Gå till innehåll

mission: $200 till $20K, joina mig!

Recommended Posts

• Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

har också fått min rakeback igår så de gjorde att min månad ligger på plus, tyvärr så gick jag minus på själva poker under maj, men hade rejkat så mycket att det blev ett fint plus iallafall

Postad
har också fått min rakeback igår så de gjorde att min månad ligger på plus, tyvärr så gick jag minus på själva poker under juni, men hade rejkat så mycket att det blev ett fint plus iallafall

hur mycket rakeback fick du?

Postad

Argentina vann endast med 1-0 dom skulle ha kunnat vinna med 5-0 lika bra dom hade mångafina chanser, ska nu titta på england-usa:)

Sen så har jag plussat 350€ på PLO idag å senare inatt tänkte jag skotta med dom 350€;) tänkte lira 3-6€ så håll tummarna:)

Postad

har börjat lira på en sida till nu, lirar på både en boss sida och en ipokersida nu, började lira på ipoker sidan i måndast, där kan man grinda, mycket lättare att multitabla än på bossnätverket.finns faktist riktigt bra delar att få på ipoker ännu.

Postad

hittat insättningsriggen på ipoker nu, uppe 8 inköp idag, jag funderar på att köpa en skärm till nu så jag kan grinda riktigt ordentligt, skulle jag köpa en skärm till så skulle jag kunna lira 16bord åt gången!;)

Postad

är det ingen annan här på forumet som vill testa på denna utmaning, känns lite tråkigt när det bara är jag som skriver här, kanske jag skulle öppna en egen dagbok istället?

så kom igen ni kan ju anta utmaningen ni andra också ni behöver ju inte börja med 200€ ni kan ju fast börja med 2000€ de spelar ju inte så stor roll