Holmees Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 Läste artikeln i Café och där stod det att nånstans att starten på kariären var när han vid 16års ålder sålde alla sina funmoney pengar för $1000. Vem är det som köper dem? Är detta möjligt än idag? vilken site snackar han om? Låter lite lustigt detta tycker jag! TACK TACK * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 vem är han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 Undrar det också. Har hört att det finns/fanns en marknad på Pokerstars med playmoney. Vetitusan vad man ska med dem till. Någon som kan förklara hur det ligger till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 ganska säkert måste det ju vara så att funmoney pengarna har nån form av värde, man kanske kan beställa prylar med dom eller göra inköp i turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 28 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 det står att han började spela med fun money och att nån köpte alla hans fun money för 1000dollar Detta låter ganska sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 Här diskuterar de också denna artiklen och försäljning av playmoney etc: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11432 Som ni ser har de kommit en bit på vägen i diskussionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Läste artikeln i Café och där stod det att nånstans att starten på kariären var när han vid 16års ålder sålde alla sina funmoney pengar för $1000. Vem är det som köper dem? Är detta möjligt än idag? vilken site snackar han om? Låter lite lustigt detta tycker jag! TACK TACK * Lite RP - QoS * Jag vet att vinner man hubble freerullarna på pokerstars så får man 60.000 i fun money.. Jag fattar inte upplägget dom har? Nån annan.. Funmoney är blaffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 16 Juni , 2005 Rapport Share Postad 16 Juni , 2005 Vad sägs om Ebay och Fun-Money-Dumpning? Finner det lite lustigt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts