Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Ska fan sälja alla mina fonder och köra detta, verkar ge bättre avkastning. Tack som fan att ni hittat en enkel väg till rikedomen åt mig killar! Att inte fler kör detta är ju rätt sjukt. Varför slava i skola och på jobb när man kan få ränta på ränta liksom? Take it easy! Börja jobba halvtid, sälj hälften av dina fonder och börja med det kapitalet. När det är ca 10 miljoner så kan du göra samma grej med resten av kapitalet. Se till att överföra tio mil joner till ett bankkonto i andorra innan du börjar om igen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Diaaz! Uppdatera nu! Folk tappar intresset för tråden. Jag vill att alla ska se när vi blir miljonärer!! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Har ni gulat fonden redan eller varför har ni slutat uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Diaaz! Uppdatera nu! Folk tappar intresset för tråden. Jag vill att alla ska se när vi blir miljonärer!! :mrgreen: Det var länge sen vi tappa intresset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Prata med sig själv... Den 19:e januari Matcher idag: 6st Matcher totalt: 109st Ökning idag: 1,2% Ökning totalt: 24,6%* Totalt omsatt: 215 435kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 19e januari spel: 1,2% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hej Precis som de flesta andra har jag svart att se att denna strategi ni kor med ar sarskilt smart eller vinnande. Detta till trots haller jag tummarna for er, alltid bra mycker skojigare nar underdogen ingen tror pa vinner Skulle ni trotsa oddsen och komma upp i lite storre summor per bet hoppas jag att ni inte fegar ur utan kor vidare till miljonen aven om jag formodligen sjalv skulle ha svart att satsa 6siffriga belopp for att vinna nagon hundralapp eller 2 Tar ni emot requests skulle jag vilja be er att komma ikapp med datumen, aven om dagboken e skoj att folja redan nu skulle detta gora det annu roligare! Kan val inte vara sa svart att lagga upp resultat fram till dagens datum!? ber om ursakt for brist pa svenska tecken, for dum och ointresserad for att lara mig hur man anvander sig av dem pa ickesvesnka tangent-bord Lycka till! Det är just det som ska bli intressant, komma vi våga eller inte när vi kommer upp i större summor. Men som många pokerproffs har bevisat genom åren så tappar man respekten för pengarna till slut. Det blir bara siffror på en skärm. Ang. önskemålet att komma ikapp med rapporteringen vet vi inte riktigt hur vi vill göra än. Det är klart att det ökar spänningen i att få en så live-dagbok som möjligt men vi ska kolla på det. Några fler önskemål?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Kör live, greken. Då kommer man sitta som på nålar när man loggar in under morgonsurfen för att kolla updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Men vafan uppdatera till dagens datum ffs! Det är ju bara stört att ligga 10 dagar efter, varför vill du ha det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Men vafan uppdatera till dagens datum ffs!Det är ju bara stört att ligga 10 dagar efter, varför vill du ha det så? För att de gulade för typ fem dagar sen och vill hålla liv i dagboken några dagar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 För att de gulade för typ fem dagar sen och vill hålla liv i dagboken några dagar till? My biggest fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 My biggest fan Men vad fan ska man tro då när ni håller på och dummar er på det där sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Men vad fan ska man tro då när ni håller på och dummar er på det där sättet. Jag ska ta itu med dig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Det tar tid att leta reda på vilka matcher som gått rätt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Det tar tid att leta reda på vilka matcher som gått rätt...... Jackpott Mr.SouthEast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Jackpott Mr.SouthEast Ingen orsak... aka Listigsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Det var länge sen vi tappa intresset. Jag vet. Jag levlar bara...men du fattar ju inte det:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Jag vet. Jag levlar bara...men du fattar ju inte det:-D Hur kan man inte fatta det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Se upp så ni inte gular på missklick, ska berätta hur det gick för mig. Hade suttit uppe och bettat i flera timmar, var sjukligt trött och skulle bara dra av en sista bet innan jag gick och lade mig. Hittar livebet på Argentina vs Andorra i 72a minuten med ställningen 4-1 för oddset 1.001 gånger pengarna, nice tänker jag och sätter 96.864 :- Vad jag inte visste var att jag tröck fel och satsade hela skiten på Andorra som stog i 999 gånger pengarna. Loggar in morgonen efter och hittar 96 miljoner på kontot, trodde spelbolaget gjort fel. Kollade på spelhistoriken och såg att Andorra hade vänt till 4-4 och tryckt in 4-5 i 92a minuten. Så ja, tur i oturen kan man väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Se upp så ni inte gular på missklick, ska berätta hur det gick för mig. Hade suttit uppe och bettat i flera timmar, var sjukligt trött och skulle bara dra av en sista bet innan jag gick och lade mig. Hittar livebet på Argentina vs Andorra i 72a minuten med ställningen 4-1 för oddset 1.001 gånger pengarna, nice tänker jag och sätter 96.864 :- Vad jag inte visste var att jag tröck fel och satsade hela skiten på Andorra som stog i 999 gånger pengarna. Loggar in morgonen efter och hittar 96 miljoner på kontot, trodde spelbolaget gjort fel. Kollade på spelhistoriken och såg att Andorra hade vänt till 4-4 och tryckt in 4-5 i 92a minuten. Så ja, tur i oturen kan man väl säga. pic or it didnt happend... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 pic or it didnt happend... Behövs inte, hände iaf inte,,, Edit: kul historia iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Det är just det som ska bli intressant, komma vi våga eller inte när vi kommer upp i större summor. Men som många pokerproffs har bevisat genom åren så tappar man respekten för pengarna till slut. Det blir bara siffror på en skärm. Fast det där gäller nog inte när man skottar med hela rullen på bordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Se upp så ni inte gular på missklick, ska berätta hur det gick för mig. Hade suttit uppe och bettat i flera timmar, var sjukligt trött och skulle bara dra av en sista bet innan jag gick och lade mig. Hittar livebet på Argentina vs Andorra i 72a minuten med ställningen 4-1 för oddset 1.001 gånger pengarna, nice tänker jag och sätter 96.864 :- Vad jag inte visste var att jag tröck fel och satsade hela skiten på Andorra som stog i 999 gånger pengarna. Loggar in morgonen efter och hittar 96 miljoner på kontot, trodde spelbolaget gjort fel. Kollade på spelhistoriken och såg att Andorra hade vänt till 4-4 och tryckt in 4-5 i 92a minuten. Så ja, tur i oturen kan man väl säga. Detta inträffade givetvis inte men försökte googla för att kolla om matchen i alla fall har spelats och slutat på det sättet. Jag suger på att googla så ingen lycka där. Det hade ju varit roligt om det var en halvsanning i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 ikväll gick det sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 ikväll gick det sjukt bra Hur många procent gjorde vi?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hur många procent gjorde vi?? Minst tre! önskar att alla kvällar va som denna. Tack Inter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts