Gå till innehåll

In De Betou VS Obrestad i Köpenhamn


Recommended Posts

Litar på att Ola har en bra känsla i Irish Open som hjälper honom hålla ihop spelet minst in i pengarna :), minns att han var i topp där för några år sedan, kommer inte ihåg om han vann eller var tvåa dock!?

 

HU spelet är säkert ett bra spel men känns inte lika hett som att få 10 ggr degen på en ITM, för en småspelare som mig är det faktiskt ett "klipp" om Ola ITMar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Irish Open igång, någon som har bra koll på hur det går för vår hjälte?

 

We have a chip leader!

Posted by Darragh at 7:15pm April 2nd, 2010

 

Category: Irish Open 2010 - Day 1

It seems our current chip leader is Swedish player Ola Brandborn - with over $300,000 in lifetime tournament cashes, he’s sitting on a formidable stack of around 46,000. We’ll be sure to keep a close eye on him as the night goes on.

http://www.paddypowerpoker.com/community/blog/page/2/
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

p.s. vem är ens hon de betou? hon måste ju vara någon d kändis? har för mig att hon gick långt i pokermiljonen?

 

Alla som kan promota poker och sprida den till grupper som inte annars skulle spela poker är värda något i min bok! a, b, c eller d kändis, who cares, alla är då välkomna att spela poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm jag railade dig.. skrev ett inlägg i din dagbok om vilken idiot du är men såg då att du bustade precis i million så ville inte tilta dig.

 

du sulla tar fram det värsta ur mig... det sjuka är att jag fyra gånger skrivit saker i din dagbok som INTE varit snälla men som kanske kunde få dig till insikt som jag raderat. jag tjänar ingenting på att hjälpa en person som inte vill få hjälp. glöm inte sulla... det är STOR skillnad mellan att skriva; "jag vill ha hjälp" och innerligt mena att man vill ha hjälp.

 

"jag ska lämna pokerforum för jag får ingen konstruktiv kritik". du borde försöka förstå vad dom bättre MTT spelarna menar när dom kommenterar något du gör eller skriver. men du faller in i den där gruppen av pokerspealre som haft positiv varians och tror att ni hittat lösningen.. därför försvarar du hellre en hand in i döden än att försöka förstå en annan spelare synvinkel och försöka ta till dig av något bra.

 

var jättejättenära på att skriva något som hade hjälpt dig läskigt mycket.. men avstår.

 

vill inte fortsätta den här diskussionen.. varken i någon offentlig tråd eller via PM.

 

gl

 

p.s. vem är ens hon de betou? hon måste ju vara någon d kändis? har för mig att hon gick långt i pokermiljonen?

 

Tror du misstagit dig, jag vill gärna ha hjälp om det bjuds, har flera gånger bett om hjälp då jag med enkelhet kan räkna till ett 20-tal här inne som med säkerhet är riktigt jävla mycket bättre på MTTpoker än mig.

 

Problemet har kommit då man hävdar att spel är kassa eller hävdat att FI gör rätt utan att kunna underbygga det. Vet inte hur många gånger jag läst nån oneliner om att FIs spel är standard och att jag ska sluta whina. Tror det i vissa fall gått så långt som att jag skulle kunna whineposta en HH där UTG pushar 40BB med 24o och få svaret att det är standard "hur ofta kommer nån syna en 40BB push liksom...." När man sen ber vederbörande lägga fram nåt konkret och inte bara en gutfeeling att det är korrekt spel då blir man bara hånad som en onceinalifetimeklonkare som inte fattar nåt.

 

Har faktiskt några inlägg i min db där erkänt duktiga spelare ställer sig på varsin sida (tror det var haugen och tomgus) så kanske är det inte alltid alla frågor är helt givna på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...