hampulito Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Nu börjar detta bli läskigt. Hoppas du levlar, om inte, sluta tänka i dom där banorna blixt.Du kommer att göra dig själv olycklig. Nu börjar detta bli läskigt. Hoppas du levlar, om inte, sluta tänka i dom där banorna blixt. Du kommer att göra dig själv olycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Nu börjar detta bli läskigt. Hoppas du levlar, om inte, sluta tänka i dom där banorna blixt.Du kommer att göra dig själv olycklig. Klart han levlar. Ingen är så dum. Inte nykter i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Vore bussigt om ni kunde lägga upp bra spel i förtid så man kan rygga er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Stockholmsbörsen upp i år 2% typ. Min supermegadupersäkra betting portfölj upp 22% Yes, det är så här det känns att vara lycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Klart han levlar. Ingen är så dum. Inte nykter i alla fall. Men vafan, min tro på mänskligheten är på ATL så man kan fan inte vara säker på något längre. Sen allt detta levlande fram och tillbaka... Blir helt snurrigt i litchs hjärna ju:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Är lite sugen på att testa detta själv, har besparingar på ca 100k och efter att ha sett era resultat vill jag satsa allt. Tror ni det kommer funka elle är den här taktiken bara bra om man satsar mindre belopp? Börja med 20k och satsa på att nå 10 mille. På så sätt har du dessutom 5 chanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Spara pengarna och sluta med det här tönteriet nu puckon. Nu är uppenbarligen tappade ett par gången sen födseln, men lita på någon utomstående som inte vill er illa (och dessutom har högskolepoäng ) och behåll era inturade pengar. Lägg skiten på en slynig charterresa eller vadfan som helst. Ser ingen vits i att ni ska torska skiten till ett spelbolag som redan får in alldeles för mycket deg från sådana som er, för att sedan kanske hamna på a-kassa eller nåt. Och till alla som sitter och levlar här, är det så mycket underhållningsvärde i att se de här uppenbara flashbackarna förlora pengar för att de inte förstår bättre? Kass karma imo. Mvh, GreatKarma I vad tog du dina högskolepoäng??? Jag ligger inne med ca 700kr...vart hittar jag charter för dom pengarna. Vill ha minst tre stjärnor(fyra om det är östeuropa eller asien) och en vecka hade varit nice. Varmt ska det vara också. Om det du sääger e sant så drar jag igår. Tell me, det e kallt i Svedala Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 I vad tog du dina högskolepoäng??? Jag ligger inne med ca 700kr...vart hittar jag charter för dom pengarna. Vill ha minst tre stjärnor(fyra om det är östeuropa eller asien) och en vecka hade varit nice. Varmt ska det vara också. Om det du sääger e sant så drar jag igår. Tell me, det e kallt i Svedala Så hotellstandarden i Asien är lägre än Europa? 700kr för en vecka skall väl inte vara omöjligt, men med krav på 4-stjärnigt kanske det blir svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Så hotellstandarden i Asien är lägre än Europa?700kr för en vecka skall väl inte vara omöjligt, men med krav på 4-stjärnigt kanske det blir svårt. Have U ever been to Nepal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Börja med 20k och satsa på att nå 10 mille. På så sätt har du dessutom 5 chanser. Det här är ingen dum idé. Fast 10M kanske är att sikta lite väl högt, risken finns att du gular på vägen om du ska hålla på så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Klart han levlar. Ingen är så dum. Inte nykter i alla fall. hjälp.. mitt huvud exploderar. jag är itne säker på att någon i konversationskedjan fram till detta har slutat levlat. och om någon inte har levlat, har levlingen börjat då igen från någon som inte förstår att dom levlar. eller vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Spara pengarna och sluta med det här tönteriet nu puckon. Ni är uppenbarligen tappade ett par gången sen födseln, men lita på någon utomstående som inte vill er illa (och dessutom har högskolepoäng ) och behåll era inturade pengar. Lägg skiten på en slynig charterresa eller vadfan som helst. Ser ingen vits i att ni ska torska skiten till ett spelbolag som redan får in alldeles för mycket deg från sådana som er, för att sedan kanske hamna på a-kassa eller nåt. Och till alla som sitter och levlar här, är det så mycket underhållningsvärde i att se de här uppenbara flashbackarna förlora pengar för att de inte förstår bättre? Kass karma imo. Mvh, GreatKarma +1 I blame my babysitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 hjälp.. mitt huvud exploderar. jag är itne säker på att någon i konversationskedjan fram till detta har slutat levlat. och om någon inte har levlat, har levlingen börjat då igen från någon som inte förstår att dom levlar. eller vad. Vad betyder levlar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 +1 I blame my babysitter Redovisa hur det går för oss...Har vi åkt på det än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Discovery... Den 18:e januari Matcher idag: 6st Matcher totalt: 103st Ökning idag: 0,9% Ökning totalt: 23,1%* Totalt omsatt: 200 802kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 18e januari spel: 0,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Snart står vi andra kvar här på perrongen med långnäsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Snart står vi andra kvar här på perrongen med långnäsa. Nu levlar du ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Have U ever been to Nepal?? Have u ever been to Jinghong? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Have u ever been to Jinghong? Levlar du nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Hej Precis som de flesta andra har jag svart att se att denna strategi ni kor med ar sarskilt smart eller vinnande. Detta till trots haller jag tummarna for er, alltid bra mycker skojigare nar underdogen ingen tror pa vinner Skulle ni trotsa oddsen och komma upp i lite storre summor per bet hoppas jag att ni inte fegar ur utan kor vidare till miljonen aven om jag formodligen sjalv skulle ha svart att satsa 6siffriga belopp for att vinna nagon hundralapp eller 2 Tar ni emot requests skulle jag vilja be er att komma ikapp med datumen, aven om dagboken e skoj att folja redan nu skulle detta gora det annu roligare! Kan val inte vara sa svart att lagga upp resultat fram till dagens datum!? ber om ursakt for brist pa svenska tecken, for dum och ointresserad for att lara mig hur man anvander sig av dem pa ickesvesnka tangent-bord Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Ska fan sälja alla mina fonder och köra detta, verkar ge bättre avkastning. Tack som fan att ni hittat en enkel väg till rikedomen åt mig killar! Att inte fler kör detta är ju rätt sjukt. Varför slava i skola och på jobb när man kan få ränta på ränta liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 "There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics" Mark Twain 1907 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Börja med 20k och satsa på att nå 10 mille. På så sätt har du dessutom 5 chanser. Det här är ingen dum idé. Fast 10M kanske är att sikta lite väl högt, risken finns att du gular på vägen om du ska hålla på så länge. Jag trodde hela idén var att det är bombsäkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts