fixar det gratis? Nu har jag personligen spelar ihop mitt via något full tilt erbjudande så har faktiskt inte utnytjat denna möjlighet själv(så slipper jag bli påhoppad av ev. moraltanter). Eller ja, leakbuster har jag "lånat" från en hemsida, men jag är ju ändå semilaglig... Men är det så att alla faktiskt betalar för sitt HEM, eller är dom andra bara tysta om det? ^^
Lobo Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Inte för o va den som är den, men HEM finns ju faktiskt att få tag på billigare, läs; gratis, på diverse sidor, precis som alla andra program här på internet. Vad gör att HEM är så heligt så att ingen fixar det gratis? Nu har jag personligen spelar ihop mitt via något full tilt erbjudande så har faktiskt inte utnytjat denna möjlighet själv(så slipper jag bli påhoppad av ev. moraltanter). Eller ja, leakbuster har jag "lånat" från en hemsida, men jag är ju ändå semilaglig... Men är det så att alla faktiskt betalar för sitt HEM, eller är dom andra bara tysta om det? ^^ Men du var knappast reggad på Full Tilt innan erbjudandet....
wahlen1 Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2011 Inte för o va den som är den, men HEM finns ju faktiskt att få tag på billigare, läs; gratis, på diverse sidor, precis som alla andra program här på internet. Vad gör att HEM är så heligt så att ingen fixar det gratis? Nu har jag personligen spelar ihop mitt via något full tilt erbjudande så har faktiskt inte utnytjat denna möjlighet själv(så slipper jag bli påhoppad av ev. moraltanter). Eller ja, leakbuster har jag "lånat" från en hemsida, men jag är ju ändå semilaglig... Men är det så att alla faktiskt betalar för sitt HEM, eller är dom andra bara tysta om det? ^^ Men ibland orkar man inte spela på en sida för att få billigare Hem, Oftast tjänar dom nog in på det ändå och man får spendera massvis med tid bara för nån hundralapp billigare. Orka det
ClownX Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Inte för o va den som är den, men HEM finns ju faktiskt att få tag på billigare, läs; gratis, på diverse sidor, precis som alla andra program här på internet. Vad gör att HEM är så heligt så att ingen fixar det gratis? Nu har jag personligen spelar ihop mitt via något full tilt erbjudande så har faktiskt inte utnytjat denna möjlighet själv(så slipper jag bli påhoppad av ev. moraltanter). Eller ja, leakbuster har jag "lånat" från en hemsida, men jag är ju ändå semilaglig... Men är det så att alla faktiskt betalar för sitt HEM, eller är dom andra bara tysta om det? ^^ Om du vet hur man får det gratis utan att spela ihop det på full tillt så PM´a!!! Jag hittar det nämligen inte i "de träbentas bukt"
zebra73 Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Jag förstår mig inte på vissa... Flopp 678 två klöver och dom synar cbet i en trevägspott med AJ i ruter. Vad ska dom hitta tror dom? Gissar på att han ledde så du lackar Kallas monsterread ...
schumme Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Gissar på att han ledde så du lackar Kallas monsterread ... Klart han inte ledde, men han hittar ju esset varje gång...
Recommended Posts