bjoelle Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Sett att Svenska spel startat ett eget pokerforum. Eftersom jag inte länkar, och merdelen här förstår att forumet inte lär bli speciellt vettigt så hoppas jag ingen mod ser detta som någon form av reklam(hade väl varit kanska banalt?) Vad jag ville få fram med denna post var att om man går in på forumet ifråga så har de mer eller mindre en identisk logotype med detta forum. De kör svart vit istället, och någon mindre detalj med. Nog för att varken loggan här eller där på nåot vis är jätteunik, men ändå slående lika. Roligt sammanträffande eller klavertramp av Svs? Citera
Ängeln17 Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Det bästa va ju att KungRickard hade en dagbok där Citera
Partyjack Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Det bästa va ju att KungRickard hade en dagbok där +1 Citera
okocha Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Det bästa va ju att Flugan hade en dagbok där fyp Citera
el_kryddo Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Bra med ett nytt forum, kanske kan bli lite vettiga diskussioner där. Jag öppnade nyss med en liten frågeställning i handanalys-avdelningen. Citera
torax Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Bra med ett nytt forum, kanske kan bli lite vettiga diskussioner där. Jag öppnade nyss med en liten frågeställning i handanalys-avdelningen. Ha ha Ja den frågan var bra... Citera
bjoelle Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Det bästa va ju att KungRickard hade en dagbok där Så sant! Får ursäkta att jag glömde nämna den godbiten. Citera
07086515 Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Ska följa kungrikard dagbok ska bli kul Citera
Alfredo__ Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Jag har hört att det är där Nebbis, Hjort, Jello etc hänger Citera
tågrånarn Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Det bästa va ju att KungRickard hade en dagbok där +1 Tyckte det var lite mysigt faktiskt! Citera
mr-flow Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Vad har jag missat iom att alla hetsar om kung rickard? Citera
ypsil0n Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Vad har jag missat iom att alla hetsar om kung rickard? Är väl en level? Har är väl superkass "reg" som spelat på svs sen det öppnade och fortfarnade spelar på lägsta nivåerna men samtidigt tror att han är asbra. Allmänt otrevlig och jäkligt i chatten också har jag för mig Citera
tågrånarn Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Vad har jag missat iom att alla hetsar om kung rickard? Jävligt mysig kille helt enkelt! Citera
mr-flow Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Är väl en level? Har är väl superkass "reg" som spelat på svs sen det öppnade och fortfarnade spelar på lägsta nivåerna men samtidigt tror att han är asbra. Allmänt otrevlig och jäkligt i chatten också har jag för mig nej . aight, kommer igåg att han hade db här förut. Citera
Antisk Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Haha Kung Rickard låtsades som att han inte visste vad pf var heller. Kan vara landets största mupp. Citera
seeho Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Är väl en level? Har är väl superkass "reg" som spelat på svs sen det öppnade och fortfarnade spelar på lägsta nivåerna men samtidigt tror att han är asbra. Allmänt otrevlig och jäkligt i chatten också har jag för mig Leo? Citera
Recommended Posts