Krossk Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Hur många fick sms från pokerstars idag om januarikampen?? Citera
Juggler Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Sprid / fråga inte om lösenord. Citera
Krossk Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2010 Sprid / fråga inte om lösenord. Jag tänkte bara kolla eftersom jag fick skumma vibbar av sidan man skulle gå in på.. den var inte riktigt i klass med resten utav pokerstars hemsidan.. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Jag tänkte bara kolla eftersom jag fick skumma vibbar av sidan man skulle gå in på.. den var inte riktigt i klass med resten utav pokerstars hemsidan.. Var inte din post som Juggler kommenterade. Ett par poster emellan har blivit raderade. Citera
Krossk Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2010 Var inte din post som Juggler kommenterade. Ett par poster emellan har blivit raderade. Aha okeh.. Det är tråkigt att folk ska börja sprida och fråga om lösenordet.. Och inte kan förstå att det är till utvalda individer.. "( Citera
SethCohen Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 jag fick men till vilken nytta? Citera
Lisa87 Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Frågade inte om lösenord om ni syftar på mig, undrade endast vad för info som fanns i sms'et Citera
Joeduck Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Satte in mitt andra kort i telefonen p.ga den här tråden men inte fan får jag något sms. Skicka igen plz. Citera
Krossk Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2010 Frågade inte om lösenord om ni syftar på mig, undrade endast vad för info som fanns i sms'et var ett sms med en link till en sida där man fick lösen till turneringen.. men man blir ändå lite orolig när man får sådana sms där man ska in på nån länk.. Sen var min tanke att se hur många från forumet var inblandade i fighten för cashen.. inte en dålig summa för en freeroll måste jag säga.. Citera
Recommended Posts