Gå till innehåll

Hjälp mig med ringjäveln och du får trisslotter!!

Recommended Posts

Postad

Hitta vem som gjort ringen och vad den kostar så skeppar jag över 2 trisslotter. Tycker ni att ringen är skitful, lägg in snyggare ringar i tråden i stället för att klaga. Hittar ni någon ring som jag faktiskt tycker är nice... och köper så skeppar jag 10 lotter. :)

Ringen är obv tänkt till mig och jag är inte gay. "not that there is anything wrong with that." Bara lite modern.

För att inte göra det för svårt för er så lägger jag in bilden som länk också. Happy hunting.

male-engagement-ring.jpg

http://engagement101mag.files.wordpress.com/2009/03/male-engagement-ring.jpg

Postad

Inte tokig alls! Snyggt!

Dock ser jag inte varför det ska stå cartier där oavsett om man har den som giftasring el inte.. men det är ju jag. Det lär säkert gå att ordna att det inte står. Har iof lite issues med kläder där det står skyltat vad det är. Armani över hela magen är inte snyggt. Möjligen en liten liten halvt osynlig jävel på nåt tricky ställe.

Postad
Inte tokig alls! Snyggt!

Dock ser jag inte varför det ska stå cartier där oavsett om man har den som giftasring el inte.. men det är ju jag. Det lär säkert gå att ordna att det inte står. Har iof lite issues med kläder där det står skyltat vad det är. Armani över hela magen är inte snyggt. Möjligen en liten liten halvt osynlig jävel på nåt tricky ställe.

Håller helt med, antar att det går att skippa märket om man ber snällt.

Postad

Nu har ju jag ingen koll riktigt men jag tänker inte förlovning utan giftasring... men det lär väl kanske vara detsamma ofta för snubbar?

Jag har alltså ingen förlovningsring o har tänkt hoppa över det och gå rakt på nästa level.

Postad

När vi förlovade oss köpte vi ringar som matchade varandras. Enkla prylar för enkla människor.

[X] Kallat sig själv för "enkel"

När vi gifter oss köper vi en giftasring till sambon som matchar hennes nuvarande men ingen till mig.

Postad

Killar blir alltid hustlade i sånt här... (och för all framtid efteråt :)) Varför ska bruttan ha de dyra prylarna medan vi får nån jävla tätningsbricka från ett avloppsrör på fingret?

Postad
Killar blir alltid hustlade i sånt här... (och för all framtid efteråt :)) Varför ska bruttan ha de dyra prylarna medan vi får nån jävla tätningsbricka från ett avloppsrör på fingret?

För att man inte vill se ut som Elton John.

Postad
Ja, allt vi får är bil, 52" platt-tv, tv-spel, bluray, projektor, gasolgrill, surround osv osv. Orättvisst är vad det är :-P
Postad
Ja, allt vi får är bil, 52" platt-tv, tv-spel, bluray, projektor, gasolgrill, surround osv osv. Orättvisst är vad det är :-P

Ja men det är ju familjegrejer, inte till en själv..

Maila engagement101mag@weddingdresses.com och fråga vad den kostar?

Denna var snygg. $5m

<bild>

M.., kanske är det man får göra men jag gissar att det är nån blogg som bara snott bilden. Kan iaf vara värt ett försök.

Lite väl bling bling för mig men den är iaf inte standard :)

Är ni fikusar hela bunten? :roll:

Jag misstas nog oftare för

elton-john.jpg

än för

mechanics.jpg

Det har du rätt i. Alla gillar vi olika outfitts..

Postad
Ringen är obv tänkt till mig och jag är inte gay. "not that there is anything wrong with that." Bara lite modern.

Den där ringen är väl så långt ifrån gay man kan komma? Passar bäst ihop med en fet guldlänk runt armen, guldklocka, klackring och en gigantisk gammal Mercedes från 1986.