Gå till innehåll

Ny ipoker klient


blää

Recommended Posts

Jaha vad tycker ni om det nya utseendet då? Jag satt och spelade som vanligt då allt frös, jag loggade snabbt ut och in igen och plötsligt hade bordet ett helt nytt utseende, jag åkte dock ut efter fem händer och när jag satte mig i en ny turre var det samma gamla look igen så jag hann inte riktigt vänja mig...

 

Tyckte det såg ganska likt microgaming, betydligt torrare och tråkigare utseeende enligt min mening, svårare att fatta vad som händer.

 

Var ska man spela nu då? Detta var ju enda klienten jag gillade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, det konstiga är ju att det gamla bordutseendet kom tillbaka när jag satte mig på ett nytt bord. Jag frågade livehjälpen (expekt) som sade att klienten uppdaterats igår men att min måste ha dröjt av nån anledning. När jag sedan frågade en annan i hjälpen så sade han att hela uppgradeingen skall göra i morgon.

 

Den som lever får se. Det såg i alla fall ut som en blandning av microgaming och partys nya. ljusare färg, trist och torrt med avatarerna som bilder i smårutor istället för som figurer vid bordet. Å andra sidan saknades en del knappar så det var nog inte den fulla versionen jag fick spela fem händer med innan fi satte ett, hosthost,runner runner fyrtal mot mitt set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst fattar fan inte vad du menar?

 

Du satt och spela på en Ipoker klient som du gillade mest av alla? Sen loggades du ut och logga sedan in igen, bordet hade ny look i 5 händer sen var det samma igen?

 

Vilken klient var det? Den är ju fortfarande kvar, varför bry sig?

 

Sen skrev du i topic att det var en ny Ipoker klient, men i tråden läste jag ingenstans om det?! Så hur fan ska du ha det?!

 

Gå och lägg dig seriöst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst fattar fan inte vad du menar?

 

Du satt och spela på en Ipoker klient som du gillade mest av alla? Sen loggades du ut och logga sedan in igen, bordet hade ny look i 5 händer sen var det samma igen?

 

Vilken klient var det? Den är ju fortfarande kvar, varför bry sig?

 

Sen skrev du i topic att det var en ny Ipoker klient, men i tråden läste jag ingenstans om det?! Så hur fan ska du ha det?!

 

Gå och lägg dig seriöst!

 

du kan då inte ha gått plus för dagen iaf :P

igår när jag spelade var det en ny layout.. idag den gamla vanliga :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst fattar fan inte vad du menar?

 

Du satt och spela på en Ipoker klient som du gillade mest av alla? Sen loggades du ut och logga sedan in igen, bordet hade ny look i 5 händer sen var det samma igen?

 

Vilken klient var det? Den är ju fortfarande kvar, varför bry sig?

 

Sen skrev du i topic att det var en ny Ipoker klient, men i tråden läste jag ingenstans om det?! Så hur fan ska du ha det?!

 

Gå och lägg dig seriöst!

 

 

Tack för att du är så trevlig...

 

jag frågade vad folk tycker om det nya utseendet, vad är det du kokar över på?

 

Jag lirade på expekt, allt frös och jag tappade kontakt med servern, loggade snabbt in igen och bordet jag satt på har en helt ny look, åker ut turren fort och på nästa bord ser allt ut som tidigare. Frågan livehjälpen som svarar "new pokerklient"

 

Jag anser att det är en ny klient men nån annan kan naturligtvis tycka annorlunda....hmmm kanske rubriken skall vara "Ny ipokerklient, för vissa"...nöjd då?

 

Men vad vet jag, jag kanske var hög eller nåt och såg fel. Nu är det ju gamla hela tiden. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

danke! men oh my god... det där är väl inte miniview? bild på miniviewen var det som nog var mest intressant. men min klient lär väl uppdateras snart ändå då... :(

 

Man va fan, då får du väl be om miniview. Mycket är jag, dock inte synsk. Nu spelar det nog förvisso ingen roll då miniview verkar vara en thing of the past på iPoker. Men för all del, här kommer en bild på det minsta det gick att göra bordet:

 

ipokerliten.jpg

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ärligt talat den nya klienten är mycket sämre, jag får en betydligt sämre närvarokänsla eller koll eller vad man nu vill kalla det, på bordet då spelarbilderna och texten med fi:s agerande är mindre och själva ytorna på bordet känns större. Vidare hade jag sjukt svårt att fatta vad motståndarna gjorde flera gånger, höll på att trycka fel i viktiga lägen, men det kanske är en vanesak.

 

Saknade också blindsklocka på bordet i turneringar, den skulle finnas under "i" enligt chatten men inget hände när jag tryckte där, mailade expekt som sade att det skulle ses över.

 

Det här var ju komiskt, lirar med en klient 20 händer, kastas ut och kommer tillbaka på den nya, nästa turre är gamla tillbaka, nästa dag nya klienten, nu tydligen den gamla igen och den nya skall bli permanent i morgon.....:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså kommer dom få ordning på det snart eller? Snackade med supporten idag och berättade att efter varje gång jag loggat in så är det ny design från gamla till nya osv, men hon visste inte när det skulle bli klart och att dom frågar kunderna om vilket dom tycker är bäst och sen är det tydligen bara Expekt som genomgår denna ändring!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nu har även jag drabbats av den nya klienten :(

 

Första intrycket, efter ca 4h spel är mycket dåligt. Brukar lira runt 6-9 bord, miniview på en 24-tummare. Nu hade jag mycket stora problem att hålla igång 6 bord. Gjort massor av misstag. Missar att det är en till med i potten. Missar att någon redan raisat. Missar posta blinds när jag satt mig vid bord etc etc. Visst, självklart är det till viss del en vanesak, men jag har svårt att tro att spelet kommer flyta på som det gjorde i miniviewen ens när jag vant mig.

Vad säger ni som multitablat med den nya klienten ett tag?

Alldeles för plåttrig tycker jag iaf, har huvudvärk nu efter en 90minuterssession, och det brukar jag aldrig få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har även jag drabbats av den nya klienten :(

 

Första intrycket, efter ca 4h spel är mycket dåligt. Brukar lira runt 6-9 bord, miniview på en 24-tummare. Nu hade jag mycket stora problem att hålla igång 6 bord. Gjort massor av misstag. Missar att det är en till med i potten. Missar att någon redan raisat. Missar posta blinds när jag satt mig vid bord etc etc. Visst, självklart är det till viss del en vanesak, men jag har svårt att tro att spelet kommer flyta på som det gjorde i miniviewen ens när jag vant mig.

Vad säger ni som multitablat med den nya klienten ett tag?

Alldeles för plåttrig tycker jag iaf, har huvudvärk nu efter en 90minuterssession, och det brukar jag aldrig få.

 

Håller med dig i allt. Gamla klienten gillade jag skarpt och inga problem med 9bord i miniview. Nya klienten suger hårt, ännu en idiotisk förändring av Ipoker. I årskiftet ändra de rakestrukturen för att det skulle förebygga lösare spel, men vad hände? Jo det blev istället betydligt sämre värde och action på borden.

 

Har tillbringat 95% av min pokertid senaste 3 åren på Ipoker sidor. Nya dåliga klienten känns dock som droppen, dags att försöka hitta ett nytt pokerhem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...