Lobo Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Rädslan att åka ut är större än viljan att vinna. Citera
Jinti91 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Nu vet jag inte riktigt hur flummigt det här må låta, men det som har hjälpt mig väldigt mycket på senaste inom MTT's är att jag har släppt rädslan för att åka ut. Jag spelar inte dumdristigt för det, men när man väl har fått bort spärren så hjälper det massor. Ett exempel är att jag absolut inte tightar upp mig vid bubblan, eftersom att jag enbart spelar turneringar för att hamna på topplatser på finalbordet, så vid bubblan har man sin chans att dra in mer marker från folk som agerar livrädda för att åka ut innan de har fått tillbaka sitt dyra inköp. Så när du köper in till en turnering, så gå in med inställningen att du ska komma till finalbord, inte till pengarna, för det är de stora pengarna som gör att MTT-spel blir värda att lira (No shit..). Var observant med vilka spelare du kan- och inte kan mobba. Att missa att sno blinds och antes från tighta personer kan lätt få din stack att tyna bort med blindsen, och du missar din chans att gå djupt. Nu kommer jag inte på nått mer att skriva, men stort lycka till i dina MTT's! // Jinti91 Citera
Recommended Posts