Lemiux Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Vad kör du för stakes nu kallakalla? Funderade hur mkt man ca får i rb på NL10 och hur mkt du har lirat då ca ISF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 i mars fick jag över 400€ i rakeback på nl10, spelade som en dåre också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 nej tyvärr har jag inget program, funderar nog på att köpa något... vet du någon som passar till paradise poker? har inte hittat nåt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 nej tyvärr vet jag ingenting om något program, men om någon här vet så tipsa:) hittade fint plus igår med 5 inköp + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 vad skulle ni säga om jag skulle fråga om min affe skulle vilja sätta upp någon turnering för vi som lirar på paradisepoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 haft 2 minusdagar i rad nu, får se om de svänger ikväll eller om de blir en tredje minus dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 4inköp upp idag;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 kallakalla eller andra som spelar på paradise här, fick ni också bara 30% bananer idag? får man de resterande 20 senare? har alltid fått 50% samtidigt innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 jag brukar få min uppdelad i 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonlin0517 Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 jag fick inga bananer alls och support vill inte prata med mig så bye bye paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 jag brukar få min uppdelad i 2 gånger Okej, har du fått din andra del än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 7 Maj , 2010 Rapport Share Postad 7 Maj , 2010 någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 jo jag har fått min andra del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 har annars klivit upp till nl50 nu;) gått upp 5 inköp hittils den här månaden, men har lirat mindre än dom andra månaderna också, hur går det för er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 hur klarar du att spela 12 bord i 6-8 timar ? specielt utan någon script program Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Fan vad kul att denna db lever vidare:) hejja kalla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Har tagit ut pengarna och bytt sajt, så får väl börja om BR: €185 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 har en 28tums skärm som jag lirar på så 8-12 bord är inga problem, det är bara en vane sak, har alltid lirat många bord på alla klienter jag lirat på, men paradise har nog den skönaste klienten av alla:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 började lira på ny sida idag, ännu bättre rakeback, och ingen minimum krav att rejka någonting:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 började lira på ny sida idag, ännu bättre rakeback, och ingen minimum krav att rejka någonting:-) trevligt, vill du tipsa om vart? du kan skicka pm annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 eurosuperpoker började jag lira på, jäklit skön klient Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 uppe 2 inköp igår:) har tyvärr blivit väldigt lite spelat denna månad, men ska lira mera nu i juni... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 måste bara säga att boss nätverket är nog bästa plattformen att spela på när man har blivit van med klienten.. Mitt mål just nu är att komma upp till nl100 under sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 måste bara säga att boss nätverket är nog bästa plattformen att spela på när man har blivit van med klienten.. Tycker också att Boss är den bästa klienten, den kanske inte är den snabbaste men jag tycker den är sjukt skön att lira på. Funderar på att joina DB (eller skapa en egen) då jag själv börjat om på en nya sida, fem spelade dagar och 20Bi upp förvisso på NL10 men ändå en skön start. Vad ligger rullen på nu Kalla? Hur många inköp har du kört med innan du kliver upp? Ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyGoA Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 måste bara säga att boss nätverket är nog bästa plattformen att spela på när man har blivit van med klienten.. Mitt mål just nu är att komma upp till nl100 under sommaren Vad har du för bankrullekrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts