Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
wow tittar ut genom fönstret och det spö regnar. :) Man kanske borde sova nu ? Sjukt skönt att sova när det regnar imo

aaa... jag gillar också ljudet av regn mot rutan när jag ska sova... ännu bättre är det om det stormar utanför och man känner hur man ligger i en trygg säng, inom trygga väggar när hela helvetet bryter loss utanför.

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
aaa... jag gillar också ljudet av regn mot rutan när jag ska sova... ännu bättre är det om det stormar utanför och man känner hur man ligger i en trygg säng, inom trygga väggar när hela helvetet bryter loss utanför.

ÅSKA!

Postad
Pool lär få en jobbig säsong iår. Tafatt på alla positioner och Torres verkar ha tappat all lust att spela fotboll öht.

+1.

Man förstår inte hur bra Xabi Alonso är förän nu, eller ja redan förra säsongen.

Postad
Ahh sant. Ngt blire iaf. Är öppen för förslag men imo finns roligare saker o göra än att gå till CC jag lär bara fastna på rouletten :roll:

true that, dock kul få lite ansikte på folk... aja öppet stök i malmö veckan ut, kolla med F vad han säger.

glgl osv

Postad
sitter på tåget påväg ner till butabi och grabbarna.

Malmö festivalen ikv osv..

Spö regnar ute :S

wooooohooooo lockdooown

Ahhhhh, det KAN förklara varför jag hade två missade samtal från butte (not so hidden) :rolleyes:

Låg halvt döende efter ett benpass på gymet ändå :oops: