persephon Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Är det fler som råkar ut för att kreditkorten helt utan anledning inte går att använda längre på FTP? Jag är nu inne på mitt tredje kort på deras site inom 2 månader, de två tidigare kan jag inte längre använda där trots att de funkar alldeles utmärkt överallt annars, blir jobbigt om man måste använda ett nytt kort varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Finns nya att köpa på IRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Finns nya att köpa på IRC. tror han har testat det redan , jag har bättre erfarenhet av personliga kort från ex swedbank. kanske kan vara nåt för OP med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 fixa moneybookers så är problemet ur världen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 14 Mars , 2010 Rapport Share Postad 14 Mars , 2010 fixa moneybookers så är problemet ur världen Sämsta rådet någonsin. För det första tar dem 2% varje gång man lägger upp pengar på moneybookers sedan tar dessutom 2% varje gång en växling av valuta sker. Dessutom har de en massa jobbiga begränsningar på hur mycket man får ladda up osv. Sedan tar de förstås 1.8 euro när man ska ta ut pengarna också. Moneybookers suger stenhårt och stjäler ens pengar(såvida man inte har ett nordea konto). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crizzo Postad 16 Mars , 2010 Rapport Share Postad 16 Mars , 2010 Sämsta rådet någonsin. För det första tar dem 2% varje gång man lägger upp pengar på moneybookers sedan tar dessutom 2% varje gång en växling av valuta sker. Dessutom har de en massa jobbiga begränsningar på hur mycket man får ladda up osv. Sedan tar de förstås 1.8 euro när man ska ta ut pengarna också. Moneybookers suger stenhårt och stjäler ens pengar(såvida man inte har ett nordea konto). Men nordea konto är ju gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 26 April , 2010 Rapport Share Postad 26 April , 2010 Vafaan har man gått och varit sugen på rush en månad så funkar inte nya Visakortet skiiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 26 April , 2010 Rapport Share Postad 26 April , 2010 gå in på er internetbank och gör Verified by Visa så funkar dem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alicebetalkless Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 jag har provat att verifiera mitt kort via internet banken men jag hajar inte hur jag ska få fulltilt att begripa att jag gjort det. man blir nästan våt av hur proffsiga fulltilt är som inte svarar i den här tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Har samma problem och även andra jag pratat med, Visa fungerar inte på FTP längre verkar det som. Så fick bli neteller som man inte använt på år och dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Samma problem här. Insåg också att uttagsmöjligheterna är ytterst begränsade. Dum som jag var petade jag in med mastercardet ändå. Bara att gula snabbt nu då så att man slipper skiten sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SanntaClaus Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 funkar det inte att casha ut till visa kort längre på ftp? kassst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 17 Maj , 2010 Rapport Share Postad 17 Maj , 2010 Dom kämpar verkligen för att hålla nere antalet spelare på sajten. Supporten är helt lost och begriper inte varför så många inte kan deposita med visa. "Du har inte ny adress?Provat lägga in ditt andranamn?"Loool.. Provat banktransfer nu...får se om det dyker upp nåt om tre dagar,haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 17 Maj , 2010 Rapport Share Postad 17 Maj , 2010 Dom kämpar verkligen för att hålla nere antalet spelare på sajten.Supporten är helt lost och begriper inte varför så många inte kan deposita med visa. "Du har inte ny adress?Provat lägga in ditt andranamn?"Loool.. Standard. Internetföretag brukar dra ut på tiden så länge som möjligt när svaret blir negativt btw. För att trötta ut kunderna eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Maj , 2010 Rapport Share Postad 18 Maj , 2010 gå in på er internetbank och gör Verified by Visa så funkar dem igen Funkade för mig. jag har provat att verifiera mitt kort via internet banken men jag hajar inte hur jag ska få fulltilt att begripa att jag gjort det. Menar du att du anmälde till Verified by Visa, eller menar du nåt annat? Förutom det faktum att de inte var jättebra på att kommunicera att det är nya tider med Verified by Visa osv, så tycker jag obv det är super att det är lite krångligare att sätta in med visakortet. Bra för alla utom bovvarna, sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts