Gå till innehåll

Kariyou77 - Hobbyspelare eller proffs?

Recommended Posts

Postad

Har spelat 33st hittills idag och det går ruskigt bra. Tycker själv att jag spelar bra men jag drar inte direkt dåligt heller kan jag ju inte påstå.

Ligger närmare 500$ upp och det känns som att jag får vara beredd på downsvinget som kommer snart och då vara beredd att gå ner till 22$ eller kanske till och med ännu lägre för att rida ut det.

Känns bra på nivån, jag känner av spelet bra men visst gör jag lite dåliga syner och ställer lite dåligt ibland.

Anyway, ska försöka analysera lite händer idag eller imorgon.

Ikväll blir det lite mat och bio med flickvännen, Alice i underlandet nalkas! ;)

Ska nu spela "vilda affärer" med mina småbröder.

• Svars 264
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Spelade ca 10st till, blandat med 22$ och 33$ då det inte fanns tillräckligt med folk på 33$ och jag kände att 54$ inte var någon bra idé idag.

Vann några dollars till men ungefär +/- 0. Däremot har jag nu strax över 2 000 poäng utav de 18 000 jag behöver för 2 000$, det är på g!

Postad

Tänkte att det var mest för din egen skull. Att se vad du långsiktigt skulle tex dra in på $33 nivån. Du har ju inte fått ihop så mycket volym och varje liten sng du spelar kommer du ett steg närmare din riktiga ROI. En minusmånad och en plusmånad säger mer tillsammans än vad de gör var för sig. Samma med alla dagsresultat.

Postad

Ja precis, du har helt rätt, och jag har information om det men för liten sample. Dock jobbar jag på det och kommer nog hålla mig på 33$ ett tag innan jag går upp. Det gör jag enbart för att det skulle kännas skönt att veta att jag kan falla tillbaka på en hyfsad roi på 33$ ifall jag inte klarar av 54$.

Har spelat idag och det har inte gått bra. Downsvinget har infunnit sig och jag ligger back en hel del..

Men vad ska man göra när KK inte står mot 73 som idioten synar med i bubbelspel?

Tycker att jag ändå klarar av downsvinget bra eftersom jag fortsätter att spela bra, gör några små misstag här och var men inte mer än vanligt.

Har även analyserat lite igår kväll och idag. Har dock ca 120st SnG kvar att analysera men det är kastet man får stå när man låter bli. Blir lite analys senare sen eller imorgon.

Ska nu spela "Vilda Affärer" med bror och far. Sen kommer flickvännen hit så blir det "Luftslottet som sprängdes" :)

Resultat på Redkings hittills:

22$

Antal: 33st

Roi: 15,7%

$/h: 32,73$

Profit: 114$

Rake: 66$

33$:

Antal: 156st

Roi: 7,5%

$/h: 31,13$

Profit: 387$

Rake: 468$

Lite rå fakta för de som är intresserade, ingen sample alls vad gäller roi men ;)

Har även 2812 av mina 18 000 poäng!

Postad

Har spelat 28st idag blandat 22$ och 33$ men mest 33$. När trafiken är dålig får jag dock spela lite 22$.

Det har inte gått bra idag. Spelet känns inte alls bra så jag slutar för dagen!

En ny dag imorgon ;)

Postad

Mars månad:

12,4$/h på 56h.

I april vill jag försöka ha 17$/h och spela minst 80h. Får se hur jag lyckas med det men ska försöka.

Hoppas på att få ihop lite över 1000 SnG's på 33$ nivån i April så jag får se lite bättre hur det går på nivån.

Postad

Spelar 67st idag och det känns som att spelet fungerar bra och så men ändå landar det på röda siffror. Det är väl inget att göra åt förutom att analysera händerna vilket jag ska försöka få tummen ur och göra på alla händer som ej är analyserade.

Fredag-Söndag verkar det bli grindstuga i Skövde så det blir nog en hel del spelat då ;)

Ikväll är det utgång på Husaren i Skövde!

Postad
Spelar 67st idag och det känns som att spelet fungerar bra och så men ändå landar det på röda siffror. Det är väl inget att göra åt förutom att analysera händerna vilket jag ska försöka få tummen ur och göra på alla händer som ej är analyserade.

Fredag-Söndag verkar det bli grindstuga i Skövde så det blir nog en hel del spelat då ;)

Ikväll är det utgång på Husaren i Skövde!

