LappRoffe Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Varför det? Unibet hade ju Svepofs officiella SM och på galan skulle ju SM-vinnarna firas. Hade i min bok varit skumt om ingen från Svepof hade varit där, jag menar, ngt ska väl Unibet få för sina sponsorpengar. (<- seriöst menat) Av den enkla anledningen att "spelgalan" var ett pajasarrangemang. Vill man att Unibet ska bli den nya "Mr Poker" i Sverige, så fine. Då ska inte förbundet heller försöka framstå som en oberoende aktör. Du begriper förmodligen inte vad jag menar nu heller, men hela din egen reklamkampanj för sajten som du för närvarande råkar vara anställd åt, är pinsam på riktigt. Du fick väl sparken från det förra "världens bästa sajt" om jag inte har fel? Er drive på Facebook och även här är bara tragisk. Nu är det OT så det sjunger om det, men jag kan tyvärr inte se något bra med att moddar ska kunna göra reklam för pokersajter. I praktiken innebär det att ju fler inlägg någon sajtspelare gör, desto fler gånger flashas pokersajtens namn som reklam... Jobba på med inläggen, Jens. Ju fler du gör, desto mer flashar du din arbetsgivare. Ända till du får kicken nästa gång... Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Nu är det OT så det sjunger om det, men jag kan tyvärr inte se något bra med att moddar ska kunna göra reklam för pokersajter. I praktiken innebär det att ju fler inlägg någon sajtspelare gör, desto fler gånger flashas pokersajtens namn som reklam... Om det är mig du syftar på i första stycket så kan det vara värt att notera att jag inte modererat på ett bra tag och definitivt inte samtidigt som jag haft nb under nicket. Rätt ska ju vara rätt, eller hur. Syftade du på något annat ber jag om ursäkt Citera
LappRoffe Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Om det är mig du syftar på i första stycket så kan det vara värt att notera att jag inte modererat på ett bra tag och definitivt inte samtidigt som jag haft nb under nicket. Rätt ska ju vara rätt, eller hur. Syftade du på något annat ber jag om ursäkt Oavsett vad jag syftade på, så lyckades du göra reklam för DIN pokersajt, med ditt meningslösa svar. Att det är den bagen som gäller, har jag begripit för länge sedan. Snart kommer Jens...eller någon annan från ''''''''' Citera
Drunken_Penguin Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Oavsett vad jag syftade på, så lyckades du göra reklam för DIN pokersajt, med ditt meningslösa svar. Att det är den bagen som gäller, har jag begripit för länge sedan. Snart kommer Jens...eller någon annan från ''''''''' Du har inte funderat på att du själv producerar ganska mycket reklam för NordicBet genom att dra upp Jennez et al i flertalet trådar? TFs "meningslösa inlägg" är ju ett direkt resultat av att du insinuerar saker om honom. Citera
Mickel Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Pingvinen har en poäng där. Roffe om du inte retas så mycket kommer norskabetten att få mindre med reklam. Citera
Tomaz44 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Men ärligt, vem blir sugen på att spela på just den sajten för att dom postar sina intetsägande kommentarer här? Citera
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Alla som på fullaste allvar tror att Totalfarsa postar här för att göra reklam kan ju räcka upp handen. Citera
Jennez Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Av den enkla anledningen att "spelgalan" var ett pajasarrangemang.Vill man att Unibet ska bli den nya "Mr Poker" i Sverige, så fine. Då ska inte förbundet heller försöka framstå som en oberoende aktör. Jag fattar inte vad du menar med att en sajt blir "den nya Mr Poker i Sverige". Unibet marknadsför sig förbannat hårt och det har de väl all rätt att göra? Nåja, jag ska inte försvara dem, det får de själva göra. Jag hade hållt med dig om det var random bolag som höll i galan men nu råkade det ju vara den (enligt Svepof) officiella online-SM-samarbetspartnern så jag ser faktiskt inte problemet. Du begriper förmodligen inte vad jag menar nu heller, men hela din egen reklamkampanj för sajten som du för närvarande råkar vara anställd åt, är pinsam på riktigt. Jahapp. Du fick väl sparken från det förra "världens bästa sajt" om jag inte har fel? Jo, du har fel. Er drive på Facebook och även här är bara tragisk.Nu är det OT så det sjunger om det, men jag kan tyvärr inte se något bra med att moddar ska kunna göra reklam för pokersajter. Drive? Det var väl ändå att ta i? Jag lade upp ett par uppdateringar om Tallinn-gruppens turre som såg ut att gå åt helvete. Kändes inte så bra att göra det om jag ska vara ärlig (eftersom jag själv är trött på en jävla massa andra sajter som gör exakt samma sak, fast i 100 ggr större skala) så därför har jag varken förr eller senare gjort om det. I praktiken innebär det att ju fler inlägg någon sajtspelare gör, desto fler gånger flashas pokersajtens namn som reklam... Jobba på med inläggen, Jens. Ju fler du gör, desto mer flashar du din arbetsgivare. Jag vet inte riktigt vad det är du inte fattar? Pokerforum.nu och poker.se är vinstdrivande företag. Eller tror du att ägarna låter folk lalla runt här för skojs skull? 1. Vill du att forumet på något sätt ska vara yttrandefihetens högborg där det fria ordet ska råda så ser jag inte problemet. Då borde ju all reklam vara fri? 2. Om du inte tycker det så lär det ju vara upp till ägarna. De vill troligtvis tjäna pengar = reklam. 3. Eftersom jag ändå skriver här och konceptet "sajtspelare" infördes så tänkte jag varför inte? Jag lär ju vara sammankopplad med min arbetsgivare hur jag än gör liksom. Hade jag inte varit sajtspelare så hade det väl gnällts om att jag inte står för var jag jobbar. Ända till du får kicken nästa gång... Ja, det får vi väl se när det händer. Jag räknar med att vara utkastad den dagen jag inte längre är profitabel för företaget. Detsamma gäller väl för övrigt för alla som inte är offentliganställda. Edit: Och just det, för att spara tid kan du ju PM:a mig ditt tfnnr så kan vi snacka igenom allt. Du är välkommen att banda för att sedan lägga upp här eller på din blogg eller var du nu vill. Orkar inte köra "Battle-of-Lapproffe" i milslånga trådar. Citera
