wahlen1 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Läste en tråd där man säljer T$ osv. Förstod inte hur och vart man såg hur mycket man har. Tog hem min turneringsranking. Men är det den ni menar med T$ ? Totala poäng: 543,89 Om inte får ni gärna förklara hur man hittar hur mycket man har Citera
Snygglenn Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Det troligaste är nog att du inte har $T Citera
wahlen1 Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Det kan jag tänka mig, men hur ser man det? Och hur får man det ? Citera
NorthQ Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Säg att du vinner ett seat till sunday million, men du vill/kan inte spela. Då kan du avregistrera dig, då får du 215 T$, alltså "pengar" som endast går att använda till turneringsinköp. Syns i cashiern om du har sådana Citera
jkkman Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Det kan jag tänka mig, men hur ser man det? Och hur får man det ? man får det genom att spela satelliter och sen avredda sig. om man tex vinner en satellit till sunday million men bestämmer sig för att inte spela och avreggar får man värdet av inköpet i $T som kan användas i turneringar, sitngos eller säljas. Citera
wahlen1 Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Aha Okej, trodde först det var poängen man fick om man t.ex vann en sng osv, ajja tack Citera
Joeduck Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Aha Okej, trodde först det var poängen man fick om man t.ex vann en sng osv, ajja tack Trodde du att det var låtsatsdollars.. Kom direkt från nopaypoker.com? Citera
wahlen1 Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Nej, men tänkte att det var så att man kunde sälja sin införtjänade turneringspoäng Aldrig lirat nätpoker förut, började förra veckan på ps Citera
Joeduck Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Ok, då var det kanske inte så konstigt. Citera
Wpt-Master Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Någon som är intresserad av att köpa T$?? minst 99.5% Citera
Recommended Posts