Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag misstänker att jag inte är den enda som är less på det utbredda fusket som pågått på ipoker ända sedan de introducerade det nya max antal bords systemet

Så många hardcore bumhunters som ber sina kompisar öppna bord åt de där de bara sitter och väntar fisk hela dagarna på ett stort antal bord. Obs sätter inga värderingar i hurvida det är fel att bumhunta. Det är snarare en konsekvens av ett ruttet system som tillåter folk att bete sig på det viset.

Vill man bumhunta så fine men det ska inte drabba andra regs.

Jag har försökt blocka många av de men många har gjort så jag inte kan sitta på deras bord och en del har bett sina highstakespolare blocka mig i sin tur.

Detta borde väl framgå ganska tydligt att berörda spelare omöjligt kan ha startat alla dessa bord (15 st) genom att de fått massa action alternativt att de tagit över borden från andra regs.

Lösningen som jag ser det är att anamma partypoker systemet där man kan sitta på så många HU bord som man kan försvara. Dvs att man blir utkastad om man nekar action.

Det funkar alldels utmärkt både för bumhunters och regs.

Nu vet jag inte om Ipoker verkligen kommer att bry sig om denna ansträngning till förändring men det slår att sitta på röven o slösurfa en hel dag utan action.

Ge gärna feedback och diskutera lämpligt system ni vill ha ist. Mitt förslag är som sagt partypokers.

Varje sn som skickas har betydelse. Det är verkligen inte jobbigt att klicka sitt samtycke. Resten fixar jag. Kommer samla screen names från fler håll oxo.

Och tacksamt om folk håller sig ontopic och diskuterar ämnet.

Här kan ni klicka samtycket http://www.petitiononline.com/ip64737/petition.html

Postad

Partypokers system verkar vara väldigt bra. Det är löjligt att se hur många som sitter och väntar action på¨midstakesnivåerna på ipoker, det är ju typ 5% av borden som det är action på. Det är hopplöst för oss som vill spela då man dels nekas action av alla regs och man måste ha otrolig tur för att en fisk ska hitta in på just något av ens egna bord.

Fyllde i ditt formulär och jag hoppas fler gör det!