hakard_fura Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Nu är det som så att jag har hittat min stil efter sökande genom några år, viste sedan länge att rebuy var mest vinstgivande för mig men aldrig hittat någonting effektivt förrän jag råkade snubbla på att stars hade 3.30$ rebuy turbo 180players där jag nu lirar med mycket bra resultat. då kommer vi ju till det där med skatt å tjaffs.. är det någon som har någon aning om ifall det finns nå skattefritt alternativ till stars på multitable rebuy sit n go fronten(gärna turbo) söm körs kontinuerligt främst dagtid 08:00 - 22:00dagtid? Citera
MrShark Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Nu är det som så att jag har hittat min stil efter sökande genom några år, viste sedan länge att rebuy var mest vinstgivande för mig men aldrig hittat någonting effektivt förrän jag råkade snubbla på att stars hade 3.30$ rebuy turbo 180players där jag nu lirar med mycket bra resultat. då kommer vi ju till det där med skatt å tjaffs.. är det någon som har någon aning om ifall det finns nå skattefritt alternativ till stars på multitable rebuy sit n go fronten(gärna turbo) söm körs kontinuerligt främst dagtid 08:00 - 22:00dagtid? Cyntax hjälper dig säkert med skatten, pm:a han. Det är tyvär för dåligt med trafik på andra siter för att de ska kunna mata dessa turrar flera gånger dagligen, en kvalifiserad gissning är Full tilt, kolla där Citera
hakard_fura Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 mm övervägt FT fast de hade onödigt tunnt utbud på rebuys, ingen rebuy i sit n goes förutom sateliter. Under vanliga turneringar var det också rätt tunnt. ska kolla under februari om jag kan tänkas vara långsiktigt vinnande på dessa så jag kan överväga skatt innan jag börjar räkna på vad man ska skatta tack för svar iallafall =) Citera
Recommended Posts