Gå till innehåll

Tidningen Cafe pumpar ur sig pokerporr!


zamora

Recommended Posts

http://web.comhem.se/~u78007923/TeamMartinCafeArtikel.pdf

 

jag hittar inga ord.

är det här på allvar?

bilderna?

 

"Martinspoker är pokervärldens the Rat Pack.

Eller, när man ser högarna med marker framför dem på spelborden: the Stack Pack."

 

"- Du kan köpa dig in i ett satellitspel för tio eller tjugo kronor, fortsätter Martin. Och spela dig fram till du möter pokerns motsvarighet till Tiger Woods eller Michael Schumacher: nämligen oss. "

 

 

* RP, liten komplettering och lite till då! :) - QoS *

ok, då editar jag bort första meningen och lite till ;) - z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen tycker jag det är väldigt viktigt som pokerspelare att tro på sig själv starkt. Men varför blir det så här ?

 

Jag ser verkligen upp till dom stora pokerspelarna som har båda fötterna på marken, och inte gör en sådan stor sak av vilka höjdare dom är som kan vinna så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner Martin, Ken, Alex och Bo... förvisso kan Crippoli häva ut sig sådana där saker, men alla andra i gänget är personer med självdistans (npja, kanske inte Ken :-) ).

 

Det finns ingen chans att dom skulle sagt allt det där, osv... De där intervjuerna är nog skrivna hemma vid arbetsbordet av "journalisten"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Du kan köpa dig in i ett satellitspel för tio eller tjugo kronor, fortsätter Martin. Och spela dig fram till du möter pokerns motsvarighet till Tiger Woods eller Michael Schumacher: nämligen oss. "

 

Det vill säga föredetta dominanter som nu ser en förlorare varje gång de ser sig i spegeln?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Du kan köpa dig in i ett satellitspel för tio eller tjugo kronor, fortsätter Martin. Och spela dig fram till du möter pokerns motsvarighet till Tiger Woods eller Michael Schumacher: nämligen oss. "

 

Det vill säga föredetta dominanter som nu ser en förlorare varje gång de ser sig i spegeln?

 

hähä :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med chobo. Måste vara svenska avundsjukan.

 

Sen är ju tyvärr artikeln grymt dålig. Fattar inte att de inte ber att få korr-läsa den innan den trycks. (men det kanske inte fungerar så?) Kan aldrig i mitt liv tro att smarta människor som team Martins Poker tycker att det här är bra för dem eller pokern.

 

Samtidigt kan man väl knappast begära mer av café...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med chobo. Måste vara svenska avundsjukan.

 

Sen är ju tyvärr artikeln grymt dålig. Fattar inte att de inte ber att få korr-läsa den innan den trycks. (men det kanske inte fungerar så?) Kan aldrig i mitt liv tro att smarta människor som team Martins Poker tycker att det här är bra för dem eller pokern.

 

Samtidigt kan man väl knappast begära mer av café...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med chobo. Måste vara svenska avundsjukan.

 

Sen är ju tyvärr artikeln grymt dålig. Fattar inte att de inte ber att få korr-läsa den innan den trycks. (men det kanske inte fungerar så?) Kan aldrig i mitt liv tro att smarta människor som team Martins Poker tycker att det här är bra för dem eller pokern.

 

Samtidigt kan man väl knappast begära mer av café...

 

Vi har krossade pokerdrömmar och du krossade journalistdrömmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger inte att den är dåligt skriven, men den är väldigt förskönande.

 

Och jag som journalist skulle aldrig fungera. Har aldrig haft bättre en ig på en uppsats.

 

Men annars ett bra och konstruktivt påpekande eurythmech...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reagerade på det som stod om att någon köpte play money för $1000. Kan någon förklara varför man skulle vilja köpa låtsaspengar!? :shock:

 

Jag vet inte varför folk vill köpa playmoney, men jag kan intyga att det finns/fanns en marknad för playmoney (tror det var på ebay)

Det är Pokerstars playmoney jag skriver om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D Okey, jag erkänner att det var ett olyckligt ordval och ber om ursäkt för det. Det jag menade var snarare det att hela artikeln skriker att det har skarvats en hel del. Därför tycker jag att det är lite onödigt att bara klanka för klankadets skull. Ska det klankas så klanka i sådana fall på café. Jaja, hoppas ingen har tagit illa vid sig...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...