Steel Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Jag ska säga dig något som kan verka taskigt, men det är helt ärligt sagt för att hjälpa dig: Om du spelar poker för att det är en kul och billig hobby, kör hårt och håll dig på microstakes. Men om du har någon som helst ambition att kunna tjäna pengar på spelet, klättra i nivå etc, så kan du lika gärna ge upp. Frågan du ställer, förutsatt att du inte levlar, visar att du helt enkelt inte har vad som krävs för att kunna tjäna pengar på poker. Satsa på nånting annat. Citera
fisken92 Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2010 Jag ska säga dig något som kan verka taskigt, men det är helt ärligt sagt för att hjälpa dig: Om du spelar poker för att det är en kul och billig hobby, kör hårt och håll dig på microstakes. Men om du har någon som helst ambition att kunna tjäna pengar på spelet, klättra i nivå etc, så kan du lika gärna ge upp. Frågan du ställer, förutsatt att du inte levlar, visar att du helt enkelt inte har vad som krävs för att kunna tjäna pengar på poker. Satsa på nånting annat. Har spelat på högra nivåer innan, men på senaste tiden har det inte alls gått lika bra, massa badbeats, mm. Men jag förstår vad du menar. Citera
jimisola Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Jag ska säga dig något som kan verka taskigt, men det är helt ärligt sagt för att hjälpa dig: Om du spelar poker för att det är en kul och billig hobby, kör hårt och håll dig på microstakes. Men om du har någon som helst ambition att kunna tjäna pengar på spelet, klättra i nivå etc, så kan du lika gärna ge upp. Frågan du ställer, förutsatt att du inte levlar, visar att du helt enkelt inte har vad som krävs för att kunna tjäna pengar på poker. Satsa på nånting annat. Optimisten har talat Citera
Steel Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Optimisten har talat Hehe nej kanske inte. Men frågorna han ställer i den här och de andra trådarna han skapat talar sitt tydliga språk. Det är saker som är så basic att även en nybörjare måste kunna räkna ut svaret själv om det ska finnas nått hopp om att ens kunna bli en medioker lowstakes-spelare. Citera
fisken92 Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2010 Hehe nej kanske inte. Men frågorna han ställer i den här och de andra trådarna han skapat talar sitt tydliga språk. Det är saker som är så basic att även en nybörjare måste kunna räkna ut svaret själv om det ska finnas nått hopp om att ens kunna bli en medioker lowstakes-spelare. Okej, kanske lite overkill:shock: Citera
Plajer Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Har du inte en färg? Vet du hur bra färg är? Citera
Steel Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Okej, kanske lite overkill:shock: Jaså? Du floppar nästnötfärg. En kille (som nästan drar dött) överbettar allin med 2€. Du synar. En av de 2 spelarna bakom dig har floppat nötfärgen och synar och vinner. Jag kan garantera dig att i stort sett alla vinnande spelare här hade insett att det var rätt att syna med nästnötfärgen, även precis när vi börjat spela. Men du förstår inte det, trots att du uppenbarligen spelat ett tag, utan du måste göra en tråd på pokerforum för att få reda på om du gjorde rätt. Sorry. Citera
fisken92 Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2010 Jaså? Du floppar nästnötfärg. En kille (som nästan drar dött) överbettar allin med 2€. Du synar. En av de 2 spelarna bakom dig har floppat nötfärgen och synar och vinner. Jag kan garantera dig att i stort sett alla vinnande spelare här hade insett att det var rätt att syna med nästnötfärgen, även precis när vi börjat spela. Men du förstår inte det, trots att du uppenbarligen spelat ett tag, utan du måste göra en tråd på pokerforum för att få reda på om du gjorde rätt.Sorry. okej Citera
swahnroger Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Lyssna inte på Steel. Fortsätt fråga du! Citera
diazo Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Gör som heroinhero, check syna ut skiten. Pågen kan ju ha nötflushen, Ja. Jag är seriös, Nej, jag lvlar inte. Citera
Lobo Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Det är inte förbjudet att ställa dåliga frågor. Detta var en dålig fråga. Fast det var ännu mer dåligt att plocka väck inlägget, stå för vad du skriver. Hade ni haft mer pengar i stacken hade det varit mer intressant. Citera
Recommended Posts