thungphung Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Tjenare! Jag tänker inte dra upp hela mitt liv, men jag ska ge er en kort redovisning av vem jag är som pokerspelare så ni kan guida mig på rätt spår. Jag har spelat poker sporadiskt sen 2005. Jag har aldrig förlorat några stora summor, snarare vunnit småsummor som jag tagit ut. Men de här småsummorna har varit ganska stora summor som jag tiltat bort. Det har varit den klassiska cykeln, in med $50, spelar upp det till $1000-2000. Spelar mestadels SnG's (heads up eller dons) då jag inte klarar av att spela cash games för jag blir uttråkad och bluffar bort mina pengar. Jag hade en peak i början på förra sommaren då jag var uppe i $4800. På en natt fick jag en härlig tiltsession. Kalaset slutade med att jag cashade ut $3000 och har aldrig riktigt återhämtat mig efter det. Nu har jag $79 dollar som jag kommit över utan att spendera mina egna pengar. Dessa tänkte jag förvalta på ett bra sätt. Något tips på vilken sajt jag skall välja? Finns det några instabonusar eller lätgrindade fina bonusar på någon stabil sajt som bjuder på mycket games och mycket fisk? Tack på förhand! Citera
Sahla Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Börja här så har du redan ökat din rulle med 25%: $22 gratis på Paf Lycka till! Citera
Soni Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Är väl bättre med instabonusen på 50 euro hos betfriends? då har du dubblat din rulle genom att bara deposita. Citera
thungphung Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag kan bara överföra från Pay Pal Någon som vet någon bra sida som tar det? Citera
Aces123 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Jag tror inte Paypal tillåter överföringar längre till pokersajter. De gjorde det in en galax långt borta för länge, länge sedan. Ok det var samma galax. Citera
Recommended Posts