Supertequila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 vad är det som är skit med sd? minska invandring, höjda straff för grov brottslighet och förbättra för pensionärer iom att det är dom som byggt upp sverige Förtäckt rasism för alla smygrassar i ny fin kostym. Äntligen får ni smygrassar möjlighet att krypa fram o visa den nya fina förpackningen som den gamla skiten har förpackats i för att vara mer lättsmält, för att du ska kunna rösta på dem med gott samvete och när någon konfronterar dig med sanningen kunna ta fram det som lagts fram i skyltfönstret... allt det fina de nu står för. Även om de har målat skiten med guldfärg är det fortfarande skit under. Det kan även hända att du inte är smygrasist, utan bara en dum lantis som köpt deras nya propaganda... va vet jag. Citera
ulaf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Förtäckt rasism för alla smygrassar i ny fin kostym. Äntligen får ni smygrassar möjlighet att krypa fram o visa den nya fina förpackningen som den gamla skiten har förpackats i för att vara mer lättsmält, för att du ska kunna rösta på dem med gott samvete och när någon konfronterar dig med sanningen kunna ta fram det som lagts fram i skyltfönstret... allt det fina de nu står för. Även om de har målat skiten med guldfärg är det fortfarande skit under. Det kan även hända att du inte är smygrasist, utan bara en dum lantis som köpt deras nya propaganda... va vet jag. (Y) Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 ST summera det mkt fint. Behövs knappt tillägas ngt. Tror det finns mer fördelar med innvandring än nackdelar. Är i princip det jag tkr. Flera av de som var med i programet och hade någon roll i SD hade ju ingen aning om vad SD stog för ens. Låhl. Tycker sveriges fångar summerar ganska bra hur invandringen "hjälper" sverige. Kom inte med ngt skitsvar som svenskalagenssympatisering för svenskar osv. BalanseringsEdit, är obv ingen SD anhängare o förstår mig inte på de som är, bara det faktum att stor del av dem är 60+ säger sitt. Dock så tror jag ett liknande parti behövs, inte i riksdagen, för att balansera ut. Likt Vänstern behövs för att inte göra Sverige till USA liknande. Citera
stempa12 Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Förtäckt rasism för alla smygrassar i ny fin kostym. Äntligen får ni smygrassar möjlighet att krypa fram o visa den nya fina förpackningen som den gamla skiten har förpackats i för att vara mer lättsmält, för att du ska kunna rösta på dem med gott samvete och när någon konfronterar dig med sanningen kunna ta fram det som lagts fram i skyltfönstret... allt det fina de nu står för. Även om de har målat skiten med guldfärg är det fortfarande skit under. Det kan även hända att du inte är smygrasist, utan bara en dum lantis som köpt deras nya propaganda... va vet jag. Om du menar att man är rasist för att man tycker sd har vettiga åsikter så är jag helt klart vad du kallar rasist. Jag tror inte på att man kan ta in hur många som helst till Sverige. Tror hellre man skulle kunna hjälpa utsatta människor på plats istället. Vad tycker du är felet med det? Citera
jello Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 ST summera det mkt fint. Behövs knappt tillägas ngt. Tror det finns mer fördelar med innvandring än nackdelar. Är i princip det jag tkr. Flera av de som var med i programet och hade någon roll i SD hade ju ingen aning om vad SD stog för ens. får väl skilja på invandring och invandring. analfabeter från kurdistan ger nog ingen större boost åt samhällsekonomin... Citera
klanton Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 får väl skilja på invandring och invandring. analfabeter från kurdistan ger nog ingen större boost åt samhällsekonomin... Jo det är klart att det gör! Annars är man rasist/främlingsfientlig. Citera
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 tycker sd har vissa poänger imo, är ju ingen hemlighet att det är stora problem i exempelvis rosengård och flera andra invandrartäta förorter. samt att för stor del av brott begås av invandrare är ju inte nån hemlighet. jag är i princip för fri invandring, men vill ha språktest för svenskt medborgarskap, ha utvisning som straff för brott grövre än stöld och dra ner rejält på bidragen (för alla) Citera
weddie Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 tycker sd har vissa poänger imo, är ju ingen hemlighet att det är stora problem i exempelvis rosengård och flera andra invandrartäta förorter. samt att för stor del av brott begås av invandrare är ju inte nån hemlighet. jag är i princip för fri invandring, men vill ha språktest för svenskt medborgarskap, ha utvisning som straff för brott grövre än stöld och dra ner rejält på bidragen (för alla) Säger han som skattar.... Citera
ulaf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 invandring är väl ibland till för att hjälpa de som kommer in också Citera
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Säger han som skattar.... 15k i skatt på pokervinster i år, förhoppningsvis lite aktieskatt sen också invandring är väl ibland till för att hjälpa de som kommer in också agree, men de som missköter sig kan åka hem igen Citera
ulaf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 15k i skatt på pokervinster i år, förhoppningsvis lite aktieskatt sen också agree, men de som missköter sig kan åka hem igen är ju inte alltid så enkelt att det bara är att gå in å "sköta sig" Citera
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 är ju inte alltid så enkelt att det bara är att gå in å "sköta sig" förstår inte varför? Citera
stempa12 Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 okocha: fri invandring skulle leda till fler ställen som rosengård tror jag. de andra du säger håller jag med om. stevebutabi: medelålders män är väl inte 60+? vadå inte enkelt att bara gå o sköta sig? tycker du det är rätt att komma till ett främmande land och börja våldta och råna folk? Citera
ulaf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 förstår inte varför? aaaa, alla bråkiga invandrare har det i blodet tvärtemot oss rakryggade svenska grabbar Citera
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 aaaa, alla bråkiga invandrare har det i blodet tvärtemot oss rakryggade svenska grabbar va inte det jag sa Citera
ulaf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 va inte det jag sa ok, varför tror du då att invandrare har svårt att sköta sig? edit nu ska jag öla med laaxonen! Citera
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 ok, varför tror du då att invandrare har svårt att sköta sig? svårigheter att integrera med övriga samhället, språkproblem osv. större delen av invandrarna sköter ju sig bra. iaf jag tror att flera invandrare skulle sköta sig bättre om de visste att de utvisades om de åkte fast för stöld eller liknande. edit nu ska jag öla med laaxonen! lol, finnar. Citera
easylife Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
Recommended Posts