Gå till innehåll

Ny ipoker klient


blää

Recommended Posts

Hyfsat irriterande att korten för spelarna på övre delen av bordet ligger ju utanför bordet....har missat hur många som är med i handen massor av gånger då jag mulittablat med små bord, varpå jag bettat eller raisat bara för att sedan upptäcka att en tredje spelare jag inte ens visste var med slår tilbaka....

 

Efter chatt med livehjälpen om klienten bad dom mig maila förslag till dom för att förbättra klienten, det enda dom införde av förslagen var möjligheten till autocentrering av platsen på bordet och spotlighten valfri. Det var ju inte direkt dessa saker som störde mig mest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som lirar eller lirade på ipoker, om man vill multitabla minst 4 bord, funkar ipoker ok nu ni som vant er, eller är det många som bytt?

Personligen kan jag nu spela 6 bord med ungefär samma koll som när jag spelade 9 bord förut på miniview. Sänker jag storleken på borden och försöker köra 9 bord nu blir det alldeles för plåttrigt, inte alls samma tydlighet och speluppfattning som det var i miniview.

 

Har alla skins bytt till nya borden nu eller har någon kvar miniview?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...