Luskan Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 är det ingen annan här på forumet som vill testa på denna utmaning, känns lite tråkigt när det bara är jag som skriver här, kanske jag skulle öppna en egen dagbok istället? så kom igen ni kan ju anta utmaningen ni andra också ni behöver ju inte börja med 200€ ni kan ju fast börja med 2000€ de spelar ju inte så stor roll Jag är på! Sprungit lite kasst på senaste tiden men rullen ligger på runt 500€. Har ju en egen dagbok men uppdaterar här när jag passerar jämna siffor Kommer spela ganska mycke nu under sommaren så förhoppningsvis blir det massa uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 nån mera som är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 är det nån annan här som lirar på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 denna vecka har jag nästan bara lirat på ipoker, dom har skön klient plus att det är lätt att multitabla... är minus 3inkp idag:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 ajaj detta blir en minus vecka gick 4 inköp minus igår också, men räknar jag med rakebacken jag kommer att få så ligger jag ändå lite på plus, får hoppas det går bättre med spelet idag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 hittade 3 inköp plus nu på morgonkvisten:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 nere 5 inköp idag, ligger 7 inköp på minus denna månad men jag har tjänat 750€ så här länge i rakeback så jag ligger nog plus för månaden, hoppas det vänder ännu denna månad med spelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 nere 5 inköp idag, ligger 7 inköp på minus denna månad men jag har tjänat 750€ så här länge i rakeback så jag ligger nog plus för månaden, hoppas det vänder ännu denna månad med spelandet vilken stake spelar du på? Hur många händer har du fått in denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 är det ingen annan här på forumet som vill testa på denna utmaning, känns lite tråkigt när det bara är jag som skriver här, kanske jag skulle öppna en egen dagbok istället? så kom igen ni kan ju anta utmaningen ni andra också ni behöver ju inte börja med 200€ ni kan ju fast börja med 2000€ de spelar ju inte så stor roll Får man börja med €50 istället? satte precis in det på ny site och tänkte köra cg med den rullen, har uteslutande kört sng och mtt innan och gulat rullen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 klart du får börjs med 50€ se till att du har en bra rakeback deal så ska du nog se att de kommer att funka också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 vilken stake spelar du på? Hur många händer har du fått in denna månad? lirar nl50 nu, tror jag fått in 20 000händer ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 lirat 5timmar idag, när jag stängde borden för kvällen så hade jag gått minus 2€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 lirat 5timmar idag, när jag stängde borden för kvällen så hade jag gått minus 2€ Du lär väl ha rake:at en del iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 jo blev en hel del i rakeback i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 godmorgon, detta ser ut att bli en fin dag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 inte blivit något spel idag, har varit ute det är så fint väder, men ikväll/natt blir de lång grind:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 hur går det för ni andra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hur mycket är rullen på nudå? och hur tycker du att boss och ipoker skiljer sig vad gäller fisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hur mycket är rullen på nudå? och hur tycker du att boss och ipoker skiljer sig vad gäller fisk? tycker att boss är mera fiskit än ipoker, men har lirat mycket mera på boss än på ipoker också, och på boss har jag nu än super deal också som är bättre än ipoker dealen jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 hur går det för ni andra nu? rullen är uppe runt 560€ men spelar bara PLO€10 så de går inte så fort. Spelar dessutom bara max 4 bord då de är aningen begränsat med motstånd. Vore kul å få se nån graf kallakalla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 har inget pokerprogram när jag lirar, men funderar starkt på att skaffa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 har inget pokerprogram när jag lirar, men funderar starkt på att skaffa.... Värt varenda dollar. Du spelar ju in de på nolltid och de höjer din edge Sen är de ju kul att ha grafer och dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Värt varenda dollar. Du spelar ju in de på nolltid och de höjer din edge Sen är de ju kul att ha grafer och dylikt Jo du har nog rätt där, annars har du provat att lira PLO på boss? jag tycker PL0 10 och 20 är riktigt fiskit, ännu på 0,25-0,50 tycker jag det är mycket fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Jo du har nog rätt där, annars har du provat att lira PLO på boss? jag tycker PL0 10 och 20 är riktigt fiskit, ännu på 0,25-0,50 tycker jag det är mycket fisk Har funderat lite på det. Men hade velat ha rakeback. Men har 65€ på redbet, så får väl prova lite Hur är trafiken där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 finns ju bra deals på boss. 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts