Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare!

Jag tänker inte dra upp hela mitt liv, men jag ska ge er en kort redovisning av vem jag är som pokerspelare så ni kan guida mig på rätt spår.

Jag har spelat poker sporadiskt sen 2005. Jag har aldrig förlorat några stora summor, snarare vunnit småsummor som jag tagit ut. Men de här småsummorna har varit ganska stora summor som jag tiltat bort. Det har varit den klassiska cykeln, in med $50, spelar upp det till $1000-2000. Spelar mestadels SnG's (heads up eller dons) då jag inte klarar av att spela cash games för jag blir uttråkad och bluffar bort mina pengar.

Jag hade en peak i början på förra sommaren då jag var uppe i $4800. På en natt fick jag en härlig tiltsession. Kalaset slutade med att jag cashade ut $3000 och har aldrig riktigt återhämtat mig efter det.

Nu har jag $79 dollar som jag kommit över utan att spendera mina egna pengar. Dessa tänkte jag förvalta på ett bra sätt. Något tips på vilken sajt jag skall välja? Finns det några instabonusar eller lätgrindade fina bonusar på någon stabil sajt som bjuder på mycket games och mycket fisk?

Tack på förhand!

• 1 month later...