Syns där då ;)... Kommer ropa ditt onlinenick :D:oops::roll:

Postad

Haha gör så, annars hittar du mig nog vid blackjack borden ;)

Har nu kollat igenom mina spelade SnG's för idag. De andra jag inte analyserade har jag valt att lägga på hyllan för nu eftersom det är bättre att jag analyserar direkt efter varje session så jag vet vad jag tänkte.

*Spela lite tightare i bubbelspel även som CL

Postad
Haha gör så, annars hittar du mig nog vid blackjack borden ;)

Har nu kollat igenom mina spelade SnG's för idag. De andra jag inte analyserade har jag valt att lägga på hyllan för nu eftersom det är bättre att jag analyserar direkt efter varje session så jag vet vad jag tänkte.

*Spela lite tightare i bubbelspel även som CL

Det jobbiga är att det är nog där jag finns med, om jag inte är dygnfull, kan ske :oops:

Postad

Har spelat 83st SnG idag och det är helt sjukt.

Första gången jag någonsin ligger under min EV linje i SnG's

Jag har ungefär 45% ITM men endast 13,3% 1:a platser.

Det är helt sjukt vad jag blir utdragen.. Och det är nästan bara i HU jag blir utdragen.

Hoppas på bättre lycka nu detta dygnet! :)

Postad

Spelade lite över 70st idag och jag har aldrig spelat så här bra och blivit så sjukt utdragen.

Hade mina händer stått i HU hade jag nog varit plus men nu ligger jag runt 1000$ back på två dagar.

Har några BI kvar på 33$ innan jag får gå ner till 22$, som tur är så behövs det ca 300$ rake till för min 1000$ bonus.

Nu ska jag sätta mig och analysera ca 150 SnG's innan jag sover, först ska jag raila cappe lite när han grindar SvS :)

Postad

Hade tänkt mig en väldigt lång sittning i eftermiddag och kväll och kanske till och med natt men så blir inte fallet :)

Jag spelade 48st på två ganska långa sessioner. Jag har även börjat spela 8st samtidigt på min lilla laptop skärm för att dels få volym men samtidigt känner jag att jag klarar av det bra.

Slutar dagen på ca 400$ plus och det känns väl bra med lite payback då jag drar ut i ganska många händer då jag ligger efter.

Dock anser jag fortfarande att svingsen är sjuka och inte borde vara så grova.

Jag är stolt över mig själv att jag fuskade lite med min BR för att kunna stanna på 33$ när uppsvinget kom.

Egentligen skulle jag gått ner till 22$ vilket jag gjorde en kort stund men precis när det kändes som att det skulle vända.

Och vände gjorde det!

Nu ska jag åka till flickvännen, försöka motivera mig till att plugga lite och sedan spela två kval på pokerstars ikväll.

Imorgon blir det förhoppningsvis långgrind!

Postad

Slutar back ca 400$ för dagen. Ingenting får stå, det är precis som påsk helgen nu igen. Hoppas att det släpper snart för jag hade inte spelat annorlunda någon annan gång.

Har fått min 1000$ bonus så nu har ligger jag strax över +/- 0 på redkings. Min nuvarande bonus svarar mot 50% RB.

Ska spela mer imorgon och hoppas att det släpper!

Spelar just nu en 1$ R+A med $10k GT på Full Tilt, är snart ITM så får se hur långt det räcker.

Postad

Spelar ytterliggare några SnG's på en kort rast i skolan och det börjar bli långrandigt med sjuka utdragningar nu. Det känns som att det aldrig vänder just nu.

Jag har som mål att försöka spela 1000st varje månad och jag hoppas kunna lyckas med det denna månad iaf.

Det känns som att jag har något att spela för nu i och med det målet. För att spela för $$$ just nu går verkligen inte.

Postad

Jag spelade totalt 43st SnG's idag och slutade på strax över 7BI back.

Jag går och väntar på mitt uppsving, jag ska även analysera en del SnG's i helgen är det tänkt.

Just nu har jag -5,8% roi på 500st men jag behöver åtminstone 1500st till för att få rättvisa siffror känner jag.

Postad

Spelar bara 14st idag och backar ca 3BI igen. analyserade de jag spelade och kommer fram till att jag gör något dåligt spel men att jag fortfarande drar dåligt tyvärr.

Postad

Har spelat lite turneringar idag, bland annat lite freerolls och lite kval.

Spelade 109$ kvalet till Monte Carlo på pokerstars, det de gör reklam om på tv.

Lyckades komma bland de 4 sista och därmed knipa en plats, LYCKA!

• Skapa nytt...