Gå till innehåll

Blåst på Facebook.


GiG

Recommended Posts

Nästan lite för enkelt tycker jag.

 

http://www.svd.se/naringsliv/it/70-000-forsvann-nar-facebookontot-kapades_4215867.svd

 

Och så här sägs det att han lyckades lura personen att godkänna x3. Den sista måste varit guld då koden han ber henne slå in på dosan är beloppet. 0660 0000..

 

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=3422657

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, vafan..

 

 

Iof snackat med en snubbe som verkar ha hästarna hemma i övrigt, men inte kan något om den nya generationen.

Han berättade hur han vann en sån där medelhavsresa en gång, efter att ha tryckt på en stor blinkande ruta där det stod att han var besökare nummer 1 000 000. Tog en em ledig från jobbet och rusade lycklig hem till familjen.

Han blev tydligen inte skeptisk förrens de vill ha samtliga siffror på Visa-kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, vafan..

 

 

Iof snackat med en snubbe som verkar ha hästarna hemma i övrigt, men inte kan något om den nya generationen.

Han berättade hur han vann en sån där medelhavsresa en gång, efter att ha tryckt på en stor blinkande ruta där det stod att han var besökare nummer 1 000 000. Tog en em ledig från jobbet och rusade lycklig hem till familjen.

Han blev tydligen inte skeptisk förrens de vill ha samtliga siffror på Visa-kortet.

 

Fan, jag började t o m tycka lite synd om snubben du pratar om när jag läste det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...