SharkStream Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Här ska dom upp, lirarna vi bara inte kan få nog av, som vi älskar, som vi fruktar, som vi... Ja, som helt enkelt sticker ut ur mängden... Enkel anledning till detta är att det dagligen eller åtminstone titt som tätt trillar in lite nya nick på sajten och då kunde det ju vara trevligt att höra folks åsikter om diverse lirare... Även äldre nicks som kan vara bra att veta nånting om skulle ju vara roligt! Kan börja med några nicks, inte direkt nya, men som jag har svårt att placera på min nivå som är 0.50/1: - WMarsW: Fisk eller Haj? - Korpral: Fisk eller Haj? - Tai-Pan: Fisk eller Haj? - Sharkbit: Fisk eller Haj? - willros: Fisk eller Haj? - A-Zero: Fisk eller Haj? - BizIsAg33k: Fisk eller Haj? - zäesou: Fisk eller Haj? - deljan: Fisk eller Haj? - Påvel: Fisk eller Haj? - Johanna112: Fisk eller Haj? - Kronfogden: Fisk eller Haj? Dessa var dom jag kom på för tillfället som jag har svårt att placera, tyck gärna till och lägg till på listan Ha De Gott / SHARKYYY:) Citera
dandelion169 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
diazo Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Alla älskar den gode gammle heroinhero Citera
bigdwarf Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 sjukt att bizIsAg33k lirar 05/1. willros var bara en tidsfråga imo så han är äntligen där han hör hemma! kör han fortfarande minraise pre från knappen som han gjorde i sin underbara video!? Citera
Starfitter Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 HeroinHero: monsterfisk Alla älskar den gode gammle heroinhero HEHEHEHE8-) Citera
okocha Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 willros var bara en tidsfråga imo så han är äntligen där han hör hemma! kör han fortfarande minraise pre från knappen som han gjorde i sin underbara video!? är det dåligt? Citera
bjoelle Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 WMarsW minns jag från långt tillbaka, kan dock inte svara för nu. Har för mig att han hade sina intressanta grejjer för sig, och gilla att whinea i chatten. Minns också att han vid något tillfälle sagt att han backat typ 20k på någon månad på låga nivåer på svs, hur fan det ens är möjligt. Citera
oake12 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Tai-Pan och Kronofogden brukar väl lira på högre nivåer 2,5/5 och 5/10 där de inte gör bort sig så de borde väl vara hyffsat bra antar jag. Minrais från knappen kan ju vara en taktik för att tilta andra kanske Citera
Donkeyboy Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Tai-Pan och Kronofogden brukar väl lira på högre nivåer 2,5/5 och 5/10 där de inte gör bort sig så de borde väl vara hyffsat bra antar jag. Minrais från knappen kan ju vara en taktik för att tilta andra kanske Tai-Pan gjorde bort sig på 0,25-0,50 borden igår... dock för lite händer att säga något, dock ingen superfisk som alla andra på nivån men han kanske bara tiltade av sig... Citera
_ante_ Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 jag som trodde BizIsAg33k spelade typ 2,5/5 iaf. han är väl rätt bra tror jag Citera
Sebas Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 jag som trodde BizIsAg33k spelade typ 2,5/5 iaf. han är väl rätt bra tror jag Tror han håller till på 1/2 för tillfället. Citera
pezdawg Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Vassaste hajarna: dom som har dagbok på pf (obv) Värsta fiskarna: Dom som inte har db på pf (imo) Citera
sexyterran Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 den hära Linda_14 ska tydligen vara en tableselectande nit han kan du sätta på fisklistan mycket bra tråd btw bra initiativ konstigt att ingen annan tänkt på att göra en likadan svs-tråd förut Citera
el_kryddo Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Solid som fan: KlonkBerra Spewigast och fiskigast i januari, bra värde på han: KlonkBerra Citera
Mr.Lajban Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Känner ett behov av att racka ned på kungrikard. Han är fan nitigast på nivån och han har nog hängt på 0,5-1 sedan starten... Om jag blir reraisad av honom och har K,K på hand, då set-minar jag . Någon som heter typ Predator har jag haft lite svårt att få värde ur. Men det beror troligen på mig Citera
vuns187 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 mycket bra tråd btw bra initiativ konstigt att ingen annan tänkt på att göra en likadan svs-tråd förut det har väll iofs funnits liknande? Citera
rAilFISH Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Svårt att se att BiZ spelar 0,5-1 när han satt och spelade 2,5-5 i veckan... Citera
vuns187 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 det kan finnas fler anledningar till att man går ner (tillfälligt), behöver inte alltid betyda att man tappat stor del av BR:en Citera
jacob1983 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 jag är en jätte fisk när jag spelar på svs.. så det är bara att bomba Citera
Tottyville Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 det har väll iofs funnits liknande? ofan Citera
Mr.Lajban Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 jag är en jätte fisk när jag spelar på svs.. så det är bara att bomba Är det inte så alla gör? Man roar sig på Svs med lite fyllespew Citera
kingfour Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Känner ett behov av att racka ned på kungrikard. Han är fan nitigast på nivån och han har nog hängt på 0,5-1 sedan starten... Om jag blir reraisad av honom och har K,K på hand, då set-minar jag . Någon som heter typ Predator har jag haft lite svårt att få värde ur. Men det beror troligen på mig kungrikard och Predator är minst sagt regs på 0,25/0,5 o båda är rätt kompetenta spelare. Predator spelar nästan skrämmande mycket - någon har sagt att han spelade 540 timmar i april o fick ut 7200:-. Exakt vad av det som stämmer vet jag inte men han spelar iaf mycket och jag börjar inte veva med honom såvida jag inte har riktigt bra.. Citera
Hittapengarna Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 kungrikard och Predator är minst sagt regs på 0,25/0,5 o båda är rätt kompetenta spelare. Predator spelar nästan skrämmande mycket - någon har sagt att han spelade 540 timmar i april o fick ut 7200:-. Exakt vad av det som stämmer vet jag inte men han spelar iaf mycket och jag börjar inte veva med honom såvida jag inte har riktigt bra.. 7200 på 0.25/0.50 SEK är väl rätt bra? Citera
Recommended Posts