rakebackhero Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Fyfan var ett tag sedan jag skrev här, vet inte om jag kommer fortsätta dock. Får se om jag orkar mig på en sammanfattning senare över den senaste tiden. Går bra iaf plus typ 12 000$ för månaden och testar lite nl400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 So far so good Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Ser jag fel eller har du 18 raka vinstsessioner? WOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Ser jag fel eller har du 18 raka vinstsessioner? WOW. Du ser rätt min herre! eller har inte räknat om det är just 18, men det är alla sessioner för månaden iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Haha jösses va sjukt... tyckte jag sprang bra förra månaden Wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Haha jösses va sjukt... tyckte jag sprang bra förra månaden Wp Tittade på din förra månad, riktigt fin saknar lite volym jag men med turreklonk & rakeback inräknat har man iaf sin första 100k sek månad avklarad:) om jag inte lyckas backa på slutet då ska klonka uppkörning på tisdag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Tittade på din förra månad, riktigt fin saknar lite volym jag men med turreklonk & rakeback inräknat har man iaf sin första 100k sek månad avklarad:) om jag inte lyckas backa på slutet då ska klonka uppkörning på tisdag också! Gl till uppkörningen. grattis till 100k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Snyggt! Du som är FDS va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Snyggt! Du som är FDS va? jag är hemliiig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 jag är hemliiig jo men du har ju outat en gång tidigare.. oh well Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 jo men du har ju outat en gång tidigare.. oh well haha var ju HH tabbe bara du som såg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredron Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Nice, satt och läste igenom allt. Led lite med dig i början när du sprang så dåligt jämfört med ev. Ligger själv 20 BI's below ev för månaden på NL100 så vet hur det känns. Ser ju ut som att du har koll på allt nu igen dock Uppdatera på så lovar jag att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Klonkade körkortet idag, fyfan så skönt! medriggen är total! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Fan så tröttsamt, back 6300$ för månaden, nl400/nl200 6max, nl100 HU. Inte ett jävla skit kan man vinna på. orkar inte ens skriva nå mer för är ju inte en jävel som läser endå haaaaa-ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Grattis till körkortet! tråkig start på månaden, kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 Jahapp nu har HM slutat fungera , jävla allmän tilt nu alltså! Funderar på att casha ut halva rullen & köpa en bil som tröst och sedan bygga om från nl200 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Jahapp nu har HM slutat fungera , jävla allmän tilt nu alltså! Funderar på att casha ut halva rullen & köpa en bil som tröst och sedan bygga om från nl200 igen. Hur stor är rullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2010 Hur stor är rullen? 13k$ nu , cashade ut 7k$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 Happ back 70-80k denna månad för er skadeglada och ca 110k från ath förra månaden. Hur mår jag ? Som en påse skit! Känner ingen lust för att spela, känns som backet är alldeles för stort för att hämta igen. Borde väl egentligen ta en fet break men jag vet fan inte vad jag ska göra om dagarna, har inte så jävla mycket för mig. alla polare jobbar ju , dra på gymmet är avklarat på 2h ... tips? Har en hel del tankar i huvudet atm, kan väl dela med mig ifall någon är intresserad 1. Casha ut resten, köpa bil, bli svensson 2. Ta de 50k jag tog ut tillsammans med min kvarvarande rulle & dra utomlands, grinda lägre nivåer & nöja mig med mindre, försöka leva lite. 3.Ta ett break, fortsätta med rullen på ipoker, ta lite coaching lektioner 4.Byta site, vad nu det skulle hjälpa till ? bara rätt less på ipoker atm(Värde på SvS motsvarande nivåer ? 7.5/15 vs 1/2$ ? Vilket tror ni är fiskigast, jag tror 1-2! 5. Starta något kul projekt ? 100kr to 10k på svenska spel? fan vet jag Kanske börjar skriva lite mer här nu , kan vara skönt att få ut massa tankar, har ju typ inga polare som spelar poker så dom tror väl att jag är slut i huvet som torskar 4 månadslöner för dom (vilket jag kanske är?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nobero Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Röstar för 2, att dra utomlands! Känner du inte för att spela och måste göra något hastigt åt situationen i dagsläget. Röstar jag starkt för att åka utomlands, att resa är den bästa investeringen i din situation imo. Ditt val, ditt liv, du väljer. Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 fyfan! har du ingen flickvän så har du livet kvar iallafall, ta pick och pack och res åt helvete!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joey_k Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Happ back 70-80k denna månad för er skadeglada och ca 110k från ath förra månaden. Hur mår jag ? Som en påse skit! Känner ingen lust för att spela, känns som backet är alldeles för stort för att hämta igen. Borde väl egentligen ta en fet break men jag vet fan inte vad jag ska göra om dagarna, har inte så jävla mycket för mig. alla polare jobbar ju , dra på gymmet är avklarat på 2h ... tips? Har en hel del tankar i huvudet atm, kan väl dela med mig ifall någon är intresserad 1. Casha ut resten, köpa bil, bli svensson 2. Ta de 50k jag tog ut tillsammans med min kvarvarande rulle & dra utomlands, grinda lägre nivåer & nöja mig med mindre, försöka leva lite. 3.Ta ett break, fortsätta med rullen på ipoker, ta lite coaching lektioner 4.Byta site, vad nu det skulle hjälpa till ? bara rätt less på ipoker atm(Värde på SvS motsvarande nivåer ? 7.5/15 vs 1/2$ ? Vilket tror ni är fiskigast, jag tror 1-2! 5. Starta något kul projekt ? 100kr to 10k på svenska spel? fan vet jag Kanske börjar skriva lite mer här nu , kan vara skönt att få ut massa tankar, har ju typ inga polare som spelar poker så dom tror väl att jag är slut i huvet som torskar 4 månadslöner för dom (vilket jag kanske är?) lätt alternativ 2! Skippa pokern i någon månad utomlands och lev! Gör susen! kommer suget tillbaka så är det bara att inkvartera sig på något internetcafe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Du inser att du sprungit ganska fint fram tills nu va? Ta en paus nån månad sen börja grinda NL100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Du inser att du sprungit ganska fint fram tills nu va?Ta en paus nån månad sen börja grinda NL100. Varför skulle jag göra det ? Har sprungit under EV hela året, förutom 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 IPoker Network $200.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 1054534 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $831.30 Hero (BTN/SB): $310.70 Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with K K Hero raises to $12, BB calls $10 Flop: ($24.00) K 2 4 (2 players) BB checks, Hero bets $18.00, BB calls $18 Turn: ($60.00) 5 (2 players) BB checks, Hero bets $50.00, BB raises to $100, Hero raises to $280.70, BB calls $180.70 River: ($621.40) A (2 players) Final Pot: $621.40 BB shows 3 6 BB wins $620.40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts