MolleB Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Hoppas detta är okej enligt alla forumsregler om det inte är får ni väl ta bort posten Jag har startat en liten värdeinvesteringsblog på www.vardeinvesteraren.nu ifall ni är intresserade av den filosofin av investeringar. Det finns en liten lista med faktorer som jag kollar på när jag analyserar bolag och sen tänkte jag skriva lite allt möjligt om värdeinvestering där. Hoppas det var okey och att någon av er får nytta av den så jag inte sitter och skriver i onödan! Mvh Molle Citera
Kenan83 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Rolig blog, denna lägger vi till i favoriter =) Citera
_slipknot1_ Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Kul initiativ Kommer följas. +1:-) Citera
MolleB Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Kul att höra att några vill läsa. Har haft lite få att bolla idéer och tankar med så blir kul om man hittar några som är lika intresserade. Ni får gärna skriva här om ni är ute efter något speciellt i blogen. Mvh Molle Citera
MolleB Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Ni får gärna skriva här eller på bloggen om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om. Mvh Molle Citera
Jeppish Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 om du köper fenix får jag också göra det...eller hmmm köpvärd vid 140? Citera
Memory Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Hur länge ska sidan ligga nere? Citera
Recommended Posts