Supertequila Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 wow tittar ut genom fönstret och det spö regnar. Man kanske borde sova nu ? Sjukt skönt att sova när det regnar imo aaa... jag gillar också ljudet av regn mot rutan när jag ska sova... ännu bättre är det om det stormar utanför och man känner hur man ligger i en trygg säng, inom trygga väggar när hela helvetet bryter loss utanför. Citera
Sladdafan Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 aaa... jag gillar också ljudet av regn mot rutan när jag ska sova... ännu bättre är det om det stormar utanför och man känner hur man ligger i en trygg säng, inom trygga väggar när hela helvetet bryter loss utanför. ÅSKA! Citera
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 jag hade hängt med butabi om jag fick! +++ CC något i veckan då amutu? Citera
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 CC är för mkt begärt. Fler förslag ? Hocka upp med BBQ eller grillfest i lund så hankar nog alla. CC lixom kom igen speltorskar. :-P men alla lundfolk drar ju hit på festivalskiten Citera
papiPope Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Pool lär få en jobbig säsong iår. Tafatt på alla positioner och Torres verkar ha tappat all lust att spela fotboll öht. +1. Man förstår inte hur bra Xabi Alonso är förän nu, eller ja redan förra säsongen. Citera
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Ahh sant. Ngt blire iaf. Är öppen för förslag men imo finns roligare saker o göra än att gå till CC jag lär bara fastna på rouletten true that, dock kul få lite ansikte på folk... aja öppet stök i malmö veckan ut, kolla med F vad han säger. glgl osv Citera
Mecklenburgare Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Tis: Båt, Ons: Hipp(?) Tors: Etage. Så ser schemat ut. Citera
Metaddict Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Tis: Båt, Ons: Hipp(?) Tors: Etage. Så ser schemat ut. Bulk? Citera
Metaddict Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Postad 24 Augusti , 2010 sitter på tåget påväg ner till butabi och grabbarna. Malmö festivalen ikv osv.. Spö regnar ute wooooohooooo lockdooown Ahhhhh, det KAN förklara varför jag hade två missade samtal från butte (not so hidden) Låg halvt döende efter ett benpass på gymet ändå Citera
Emokid Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 ni försvann osv vem försvann och vart? Citera
Starfitter Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 vem försvann och vart? tog taxi med dehman, och fulaste bruden.. är i lägenheten med en påse max ist, std sas Citera
Emokid Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 tog taxi med dehman, och fulaste bruden.. är i lägenheten med en påse max ist, std sas lukurativt =)ty för ikväll Citera
Eblinho Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 lukurativt =)ty för ikväll Det heter "lukrativt" din stejkade microexplotomte ;D Citera
Amutu Postad 26 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2010 Det heter "lukrativt" din stejkade microexplotomte ;D toffel Citera
Recommended Posts