Quper Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Jag har en lite fråga till de som brukar spela SitNGo turneringar på 20+ i buy-in . Är det ingen som är sugen på att spela in en film medan ni spelar en sådan och kommentera samtidigt. brukar finnas rätt bra program för sådant så det lär nog inte ta så lång tid. sen så publicerar ni filmen på pokerforum så man får ta del av det. Tycker iaf det skulle vara ruggigt skoj ifall någon kunde göra något sådant, vet då ingen annan som gjort sånt, men om någon vet någon sådan film så kan ni gärna skriva det. * RP coh flytt till Poker OT tillsammans med andra kontaktannonser - QoS * Citera
eurythmech Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Fan jag trodde att vi snackade Hollywood och Scarlet Johansson Citera
Quper Postad 28 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2005 skyll inte på mig, QoS ändrade topicen, han brukar ha den tendensen för att visa sin kärlek till oss andra. Citera
QoS Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Heehee, det kändes som att det var lite mer förklarande än bara "SnG-film". Nog om det, tillbaks till topic! - QoS Citera
Recommended Posts