Gå till innehåll

Tipslördag


Recommended Posts

Tänkte bara kolla om det är någon som gillar betting som är sugen på att lägga upp lite sköna spelförslag för dagen.

 

Själv spelar jag bla. än så länge:

 

Barcelona - Racing Santander hcp(-1) 1.55 4000:-

 

Aston Villa - Burnley 1

Athletic Bilbao - Tenerife 1

Osasuna - Real Valladolid 1 till 4.53 4000:-

 

Everton - Manchester United 2

Newcastle - Preston 1

Nottingham Forest - Middlesbrough 1 till 5.00 3000:-

 

Samt en del annat.

Något som jag tror stenhårt på idag är hcp spelet på Barcelona, då Racing har tre startspelare borta samt trenden att de sämre lagen knappast satsar på att ta tre poäng på Nou Camp utan snarare ser fram emot nästa match.

Tror även hårt på Borussia Dortmund idag hemma mot Hannover som för närvarande verkar vara helt under isen.

 

Lycka till idag, long live the klonks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara kolla om det är någon som gillar betting som är sugen på att lägga upp lite sköna spelförslag för dagen.

 

Själv spelar jag bla. än så länge:

 

Barcelona - Racing Santander hcp(-1) 1.55 4000:-

 

Aston Villa - Burnley 1

Athletic Bilbao - Tenerife 1

Osasuna - Real Valladolid 1 till 4.53 4000:-

 

Everton - Manchester United 2

Newcastle - Preston 1

Nottingham Forest - Middlesbrough 1 till 5.00 3000:-

 

Samt en del annat.

Något som jag tror stenhårt på idag är hcp spelet på Barcelona, då Racing har tre startspelare borta samt trenden att de sämre lagen knappast satsar på att ta tre poäng på Nou Camp utan snarare ser fram emot nästa match.

Tror även hårt på Borussia Dortmund idag hemma mot Hannover som för närvarande verkar vara helt under isen.

 

Lycka till idag, long live the klonks!

 

 

Jag är inte så jätteinsatt i sportsbetting och är långt ifrån en vinnande spelare, men jag tycker inte att du ska räkna bort teneriffa, och ManU som säker vinnare borta mot everton skulle jag inte heller vågat, you got balls dude.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte så jätteinsatt i sportsbetting och är långt ifrån en vinnande spelare, men jag tycker inte att du ska räkna bort teneriffa, och ManU som säker vinnare borta mot everton skulle jag inte heller vågat, you got balls dude.

 

Håller helt med ang. United, men det börjar fint.

 

No guts no glory

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...