solsbury Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 seriöst!!!!! fan jag har sökt fan minst 30 jobb nu och ingen har något att erbjuda!! hur gör man?? nån varg här som sitter inne med lite tipps eller kanske till och med har något jobb att erbjuda.. jag kan allt * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Tja, till att börja med så kan du sluta särskriva Men hmm....du pluggar på gymnasiet? Vilken linje? Vad finns det för några större arbetsplatser i din hemstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Sök inte jobb som skribent för du skriver som en kratta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 haha jag går dyseleksi gymnasiumet i örkeljunga!! nej seriöst jag går sam inne i stan! har du något att erbjuda då??? jag är dålig på att stava men jag är en jävel på att snacka allfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 http://platsbanken.ams.se/sommar/240916/ Men ett ännu roligare sommarjobb vore kanske att ansöka om en plats i plantskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 aaa faktist... men det känns inte som jag är så het att få en plats!! tack för tippset men jag har redan grindat genom ams.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 tack för tippset men jag har redan grindat genom ams.. Inga som var intressanta över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 dom flesta är slut redan! och dom andra måste man ha körkort eller kunna visa upp andra meriter.. jag är lite sent ute oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Jag sitter i samma sits... hade ett sommarjobb som blev inställt i sista minuten och plötsligt är jag utan. Har ingen aning om hur jag ska fixa ekonomin i sommar om pokern går dåligt, måste isf låna av föräldrar men det ser jag inte fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 mmm det är förjävligt!!! får grinda homegames då istället!!! å lira turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Fyra minuter till jag ska gå ut, så jag passar på att göra en god gärning under den tiden: Sommarjobb, inte "sommar jobb". Tips, inte "tipps". Dysleksigymnasiet inte "dyseleksi gymnasiumet". I alla fall, inte "allfall". Faktiskt, inte "faktist". Igenom, inte "genom". Och: Ett skiljetecken efter meningar räcker gott och väl. Punkt är ofta att föredra framför utropstecken. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monk Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Det är bara knegare som sommarjobbar ! Vann nyss 1200kr motsvar ungefär hälften som jag fick in när jag sommarjobbade 3v åt kommunen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Dysleksigymnasiet inte "dyseleksi gymnasiumet". Det är inget k i dyslexigymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sMeller Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Dysleksigymnasiet inte "dyseleksi gymnasiumet". Det är inget k i dyslexigymnasiet På norska är de det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Haha att ni orkar! bara för det ska jag inte ha ett enda stavfel i fortsättningen. Men är det ingen som kan komma med några konkreta förslag? det är inte mitt fel jag går i friskola. och har i princip bara muntliga redovisningar och när jag väl skriver något så rättar jag det i Words. Men jag förstår inerbörden och vikten av att kunna förmedla sig på bästa sätt och lämna ett seriöst intryck av sig själv. så jag ska verkligen jobba med dom bitarna. Det är trots allt detaljerna som avgör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Mitt förslag är att du frågar dina föräldrar och hör om de har några kompisar/kompisar som har kompisar/släktingar som har företag som du kan slinka in på. Min erfarenhet är att det går mycket lättare om man känner någon på företaget man vill jobba på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Du har fortfarande missat stor bokstav efter skiljetecken i flera meningar. Dessutom heter det innebörden, inte "inerbörden". Och man kan inte förmedla sig själv. Lycka till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Du har fortfarande missat stor bokstav efter skiljetecken i flera meningar. Dessutom heter det innebörden, inte "inerbörden". Och man kan inte förmedla sig själv. Lycka till nästa gång. ... och det där var det sista inlägget i den här tråden som klagade på bristande svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solsbury Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Mm sant! Har redan försökt där kanske blir något mindre flytthjälp i sommar vid nått enstaka tillfälle. Sen kan man ju alltid försöka skaffa jobb på donken i värsta fall. Men det är verkligen i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Det absolut bästa är att ringa runt i släkten och kolla. Själv har jag ett bra jobb som jag fått där farsan jobbar, klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts