plush Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 blev ju helt kär i Rush Poker har inte spelat på FT på grymt länge. brukar de erbjuda reloadbonusar? har rakeback redan tror jag. Citera
EldorKB Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Plush dom kör reloadbonusar lite då och då. Just nu har dom en bonus du bara behöver aktivera tror jag. Jag clearade iaf en 100$ bonus som bara fanns på mitt konto Kolla under "request" menyn, klicka på "request bonus offer" eller något liknande. Hoppas du har någon bonus! Gl vid borden. Citera
Mr.Lajban Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Tänkt kolla själv men glömt det. Sitter nu vid jobbdatorn. Har de inte någon "bonus" man kan köpa i shoppen för sina poäng? Citera
Mickel Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag fick en $50 bonus nyligen utan reload krav. Man kan köpa Bonus för Iron Man medaljer. Citera
Mr.Lajban Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Både startbonus och den "gratis" bonus som man nyligen fick är inspelad. Iron man medaljer? Vad är det och hur får man dem? Måste kollas. Att köpa bonus för poäng måste vara rätt. Citera
Mr.Lajban Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag är nog fan dum i huvet men jag fattar inte hur man tjänar/blir ironman? De poängen tjänar jag lätt. Jag kanske redan har någon form av status? Citera
Jaane Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Plush dom kör reloadbonusar lite då och då. Just nu har dom en bonus du bara behöver aktivera tror jag. Jag clearade iaf en 100$ bonus som bara fanns på mitt konto Kolla under "request" menyn, klicka på "request bonus offer" eller något liknande. Hoppas du har någon bonus! Gl vid borden. Spelar det någon roll hur stor summa man sätter in eller får man 100 dollar när man spelat 2000 händer bara man sätter in 30 dollar(tror det är minimum)? Citera
apekatt Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Orkar som vanligt inte göra en ny tråd... Men hur i helvete får man bort pokervärldens mest irriterande turningslobby? "stäng av avslutningssidan"? Citera
jkkman Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag är nog fan dum i huvet men jag fattar inte hur man tjänar/blir ironman? De poängen tjänar jag lätt. Jag kanske redan har någon form av status? tror man ska spela varje dag eller nåt sånt sjukt Citera
Mickel Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 100vip/15dar per månad eller 50/20 är minsta nivån. Öppna bara cashier och tryck på my promotions. Citera
Recommended Posts