Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Som jag brukar säga till Kris när han envisas med att han är makedon: -Jugge som jugge... Citera
Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Ey bosni... skicka 100 usd till min neteller så slutar trakasserierna Citera
Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Vilken tigga? Vi badar i olja mannen. Citera
okocha Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 25k Sek har jag lagt på Bosnien ikv till 4.8 i odds Bör vara +EV som bara den. alla träningsmatcher slutar väl oavgjort? Förresten verkar det som om mitt visa kort blivit "hackat" nån dra pengar ifrån det hela tiden. Är spärrat nu och kommer polisanmälas. Mkt tråkigt. Har förlorat en hel del. Citera
Amutu Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 Drar iväg till sthlm nu , =) GG Citera
Watoz Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 e du ? :shock: Du? Eller vad menar du? Förstår inte Får reda ut de i sthlm nästa vecka!!!!!!!!!!!!! Citera
pastan Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 25k Sek har jag lagt på Bosnien ikv till 4.8 i odds Bör vara +EV som bara den. Förresten verkar det som om mitt visa kort blivit "hackat" nån dra pengar ifrån det hela tiden. Är spärrat nu och kommer polisanmälas. Mkt tråkigt. Har förlorat en hel del. fan da. vart tvungen att rygga dig. dzeko, pjanic och en jävla massa bosniska fans som tar sig till råsunda från en massa olika länder. dessutom 4ggr i odds. ship! sick det andra du skrev glgl Citera
Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 lol... tror Watzen menar att det som hände ditt kort är gay. Citera
Haslo Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 spela på bosnien om ni vill slänga bort pengar. GG. Edit: Jag glömde obv en inte curling detta utan fotboll. Stor skillnad vetu Sverige hade nog vunnit i curling för bosnien inte har ngt landslag alls i curling ;P;p;P;p;P Hoppsan! Citera
Nstradamus Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Var tvungen att lägga 5k på sverige efter att ha läst allt nonsens i här.. =) Bara att tacka dig Amutu för ett lottospel jag annars aldrig hade lagt och 4000 in i kassan Citera
Recommended Posts