LappRoffe Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 "Profitabel" var ordet...gaasp... Och kicken fick du, även om det skrivs om med lite snyggare bokstäver... Fast du kör väl med en "Gegge" och kallar det för "tidsbrist" istället. Jag är medveten om att jag gör reklam för Jensas sugardaddy, varje gång jag nämner någon av springpojkarna, men en sån liten skitsak kan inte stoppa mig i min världsomfattande kamp mot daggmaskarna... Citera
LappRoffe Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Det är mycket ärligare och snyggare att ta bagen offentligt, Jensa. Vill du ha mitt tel.nr. så kan du få det av Erik. No prob. Allt du säger kommer att spelas in och publiceras... Citera
Jennez Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 "Profitabel" var ordet...gaasp... Och kicken fick du, även om det skrivs om med lite snyggare bokstäver... Fast du kör väl med en "Gegge" och kallar det för "tidsbrist" istället. Jag är medveten om att jag gör reklam för Jensas sugardaddy, varje gång jag nämner någon av springpojkarna, men en sån liten skitsak kan inte stoppa mig i min världsomfattande kamp mot daggmaskarna... Haha, slår du i luften och hoppas på att träffa något? Jag orkade inte förklara innan eftersom det är lite komplext men om du nu har hängt upp dig lär du ju inte släppa taget din gamle kamphund... Kort sagt: alla blev enligt normalförfarande uppsagda för att återanställas i ett annat bolag, ngt som jag alltså tackade nej till. Jag skickar hela storyn i PM eftersom jag inte riktigt ser allmänintresset. Edit: såg nu att du hade skrivit, men skickar PM så kan vi se hur vi löser det. Edit 2: jagar Valter för ditt nummer men han verkar ha gått och lagt sig. PM.a istället så ringer jag direkt, promise Citera
Jennez Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Du har PM Rolfilainen. Ladda bandspelaren! Citera
diazo Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Ring till mig, jag har ruskigt tråkigt på min solofest. nr gives ut till alla via pm. Citera
Jennez Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Ring till mig, jag har ruskigt tråkigt på min solofest. nr gives ut till alla via pm. Fanimig bud på det. Furulund är ju najs. Och feg-Lappen vågar inte svara på PM trots uppmaningar och att han är online. Men det var väl kanske inte oväntat. Själv är man ju för snäll för att ringa hemnumret för då blir väl frugan hans vansinnig. Aja, jag väntar. Citera
LappRoffe Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jahaja. Nu har man snackat med tjuren. Blev lite rädd där ett tag... Hah. No prob. Jennez visade sig vara en ganska tjock människa. Han ansträngde sig att snacka svenska. Vår dialog var helt okej. Nästan så att jag fick känslor för fanskapet. Äh, den jäveln ska inte komma undan... Citera
omalley Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jennez visade sig vara en ganska tjock människa. Så hur gick snacket? Citera
LappRoffe Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Så hur gick snacket? Äh, vi jämförde kläder och så... Citera
omalley Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Äh, vi jämförde kläder och så... How to make n XXL to look thin! Citera
okocha Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 sjukast ejag varit med om, håller med både loppraffe och jennnnezz trots att dom argumenterear för olika sakare. världen är uppovhner!!! Citera
MikeTime Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 sjukast ejag varit med om, håller med både loppraffe och jennnnezz trots att dom argumenterear för olika sakare. världen är uppovhner!!! Hehe, och du är lite onykter på nattakröken? Alla som på fullaste allvar tror att Totalfarsa postar här för att göra reklam kan ju räcka upp handen. *Kör ner händerna i byxfickorna* Tror varken TF, Lisa eller Jennez postar här för att promota sin sajt. Enda gången jag lackat ur var när Jennez körde sin Facebookpromotion och sa även vad jag tyckte och tänkte om det, något även Jennnez själv har sagt var lite dumt. Jag ser det inte som ett problem att en forumit som reppar en speciell sajt även har det utskrivet under nicket eller i sin signatur, det är snarare en självklarhet. Nej, Roffe, du vet att jag gillar dig skarpt men här är du nog ute och velociperar! Citera
Ola Brandborn Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Och vad fan har allt detta med Puckoförbundets årsmöte att göra? Kan ingen modde avdela tråden, ge varningar till höger och vänster för OT, och låsa? Citera
Jennez Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Dela gärna av men varningar för de som har svarat på tilltal är ju trams. Och Lappen var en... Lapp. Ute för att trycka på knappar och jävlas. Men nu vet jag det. Ska tamigtusan åka till hans veranda en dag och läsa lusen av honom... Citera
devalanteriel Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Ska till Ica. Har ingen annan mod orkat fixa när jag kommer hem får väl jag dela av. Tills dess: fy, fy på er! Edit: Och aja baja också. Citera
MikeTime Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Ska till Ica. Har ingen annan mod orkat fixa när jag kommer hem får väl jag dela av. Tills dess: fy, fy på er! Edit: Och aja baja också. Nästan alla moddar är ju på väg till mig... Work it Dev, work it! Citera
Recommended Posts