valterego Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Fick idag reda på att Robert "Dödarn" Lux lagt ner pokern. Har lagt ut en nyhet om det på Poker.se. Citera
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Dessutom noterar vi att Johnny Moss vann WSOP 1970. Citera
valterego Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Dessutom noterar vi att Johnny Moss vann WSOP 1970. I get your point . Det var väl ingen jätteöverraskning, men inte desto mindre var det definitivt nu. Citera
Pold Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 "men pengaflödet och livsstilen lämnar jag bakom mig med sorg." Det räcker väl med att ta några inköp på nl1000 per månad för att vara bland de tyngre på stureplan? Det borde han väl klara av.. Citera
AnteSvante Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 "men pengaflödet och livsstilen lämnar jag bakom mig med sorg." Det räcker väl med att ta några inköp på nl1000 per månad för att vara bland de tyngre på stureplan? Det borde han väl klara av.. Eller? R.I.P. Citera
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Det räcker väl med att ta några inköp på nl1000 per månad för att vara bland de tyngre på stureplan? Det borde han väl klara av.. Precis! Jag fattar inte heller... Citera
Ignatius Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Sitter med en prenumeration på Poker Magazine, pga hans dagbok. Illustrerar väl att boomen är över och att pokern har gått in i en ny fas. Min analys, utifrån hans dagbok, är att han var för slö och aldrig ägnade tid till att analysera sitt eget spel eller att kartlägga motståndarna. Så länge degen rullade in var han glad och stekig, men när fiskarna blev färre hanterade han det med livstilt istället för att ta tjuren vid hornen. Nu får han hoppas på att spelföretaget Starvault klonkar. Citera
DavidDuzak Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Har lagt ut en nyhet om det på Poker.se. skriv "jag" före "Har" så vi slipper trycka på skiten Citera
Displeased Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Sitter med en prenumeration på Poker Magazine, pga hans dagbok. Du får börja prenumerera på Plåtarns Photo Magazine istället! Citera
Anderssson Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 DÖDARN Nej!!! Det var droppen, jag lägger ner också. Pokern ger mig bara ångest nu för tiden. Citera
Lobo Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Robert V Lux siktade först på att bli blackjack proffs. Sportbetting nästa? Citera
pezdawg Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 En ny tom stol till en firre! Yeees Citera
FiSherman63 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Det räcker väl med att ta några inköp på nl1000 per månad för att vara bland de tyngre på stureplan? Det borde han väl klara av.. Ehh, exakt vad får dig att tro det? En ny tom stol till en firre! Yeees Precis tvärtom imo; en firre mindre. Citera
Uniktnamn Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Kanske inte helt oväntat, med tanke på att hans dagbok knappast varit fylld av kärleksförklaringar till detta underbara spel, utan mer av hat, förakt, bitterhet och mer ångestladdad än om Ingemar Bergman och Lars Norén under avtändning hade gjort en nyinspelning av Vilse i Pannkakan! Well Gl hf irl Dodarn! Förre Citera
Ignatius Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 I samma numer av PM kan man även läsa att Nebuchad lägger ner pokern. Dagboksmässigt gör det mig mindre, men det verkar vara fler än Dödarn som inte hittar pengarna längre. Citera
Tottyville Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 En ny tom stol till en firre! Yeees du läste fel, dödarn la av. Citera
Wagner Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Kanske inte helt oväntat, med tanke på att hans dagbok knappast varit fylld av kärleksförklaringar till detta underbara spel, utan mer av hat, förakt, bitterhet och mer ångestladdad än om Ingemar Bergman och Lars Norén under avtändning hade gjort en nyinspelning av Vilse i Pannkakan! Well Gl hf irl Dodarn! Förre Världsklass. Citera
JohahH Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Skrev ju i senaste nummret av Pokermagazine att hans poker BR var tom och att han inte ville använda sparade pengar till ny BR. Så kanske var ett bra läge att lägga korten på hyllan... Måste bara bli lite svårt att ställa om från ett mer eller mindre lyxigt liv med flera månaders resande till diverse varmare bredgrader varje år till ett mer eller mindre svensson liv. Om nu inte hans projekt skulle klonka in massa pengar.... Citera
Anderssson Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Blir nog inte lätt för Dödarn att få bra Jobb, hans CV är väl helt blank. MCdonalds eller snabbköpskassan? Citera
Recommended Posts